• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17

Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17згідно ДК 021:2015 –45310000-3 Електромонтажні роботи

Торги не відбулися

161 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 806.50 UAH
Період оскарження: 26.03.2020 14:05 - 01.04.2020 10:00
Вимога
Вирішена

Електромонтери 5 розряду

Номер: 97a10b2b02e8484c8bc5d70b08e1c117
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-26-002662-b.a2
Назва: Електромонтери 5 розряду
Вимога:
Шановний Замовнику, Тендерною документацією вимагається наявність в Учасника працевлаштованих електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду з групою допуску до проведення робіт підвищеної небезпеки до 1000 В (не менше 10 осіб); По-перше незрозуміло для чого Вам, Замовнику необхідна така кількість фахівців, так як задіювати всіх 10 осіб потреби немає, тому дана вимога є необґрунтованою та упередженою. По-друге, відповідно до ДСПТО 7241.C.33.14 - 2014 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 5 розряду виконує наступні завдання та обов'язки: Розбирає, здійснює капітальний ремонт, складає, встановлює і центрує високовольтні електричні машини та електроапарати різних типів і систем з напругою до 15 кВ. Налагоджує схеми та усуває дефекти у складних пристроях засобів захисту та приладах автоматики і телемеханіки. Обслуговує силові та освітлювальні установки з особливо складними схемами вмикання електроустаткування та схем машин і агрегатів, зв'язаних у поточну лінію, а також устаткування з автоматичним регулюванням технологічного процесу. Здійснює монтаж і ремонт кабельної мережі напругою понад 35 кВ, з монтуванням увідних пристроїв і з'єднувальних муфт. Виконує ремонт, монтаж, установлення і налагодження ртутних випрямлячів і високочастотних установок потужністю понад 1000 кВт. Проводить монтаж, ремонт, налагодження та обслуговування пристроїв автоматичного регулювання режимів роботи доменних, сталеплавильних печей, прокатних станів, блокувальних, сигналізаційних, керуючих пристроїв тунельних печей, систем диспетчерського автоматизованого керування, поточно-транспортних технологічних ліній, зварювального устаткування з електронними схемами керування, агрегатів електроустаткування і верстатів із системами електромашинного керування, із зворотним зв'язком по струму та напрузі. Ремонтує складне електроустаткування сушильних та вакуумних печей, унікальних автоматів максимального струму та автоматичних стрічок. Проводить балансування роторів електричних машин, виявляє та усуває вібрацію. В той час як Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду виконує наступні завдання: нескладні роботи на відомчих електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги оперативних перемикань у електромережі, ревізією трансформаторів, вимикачів, роз'єднувачів і приводів до них без розбирання конструктивних елементів. Регулює навантаження електроустаткування, встановленого на обслуговуваній дільниці. Ремонтує, заряджає і встановлює вибухобезпечну арматуру. Обробляє, зрощує, ізолює і паяє проводи напругою понад 1000 В. Обслуговує і ремонтує сонячні і вітрові енергоустановки потужністю понад 50 кВт. Бере участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електромагнітних, магнітоелектричних і електродинамічних систем. Ремонтує трансформатори, перемикачі, реостати, пости управління, магнітні пускачі, контактори та іншу нескладну апаратуру. Виконує окремі складні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації. Виконує такелажні операції із застосуванням кранів та інших вантажопідйомних машин. Бере участь у прокладанні трас і проводки. Заряджає акумуляторні батареї. Фарбує зовнішні частини приладів і устаткування. Реконструює електроустаткування. Обробляє за кресленням ізоляційні матеріали: текстоліт, гетинакс, фібру тощо. Перевіряє маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляє та усуває відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання. Як бачимо, відповідно до Державного стандарту для робіт з встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації в повній мірі достатньо кваліфікаційного рівня Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду. Тому, встановлення данної вимоги в тендерній документації свідчить про змову з Учасником з яким в минулому вже укладались договори та про навмисне обмеження кола учасників, шляхом встановлення подібних вимог, в тому числі наданні незрозумілих сертифікатів. Як бачимо, Вами неодноразово обиралося переможцем Управління поліції охорони в м. Києві, що підтверджує наші слова, так як в документації також міститься вимога надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП), що є структурним підрозділом поліції охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО вимогу про наявність електромонтерів 5 кваліфікаційного розряду виключити або замінити на вимогу про наявність електромонтерів 3 кваліфікаційного розряду, причому в адекватній кількості (від 3 трьох осіб). Також, ВИМАГАЄМО виключити вимогу про надання сертифікату, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення. Дані вимоги дискримінують учасників та призводять до недобросовісної конкуренції серед учасників. У випадку ігнорування або відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних органів щодо перевірки даної закупівлі на предмет законності, відсутності корупційних проявів та змови з учасником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вимоги (документація) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації, об`єктивної та неупередженої оцінки пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, шановний учасник немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються якісь певні правопорушення та антиконкурентні дії. Принагідно повідомляємо, що дана закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", а регламентується Наказом Державного підприємства "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом Державного підприємства "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Якщо ви, як Учасник не маєте у своєму складі професійних працівників, які можуть бути задіяні для виконання умов договору, то ми не знаємо, яким чином ви будете підтверджувати свою професійну діяльність. Замовник задовольняє вимогу та вносить відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Сертифікат відповідності

Номер: 072b2508f64c411f81053fe32d294cd1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-26-002662-b.b1
Назва: Сертифікат відповідності
Вимога:
Шановний Замовнику, в тендерній документації міститься вимога підтвердження якості послуг сертифікатом відповідності, виданим Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Також Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 затверджено ПЕРЕЛІК продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні в якому містяться Засоби охоронного призначення. Даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, а отже і не підлягають обов'язковій сертифікації продукція, що підпадає під категорію засобів охоронного призначення. Тому, з точки зору Закону відсутні підстави для надання подібних сертифікатів. Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником" Найвища якість послуг з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізаці повинна підтверджуватись не сертифікатом відповідності, а отриманою у встановленому порядку ліцензією на здійснення послуг охорони, що передбачено Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI. Тому, з метою підтвердження якості надання послуг з даного виду закупівлі Учасникам потрібно надавати Ліцензію МВС України щодо послуг з охорони, а вимогу надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) ВИМАГАЄМО виключити зі змісту Тендерної документації, так як це дискримінує інших учасників та призводить до недобросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник У відповідь на вимогу Замовником буде внесено відповідні зміни до вимог на закупівлю згідно ДК 021:2015 –45310000-3 Електромонтажні роботи (Оплата послуг зі встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації по проспекту Соборності 15/17)
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так