-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Борошно пшеничне, крупа гречана, крупа пшенична "Арнаутка", крупа пшоно, пластівці вівсяні "Геркулес", рис
Завершена
330 703.00
UAH без ПДВ
Скарга
Залишено без розгляду
Відхіленя переможця (Діскваліфікація)
Номер:
5a4dc0747e0c4c1a876e6d518ebc7e7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-26-000434-a.a2
Назва:
Відхіленя переможця (Діскваліфікація)
Скарга:
Як визначено ч. 1 ст. 35 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. При цьому, як передбачено п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону № 922, така процедура застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі, якщо замовником було двічі скасовано тендер через недостатню кількість учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, визначених замовником у тендерній документації.
При цьому Закон № 922 не обмежує кількість учасників, які можуть бути запрошені на переговори в разі застосування переговорної процедури закупівлі.
При проведенні цієї процедури в даному випадку замовник не може змінити предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Одночасно він має вимагати від учасників, з якими проводитиме переговори, відповідності тим же кваліфікаційним вимогам, які попередньо висував у двох відкритих торгах. У противному разі переговорна процедура закупівлі буде проведена з порушенням.
Договір за результатами вказаної процедури може бути укладений тільки після проведення переговорів з учасником і лише за умови, що цей учасник повною мірою відповідає вимогам замовника.
Отже, при проведенні переговорної процедури закупівлі замовник має дотримуватися не тільки норм Закону № 922, а й принципів проведення закупівель, закріплених у ст. 3 цього Закону, керуючись його метою.
Однак замовник в порушення норм вищевказаного закону, та вимог які він (замовник) виклав у тендерній документації, прийняв пропозицію ФОП Крічківської Віорікі Васильлівні, а саме:
У протоколі засідання тендерного комітету №95 від 26 березня 2020 року вказано, «ФОП Кречківська Віоріка Василівна відповідає всім кваліфікаційним критеріям, та умовам, що визначені у тендерній документації, вимогам ст 16,17 закону. Секретарем ТК було здійснено перевірку інформації, що містися у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним.»
Однак ця інформація не відповідає дійсності, згідно з відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ФОП Кречківська Віоріка Василівна займається такими видами діяльності.
Види діяльності:
47.24 Роздрібна торгівля хлібобулочними виробами, борошняними та цукровими кондитерськими виробами в спеціалізованих магазинах, 47.29 Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах, 56.29 Постачання інших готових страв.
Отже ФОП Кречківська Віоріка Василівна не має право займатись оптовою торгівлею продуктами харчування (46.38), перевозками вантажним автомобільним транспортом(49.41), складським господарством(52.10), і навіть Роздрібна торгівля іншими продуктами харчування в спеціалізованих магазинах, яку вона вказує як основний вид економічної діяльності нею не впроваджується, оскільки у її власності чи оренді не має нерухомості де можлива торгівля хоча роздрібною торгівлею іншими продуктами харчування, а зареєстрована потужність на якій вона ніби то здійснює підприємницьку діяльність згідно з даними Державного реєстру прав на нерухоме майно належить Роздільнянській районній раді в Одеській області, та не належить другим власникам, та не здано в оренду.
От же згідно з наказом Головного управління Дежпродспоживслужби в Одеській області № 49 від 09 січня 2019 року ФОП Кречківська Віоріка Василівна зареєстрована як оператор ринку з реєстрацією потужності – вулиця Європейська, 25, місто Роздільна, Роздільнянський район, Одеська область, 67400, з використанням потужності – заклад громадського харчування(стаціонарна потужність), інший вид діяльності – транспортування та присвоєння даній потужності реєстраційний номер r-UA-15-19-225.
Однак і ця інформація не відповідає дійсності. Згідно з відомостей державного реєстру речових прав на нерухоме майно ця нерухомість не належіть, та не орендоване ФОП Кречківською В. В., більш того у даному будинку розташована дитяча школа мистецтв, та нерухомість належіть Роздільнянській районній раді в Одеській області, (реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна: 1583081151239), от же ФОП Кречківська В. В не може здійснювати свою господарську діяльність використовуючи цю нерухомість, тем більш реєструвати там свою потужність.
Яким чином Крічківська В.В. зареєструвала потужність для здійснення своєї підприємницької діяльності за адресом нерухомості яка належить Роздільнянській районній раді є предметом вивчення правоохоронними органами.
Крім того відповідно до вимоги до кваліфікації учасників замовник у тендерній документації визначив перелік документів який учасник повинен надати разом зі своєю пропозицію, однак вивчивши документи надані ФОП Кречківською В. В., у аналогічних торгах у то ж замовника, а саме Сік фруктовий ID:UA-2020-0324-001047-c, де ФОП Кречківська В.В. брала участь у торгах можна переконатися, у цього підприємця відсутні документи які передбачені тендерною документацією замовника, що є порушенням норм Закону № 922, і принципів проведення закупівель, закріплених у ст. 3 цього Закону.
ФОП Кречківська В.В. не надала, або не відповідає вимогам, у складі своєї пропозиції слідуючи документи:
1.Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з відбитком печатки (за наявності)).
2. Про право власності на приміщення, яке учасник планує використовувати для виконання договору про закупівлю. Щодо орендованого нерухомого майна, учаснику потрібно надати також копію договору оренди зі строком дії не менш ніж до 31.12.2020 року;
3. Підтвердити наявність обладнання для зберігання харчових продуктів, що не потребують підтримання особливого температурного режиму, холодильного та морозильного обладнання.
4. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідне знання та досвід роботи, які залученні до виробництва товару та до постачання товару, що є предметом закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену за (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи.
5. Водії автотранспортних засобів, експедитори, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати особові медичні книжки (форма №1 ОМК) з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів. У складі тендерної пропозиції учасник надає скан-копії оригіналів медичних довідок водіїв автотранспортних засобів, експедиторів, які будуть задіяні протягом строку дії договору. Такі медичні довідки повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій.
6. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію договору, який він зазначив у довідці, з додаванням належним чином завірених копій відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань (копії видаткових накладних або акту звірки або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше)
7. Інформація про відсутність підстав, визначених у п. 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником в довільній формі з розшифровкою по кожному з пунктів у вигляді довідки або гарантійного листа згідно Додатку № 4 до тендерної документації.
8. На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону – довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно пункту 2 цього розділу
9. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено у Додатку №1 тендерної документації (подається окремим файлом). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
10. Скан-копію виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
11. Лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 5) (складається та підписується особисто особою/особами щодо підпису документів (цінової пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі));
12.Проект договору визначений у Додатку № 3 до цієї документації. Для погодження з проектом договору про закупівлю учасник надає його підписаний зі своєї сторони у складі тендерної пропозиції.
13. Лист згоду на зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
14. У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або неподання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, про що учасник надає відповідний лист-згоду у складі тендерної пропозиції.
15. Скан-копію оригіналу договору про надання послуг з санітарної обробки автотранспорту та складського приміщення діючий до 31.12.2020 року;
16. Скан-копії оригіналів документів, які підтверджують проходження санітарної
обробки автотранспорту не рідше 1 разу на 10 днів; у разі, якщо Учасник самостійно здійснює дезінфекцію транспортних засобів: Наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення дезінфекційних робіт транспортних засобів. Документи, що підтверджують наявність спеціально обладнаного місця для дезінфекційної обробки транспортних засобів: свідоцтво про право власності/витяг з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію право власності/договір оренди (суборенди) приміщення тощо.
17.Скан-копію оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо додержання оператором ринку вимог законодавства, датоване не більше піврічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції;
18. Скан-копію оригіналу декларації виробника або якісного посвідчення;
Учасник має надати скан-копію оригіналу діючого сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління якістю учасника відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) за наявності;
19. З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасник надає документи змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останній місяць (відносно дати оприлюднення оголошення про проведення торгів), які підтверджують, що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури (по одному екземпляру стосовно кожної процедури), які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, або скан-копію діючого оригіналу сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), або скан-копію оригіналу акту перевірки Держпродспоживслужби учасника, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, датоване не більше піврічної давнини відносно кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
20. Учасник надає скан-копію оригіналу гарантійного листа (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з відбитком печатки (за наявності)) виданого на ім’я Замовника, у якому гарантується можливість поставки якісного товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, які визначені Замовником у тендерній документації, датоване не раніше дати оголошення торгів.
Таким чином, на мою думку грубо порушені норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- оплата за розгляд скарги.pdf 03.04.2020 17:48
- витяг з держреєстру.pdf 03.04.2020 17:49
- нерухоме майно.pdf 03.04.2020 17:50
- картка компаніі.pdf 03.04.2020 17:50
- депутатський запит.pdf 03.04.2020 17:51
- наявність оренди.pdf 03.04.2020 17:51
- Рішення від 08.04.2020 №6668 .pdf 08.04.2020 19:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2020 10:53
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.04.2020 19:13
Скарга
Відкликано скаржником
ФОП Коваленко Сергій Віталійович: Відхіленя переможця (Діскваліфікація)
Номер:
3b61e93ab6f84a6e996972ae73518a47
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-26-000434-a.c1
Назва:
ФОП Коваленко Сергій Віталійович: Відхіленя переможця (Діскваліфікація)
Скарга:
Як визначено ч. 1 ст. 35 Закону від 25.12.15 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), переговорна процедура закупівлі – це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
При цьому, як передбачено п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону № 922, така процедура застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі, якщо замовником було двічі скасовано тендер через недостатню кількість учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, визначених замовником у тендерній документації.
При проведенні цієї процедури в даному випадку замовник не може змінити предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики. Одночасно він має вимагати від учасників, з якими проводитиме переговори, відповідності тим же кваліфікаційним вимогам, які попередньо висував у двох відкритих торгах. У противному разі переговорна процедура закупівлі буде проведена з порушенням.
Закупівельне законодавство не забороняє замовнику за результатами переговорної процедури закупівлі укласти договір виключно з тим учасником, який попередньо взяв участь у скасованих відкритих торгах, так само, як і укласти договір з учасником, який не брав участь у двічі скасованих процедурах. Утім, договір за результатами вказаної процедури може бути укладений тільки після проведення переговорів з учасником і лише за умови, що цей учасник повною мірою відповідає вимогам замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- pb_2349107752.jks 29.03.2020 15:24
Дата опублікування:
29.03.2020 15:36
Опис причини скасування:
Текст жалобы подан не полностью, не указаны требования и ссылки на действующее законодательство. Жалоба будет подана заново.
Дата скасування:
29.03.2020 15:36