-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Завершена
3 992 976.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 929.76 UAH
мін. крок: 1% або 39 929.76 UAH
Період оскарження:
25.03.2020 13:52 - 06.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
be027abbfefe4383ad2f290cb992fe54
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-001128-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» категорично не погоджується з рішенням Замовника про дискваліфікацію пропозиції, протокол
розгляду тендерної пропозиції відкритих торгів №20-174/РПУ-2 від 17 квітня 2020 року та рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ «Технології для бізнесу» протокол №20-174/РПУ-7 від 17 квітня 2020 року.
1. Замовник як підставу для відхилення зазначає: «Відповідність умовам тендерної документації: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: ……
Відповідно до вимог тендерної документації, якщо програмне забезпечення, що входить в склад предмету закупівлі, встановлене безпосередньо українським виробником предмету закупівлі, учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
- лист виробника предмету закупівлі з зазначенням, що програмне забезпечення Windows є встановленим при виробництві предмету закупівлі;
- авторизаційний лист-підтвердження від корпорації Microsoft або офіційного дистриб’ютора корпорації Microsoft в Україні про надання повноважень виробнику предмету закупівлі щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі.
Вищезазначені документи учасником процедури закупівлі не надано.
Авторизаційний лист-підтвердження №0623/02/2020 від 09.04.2020 р. від офіційного дистриб’ютора корпорації Microsoft в Україні надає учаснику право виключно на постачання ліцензійної програмної продукції, тобто учасником процедури закупівлі- виробником предмета закупівлі не підтверджено право щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі.»
Отже, як підставу для відхилення Замовником зазначено не відповідність змісту листа своїм вимогам, ОДНАК переможцем визначено ТОВ «Технології для бізнесу», яке подало лист З ТАКИМ САМИМ ЗМІСТОМ, як ТОВ «ТКК «ФРАЙ», однак замовник ЗАСТОСУВАВ НЕО'БЄКТИВНИЙ ТА УПЕРЕДЖЕНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ і одного учасника відхиляє за нібито не відповідність «……не підтверджено право щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі», натомість, іншого учасника З ЛИСТОМ ТАКОГО САМОГО ЗМІСТУ визначає переможцем, умисно не звертаючи на цей факт уваги.
Тут варто звернути увагу, що різниця в ціні СТАНОВИТЬ ПОНАД 1 000 000 ГРН. публічних коштів. На цій підставі вимагаємо ДИСКВАЛІФІКУВАТИ пропозицію ТОВ «Технології для бізнесу», яка не відповідає вимогам ТД, оскільки виробником предмета закупівлі не підтверджено право щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі. А учасник в складі пропозиції надає лист про те, що він буде самостійно встановлювати програмне забезпечення. З цього приводу ми будемо також звертатися до контролюючих органів з відповідними запитами щодо перевірки цієї закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- 20VT-174Z-0224-Protokol-PS.docx 24.04.2020 14:57
Дата подачі:
23.04.2020 17:02
Вирішення:
«Розглянувши вимогу ТОВ «ТКК «ФРАЙ», Тендерний комітет ПрАТ «Львівобленерго» повідомляє наступне:
1. Щодо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ» повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог тендерної документації п. 9. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен завантажити на електронний майданчик документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі іншим вимогам:
- лист виробника предмету закупівлі з зазначенням, що програмне забезпечення Windows є встановленим при виробництві предмету закупівлі (подається у разі, якщо програмне забезпечення, що входить в склад предмету закупівлі, встановлене безпосередньо українським виробником предмету закупівлі);
- авторизаційний лист-підтвердження від корпорації Microsoft або офіційного дистриб’ютора корпорації Microsoft в Україні про надання повноважень виробнику предмету закупівлі щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі (подається у разі, якщо програмне забезпечення, що входить в склад предмету закупівлі, встановлене безпосередньо українським виробником предмету закупівлі);
- авторизаційний лист-підтвердження від корпорації Microsoft або офіційного дистриб’ютора корпорації Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику процедури закупівлі щодо постачання програмного забезпечення Windows в кількості та якості, необхідній для даної закупівлі (подається у разі, якщо програмне забезпечення, що входить в склад предмету закупівлі, встановлюється безпосередньо учасником процедури закупівлі).»
Тобто, в тендерній документації вимога щодо необхідності підтвердження права щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі встановлено виключно щодо українських виробників предмета закупівлі, а не учасників процедури закупівлі.
Протоколом розгляду тендерної пропозиції відкритих торгів №20-174/РПУ-2 від 17 квітня 2020 року тендерна пропозиція ТОВ «ТКК «ФРАЙ» була відхилена згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 як така, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки:
Ціновою пропозицією учасника процедури закупівлі визначено, що виробником персонального комп’ютера є ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «Фрай».
Пункт 5 Паспорту на виріб «Комп’ютер Fryline Core i5-9400/MSI H310M/ DDR4 8 Gb/SSD 256GB/ATX 450 W/KM/Win 10 Pro», виробництва ТОВ «Торгово-консалтингова компанія «Фрай», містить інформацію, що в склад виробу входить програмне забезпечення Windows 10 Рrofessional 64х.
