• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки, рідинні, оброблені (молоко)

Завершена

22 931 087.41 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 114 655.44 UAH
Період оскарження: 11.11.2016 16:57 - 08.12.2016 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про визнання недійсними результати закупівлі

Номер: 36a258c336eb45cd9284059286ec3e22
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-11-001362-a.b3
Назва: Вимога про визнання недійсними результати закупівлі
Вимога:
«23» грудня 2016 року, згідно протоколу № 124 пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» (код ЄДРПОУ 24601394) було визнано найбільш економічно вигідною та акцептовано, то ТОВ «Оптітрейд» не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення його пропозиції конкурсних торгів. Частиною першою та другою статті 18 Закону роз’яснено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Зважаючи на те, що протокол про визначення переможця був оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу «23» грудня 2016 року, то скарга щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Крайт» (код ЄДРПОУ 24601394), подається «26» грудня 2016 року, тобто в строки встановлені частиною другою статті 18 Закону. Товариство з обмеженою відповідальністю «Оптітрейд» (далі – Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника стосовно визначення переможцем ТОВ «Крайт» з огляду на те, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та не відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне: «28» грудня 2016 року із інтернет-розсилки від Громадської організації “Правова опора” стало відомо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Крайт» повідомило Громадську організацію “Правова опора”, що на їх підприємстві відсутня антикорупційна програма та уповноважений з реалізації антикорупційної програми як того вимагає Закон України «Про запобігання корупції» з огляду на те, що не беруть участь у закупівлях вартість яких дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Частиною другою статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», в обов’язковому порядку антикорупційна програма з
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерну пропозицію ТОВ "Крайт" відхилено на підставі п.10) частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Стосовно Лотів

Номер: 18143f09a2e9461886b0579341f1da11
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-11-001362-a.a2
Назва: Стосовно Лотів
Вимога:
Вимога долучена у окремому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 №454 замовник саме може визначити окремі частини закупівлі, але не зобов'язаний цього робити. Раніше закупівлі проводилися по районам, бо розпорядниками коштів і замовниками були районні відділи освіти. З 01 січня 2017 року усі дошкільні навчальні заклади міста будуть підпорядковуватися Департаменту гуманітарної політики ДМР, тому і проводиться загальна закупівля. Дискримінаційних вимог тендерна документація на закупівлю товару не містить, а для забезпечення виконання зобов'язань з безперебійного постачання товару в дитячі садки в тендерній документації передбачена умова щодо наявності в учасників не менше 4 автомобілів. В тендерній документації передбачено поставку молока жирністю 2,5%. Поставка молока більшої жирності передбачена в умовах договору, як випадок при форс-мажорних обставинах. При цьому якщо постачальник не зможе виконати поставку молока 2,5% жирності і при форс-мажорі здійснить поставку молока більшої жирності, то вартість продукції при цьому змінюватися не буде, тому немає необхідності конкретизувати кількість такої можливої поставки, бо це не впливає на визначення цінової пропозиції учасниками для подання її в тендерній пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 32a70f4abdf84bb3bddee185f1aa48c4
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-11-001362-a.a1
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
У цій процедурі (UA-2016-11-11-001362-a) невірно встановлені кваліфікаційні вимоги до Учасників в зв’язку з чим Просимо розглянути можливість внести зміни до п.1 додатку 3 до ТД, шляхом доповнення кваліфікаційних вимог до учасників, наступною вимогою – «Наявність складу який знаходиться у м. Дніпро (та документ, що підтверджує його наявність), який придатний для зберігання молочних продуктів, та надати експлуатаційний дозвіл на нього». Така вимога обумовлена тим, що поставки молока будуть здійснюватися до ДНЗ м. Дніпро, а кінцевими споживачами молока будуть діти. Дана вимога допоможе уникнути негативних наслідків від постачання молока, що може втратити свої якісні показники при довгому перевезенні, та уникнути можливості перебоїв з постачання молочної продукції. Така вимога не буде дискримінаційною враховуючи ч.8 ст. 151 Глави 8 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, адже виправдана конкретними обставинами закупівлі та договору, що буде підписаний на підставі результатів такої закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію не можуть бути внесені зміни щодо обов'язкової наявності складу в м.Дніпрі, бо це однозначно буде дискримінаційною вимогою. Учасники, що мають склади в будь-якому місті (населеному пункті) можуть постачати продукцію в м.Дніпро. В любому випадку, продукція буде прийматися в дошкільні навчальні заклади з терміном придатності не менше 75% від загального терміну зберігання, що визначено в п.6 Додатку 4 тендерної документації на закупівлю і в проекті договору. В проекті договору також передбачено штрафні санкції та можливість одностороннього розірвання договірних зобов'язань з боку замовника у разі постійних порушень з боку постачальника.
Статус вимоги: Відхилено