-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
комплект мультимедійного обладнання для кабінетів математики та біології
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 330.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 1 330.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2020 15:21 - 31.03.2020 15:26
Вимога
Вирішена
Сертифікати ISO
Номер:
26a90d92c5b54f93bd018677523b87e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-002779-b.b2
Назва:
Сертифікати ISO
Вимога:
Шановний Замовник!
Згідно з П. 6. Тендерної документації учасник повинен надати “Копію чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) інтерактивних комплексів”.
З огляду на положення норм матеріального права слід взяти до уваги, що отримання сертифіката відповідності системи управління якістю передбачено положеннями Національного стандарту систем управління якістю (ISO 9001). Отримання сертифіката відповідності системі екологічного керування передбачено положеннями ДСТУ ISO 14001:2015. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю та відповідності системі екологічного керування обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 10:57
Вирішення:
Доброго дня, буде внесено зміни до документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо Авторизаційного листа
Номер:
13070aab099d4ebaa7f95b7a48a4b835
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-002779-b.c1
Назва:
Щодо Авторизаційного листа
Вимога:
Шановний Замовник!
У складі тендерної документації (далі-ТД) п. 1. 4 визначена умова надання авторизаційного листа наданий виробником інтерактивних комплексів, мультимедійних проекторів, виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника).
При цьому вбачаємо, що фактично в ТД прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника і при цьому вказане ПЗ не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником.
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
У той же час вимога мати статус партнера виробника (правовласника) чи партнера спеціального програмного забезпечення не має жодного відношення ані до технічних якісних та кількісних, функціональних характеристик предмета закупівлі, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ані до інших кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо викласти вказану вимогу ТД в наступній редакції: “Авторизаційний лист наданий виробником або офіційним дистриб'ютором, партнером виробника інтерактивних комплексів або окремих його складових частин, мультимедійних проекторів”.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 10:53
Вирішення:
Доброго дня, ваші зауваження враховані, будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено