-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове)
ДК 021:2015 15530000-2 Вершкове масло (масло вершкове) згідно документаії.
Завершена
695 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 478.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 478.50 UAH
Період оскарження:
26.03.2020 12:19 - 10.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні характеристики
Номер:
c0d467aee71e432c88fd7f93d1447e5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-26-001794-b.c2
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
3) Згідно п. 3.10. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати: “копію договору на дезінфекцію автотранспорту, договір повинен бути дійсним на 2020 рік.”
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації, а саме: додати абзац до п. 3.10 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
На підставі вище викладеного ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації.
В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимоги (масло вершкове).pdf 30.03.2020 17:44
Дата подачі:
26.03.2020 13:21
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що в Тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.04.2020 10:03
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні характеристики
Номер:
ccbf6929dc504495840f8121e2b07a98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-26-001794-b.a1
Назва:
Технічні характеристики
Вимога:
1) Доброго дня! Згідно п. 3.5. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати Скан –копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ОТРИМАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО ДОЗВОЛУ. НЕ ПІДЛЯГАЄ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ як окрема потужність ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку ВИДАНО ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ДОЗВІЛ.
Вимагаємо внести зміни до п. 3.5. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі), зазначивши наступним чином: надати скан-копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі.
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
2) Згідно п. 3.6. Додатку 1 до Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характероистики предмета закупівлі) Замовник вимагає надати “Копії протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичних та фізико-хімічних, наявності немолочних жирів та білків, гормональних препаратів, антибіотиків, афлатоксину М1, В1 виданих НЕ РАНІШЕ, ЯК ЗА ТРИ МІСЯЦІ ДО ДАТИ РОЗКРИТТЯ”
При цьому, Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість.
На підставі вище викладеного, вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань (експертний висновок) ТРЬОХМІСЯЧНОЇ давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій - не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
ВИМАГАЄМО внести зміни до тендерної документації у відповідності до чинного законодавства. В протилежному випадку вимушені будемо звернути до Антимонопольного комітету України щодо дискримінації та обмеження кола учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимоги (масло вершкове).pdf 30.03.2020 17:44
Дата подачі:
26.03.2020 13:20
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто в складі документів до закупівлі учасник надає експлуатаційний дозвіл, як виробника так і учасника.
Відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів закупівель є їх максимальна ефективність.
Звертаємо увагу, що вказаний принцип напряму пов'язаний з отриманням замовником, в результаті проведеної закупівлі, якісного товару, який за своїми характеристиками безпечний, не містить сторонніх домішок та придатний для харчування дітей. В зв’язку зі значною кількістю на ринку фальсифікованого товару на предмет закупівлі, Замовник має право вимагати від учасників додатково розширену кількість протоколів контрольних випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару.
Відповідно до частини 2, 4 статті 35 «Про дошкільну освіту» організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, районні державні адміністрації, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, інші центральні органи виконавчої влади, яким підпорядковані заклади дошкільної освіти, органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.
Контроль і державний нагляд за якістю харчування у закладах дошкільної освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності покладаються на засновників цих закладів, відповідні органи управління охорони здоров'я та відповідні органи управління освітою. Окрім того, відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, вважаємо, що зазначена умова тендерної документації щодо надання учасниками торгів протоколу випробувань (експертного висновку) є законною та такою, що має на меті забезпечити перевірку належного рівня та відповідної якості товару, що пропонується учасником у якості предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.04.2020 10:03