Відповідно, програмне забезпечення входить в склад предмету закупівлі і встановлюється безпосередньо українським виробником предмета закупівлі.
Відповідно до вимог тендерної документації, якщо програмне забезпечення, що входить в склад предмету закупівлі, встановлене безпосередньо українським виробником предмету закупівлі, учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
- лист виробника предмету закупівлі з зазначенням, що програмне забезпечення Windows є встановленим при виробництві предмету закупівлі;
- авторизаційний лист-підтвердження від корпорації Microsoft або офіційного дистриб’ютора корпорації Microsoft в Україні про надання повноважень виробнику предмету закупівлі щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі.
Вищезазначені документи учасником процедури закупівлі не надано.
Авторизаційний лист-підтвердження №0623/02/2020 від 09.04.2020 р. від офіційного дистриб’ютора корпорації Microsoft в Україні надає учаснику право виключно на постачання ліцензійної програмної продукції, тобто учасником процедури закупівлі - виробником предмета закупівлі не підтверджено право щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі.
Керуючись вимогами тендерної документації, тендерну пропозицію ТОВ «ТКК «ФРАЙ» було відхилено правомірно,
2. Щодо рішення Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі ТзОВ «Технології для бізнесу» повідомляємо наступне:
Тендерна пропозиція учасника ТзОВ «Технології для бізнесу» не є така сама за змістом, як пропозиція ТОВ «ТКК «ФРАЙ», оскільки наявність однакового змісту авторизаційного листа в складі тендерної пропозиції не означає однаковість інших документів та умов тендерних пропозицій, запропонованих учасниками.
Ціновою пропозицією учасника процедури закупівлі визначено, що виробником персонального комп’ютера є ТзОВ «Техніка для бізнесу» (код ЄДРПОУ 22396671), а не ТзОВ «Технології для бізнесу» (код ЄДРПОУ 19331194).
В паспорті на виріб комп’ютера, виробництва ТзОВ «Техніка для бізнесу», відсутнє встановлене програмне забезпечення. Отже, програмне забезпечення не встановлюється при виробництві компанією ТзОВ «Техніка для бізнесу» - українським виробником продукції.
В пропозиції ТзОВ «Технології для бізнесу» надано довідку №200409/6 від 09.04.2020 р., в якій зазначено, що програмне забезпечення встановлюється безпосередньо учасником процедури закупівлі - ТзОВ «Технології для бізнесу».
Відповідно до вимог тендерної документації, якщо програмне забезпечення, що входить в склад предмету закупівлі, встановлюється безпосередньо учасником процедури закупівлі, учасником в складі тендерної пропозиції повинно бути надано:
- авторизаційний лист-підтвердження від корпорації Microsoft або офіційного дистриб’ютора корпорації Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику процедури закупівлі щодо постачання програмного забезпечення Windows в кількості та якості, необхідній для даної закупівлі.
Отже, в даному випадку вимога щодо необхідності підтвердження права щодо встановлення програмного забезпечення Windows в якості, необхідній для даної закупівлі, не може застосовуватись.
В пропозиції ТзОВ «Технології для бізнесу» надано авторизаційний лист №0585/02/2020 від 31.03.2020 р., в якому ТзОВ «Технології для бізнесу» надано право на постачання ліцензійної програмної продукції в якості та кількості, необхідній для даної закупівлі.
Таким чином, пропозиція ТзОВ «Технології для бізнесу» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись вимогами тендерної документації, тендерну пропозицію ТзОВ «Технології для бізнесу» було визначено переможцем процедури закупівлі правомірно.»
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
скарга до АМКУ
Номер:
a84bfb1816524dce85399264309a0fc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-001128-a.b3
Назва:
скарга до АМКУ
Скарга:
незгода з рішенням Замовниа
Пов'язані документи:
Учасник
- ПД від 23.04.2020 АМКУ.pdf 23.04.2020 12:32
- скарга АМКУ UA-2020-03-25-001128-a.pdf 23.04.2020 12:32
- Рішення від 27.04.2020 № 8011 (+лист Замовнику).pdf 28.04.2020 10:48
- інформація про перенесення розгляду скарги від 23.04.2020 № UA-2020-03-25-001128-a.b3.pdf 15.05.2020 23:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2020 № 9629.pdf 19.05.2020 21:43
- Рішення від 18.05.2020 № 9629.pdf 21.05.2020 23:23
- 20VT-174Z-Skarga_AMK.docx 04.05.2020 13:02
- відповідь на скаргу.pdf 04.05.2020 13:02
- 20VT-174Z-0410-Protokol-SR-1.docx 25.05.2020 10:32
- 20VT-174Z-0410-Protokol-SR-2.docx 25.05.2020 10:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2020 12:32
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.04.2020 10:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.05.2020 23:23
Дата виконання рішення Замовником:
25.05.2020 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №9629-р/пк-пз від 18.05.2020 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасовані рішення про визначення переможцем відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Технології для бізнесу» (Протокол №20-174/СР-1 від 25 травня 2020 року) та рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» (Протокол №20-174/СР-2 від 25 травня 2020 року).
Вимога
Відхилено
Умови
Номер:
29037c3bbe7c4d09a7b4dc9ecd2e4e0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-001128-a.a2
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників та виробників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Йдеться про пункт «Власна довідка з інформацією про постачання товарів аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної та фізичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми, обсягу договору, термінів виконання та стану виконання договору; П.І.Б., посад керівників, які укладали договір; П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є предмет закупівлі та кількісний обсяг не менше 80 комплектів. Довідка надається в довільній формі.»
Специфічною та необґрунтованою є, зокрема, частина з деталізованими вимогами до договору, який може вважатися аналогічним: «Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є предмет закупівлі та кількісний обсяг не менше 80 комплектів.».
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. Визначальним є безпосередньо досвід виконання постачання аналогічної продукції відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням, а не конкретна кількість поставленого товару.
Яким чином, наприклад, договір на поставку товару у кількості 79 комплектів вказує на нездатність потенційного Учасника забезпечити належну поставку товару, що є предметом закупівлі?
Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають певний договір, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Таким чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів з кількісним показником комплектів не менше 80, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Подібної думки дотримується і АМКУ. Пропонуємо звернутися до РІШЕННЯ № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018 (по 9 пункту).
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Тому звертаємося до вас з вимогою внести зміни до тендерної документації та виключити твердження «Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є предмет закупівлі та кількісний обсяг не менше 80 комплектів».
Пов'язані документи:
Замовник
- 20VT-174Z-0410-Protokol-PC-3.docx 30.03.2020 11:32
Дата подачі:
26.03.2020 16:22
Вирішення:
Закупівлею передбачено придбання 162 комплектів персональних комп’ютерів, тому вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, предметом поставки якого є предмет закупівлі та кількісний обсяг не менше 80 комплектів (50% кількості закупівлі), вважаємо обґрунтованою. Учасник процедури закупівлі має право подавати кілька аналогічних договорів на загальну кількість поставки не менше 80 комплектів. Відповідно, вимога тендерної документації щодо аналогічного договору не є дискримінаційною і не обмежує коло учасників, тому вилучення її з тендерної документації вважаємо безпідставним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога серед кваліфікаційних критеріїв та запобігання порушення авторського права
Номер:
a01361994d034b6fae7c5bd68cf9f834
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-001128-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога серед кваліфікаційних критеріїв та запобігання порушення авторського права
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що в Тендерній документації, а саме в Розділі 3 під назвою "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в ч.8 "Кваліфікаційні критерії до учасників" міститься наступна вимога щодо виконання аналогічних договорів - "Аналогічним вважатиметься договір, предметом поставки якого є предмет закупівлі та кількісний обсяг не менше 80 комплектів.". Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не відповідає чинному законодавству України, а саме: ч.1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", ч.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки обмежує коло потенційних учасників. Наприклад, наша компанія має значну кількість договорів з аналогічним предметом закупівлі, але в меншій кількості - 44, 48, 52 персональних комп’ютерів. Даний факт свідчить про те, що наша компанія не може бути потенційним учасником процедури закупівлі через порушення Вами принципів здійснення закупівлі, що встановлено в ч.1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме – «недискримінація учасників». Тому, просимо внести зміни в Тендерну документацію та видалити дане положення.
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows просимо Вас доповнити Додаток №4 Тендерної документації «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Завчасно дякуємо!
Пов'язані документи:
Замовник
- 20VT-174Z-0410-Protokol-PC-2.docx 30.03.2020 10:47
Дата подачі:
26.03.2020 14:17
Вирішення:
«Закупівлею передбачено придбання 162 комплектів персональних комп’ютерів, тому вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, предметом поставки якого є предмет закупівлі та кількісний обсяг не менше 80 комплектів (50% кількості закупівлі), вважаємо обґрунтованою. Учасник процедури закупівлі має право подавати кілька аналогічних договорів на загальну кількість поставки не менше 80 комплектів. Відповідно, вимога тендерної документації щодо аналогічного договору не є дискримінаційною і не обмежує коло учасників, тому вилучення її з тендерної документації вважаємо безпідставним.
В п.1.4. Проекту договору (Додаток №2 тендерної документації), який погоджується учасником процедури закупівлі, зазначено, що «Постачальник підтверджує, що має всі передбачені законодавством права та повноваження на продаж продукції, що є предметом поставки за цим Договором, а реалізація Постачальником такої продукції не порушує права та законні інтереси третіх осіб, зокрема права на знаки для товарів та послуг та інші права інтелектуальної власності».
Тобто умовами тендерної документації передбачено захист прав інтелектуальної власності.
Але ми врахували також Ваші зауваження щодо запобігання порушення авторського права та внесли зміни до тендерної документації (пункт 9. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
Статус вимоги:
Задоволено