-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Послуги з технічного огляду та випробовувань" ДК 021-2015: 71630000-3 (Послуги з проведення метрологічних робіт (повірка, атестація, визначення параметрів засобів вимірювального обладнання, інші супроводні роботи, послуги))
Торги не відбулися
316 468.01
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 164.68 UAH
мін. крок: 1% або 3 164.68 UAH
Період оскарження:
24.03.2020 17:59 - 19.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
необхідність урахування змін до законодавства у сфері метрології
Номер:
9f7677a7e57b4f31bb6904631464d1dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001821-a.c1
Назва:
необхідність урахування змін до законодавства у сфері метрології
Вимога:
Тендерна документація не ураховує діюче законодавство у сфері метрології.
Згідно змін до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», які набули чинності 03.07.2019р стосовно метрологічного обладнання проводяться лише два види контролю, які передбачені діючим законодавством, а саме повірка та калібрування, які передбачають різні види надання повноважень на виконання зазначених видів робіт. Повірці підлягають законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, які зазначені у ПКМУ №374 від 04.06.2015 «Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), що підлягають періодичній повірці, наказом МЕРТ №1719 від 21.12.2015р (надалі Перелік), зареєстрованим МінЮстом України за №51/28181 від 14.01.2016р «Про затвердження Норм часу, необхідного для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації» (надалі Норми часу). Якщо іншими нормативно-правовими актами або нормативними документами встановлена необхідність проведення метрологічного контролю, то такий вид контролю проводиться у вигляді калібрування згідно ст.27 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Наявною тендерної документацією передбачається декілька різних видів робіт, в т.ч. які вступають в протиріччя с Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», а саме – атестація, визначення параметрів засобів вимірювального обладнання, визначення (контроль) вихідних параметрів тощо. Діюче законодавство не передбачає проведення зазначених видів робіт, як і не передбачає надання повноважень на проведення цих робіт, але при цьому Тендерна документація (п.1.1, 3.10 Додатку 1 до тендерної документації) містить вимоги щодо кваліфікації учасника в якості уповноваженої організації на право повірки з наданням підтверджуючого документу, що в свою чергу створює не конкурентні підстави проведення тендеру.
Також, у Таблиці Додатку 2 до тендерної документації, а також Додатку 1 до проекту договору Додатку 5 до тендерної документації зазначені (колонка 5 «Найменування відмітки, місця, документу про повірку/атестацію») види документів, які не передбачені діючим законодавством – атестат, протокол, акт тощо, що також створює передумови для дискримінації учасників, які здійснюють свою діяльність в межам діючого законодавства.
Для усунення невідповідності можливо, наприклад розділити тендер на окремі лоти за видами робіт – повірка та калібрування згідно діючого законодавства та встановити відповідні кваліфікаційні вимоги щодо учасників тендеру.
Ураховуючи вищенаведене, Тендерна документація із закупівлі послуг «Послуги з технічного огляду та випробувань» за кодом ДК 021:2015 71630000-3 (Послуги з проведення метрологічних робіт (повірка, атестація, визначення параметрів засобів вимірювального обладнання, інші супроводні роботи, послуги)) UA-2020-03-24-001821-a не відповідає діючому законодавству у сфері метрології, відповідно закупівля не може бути проведена до усунення наведених зауважень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 11:45
Вирішення:
Тендерна документація по закупівлі послуг: "Послуги з технічного огляду та випробовувань" ДК 021-2015: 71630000-3 (Послуги з проведення метрологічних робіт (повірка, атестація, визначення параметрів засобів вимірювального обладнання, інші супроводні роботи, послуги)) була розроблена та затверджена керуючись вимогами п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім вище зазначеного, підготовка тендерної документації проводилась відповідно до Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в Одеській філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Положення) з урахуванням потреб Одеської філії ДП «АМПУ» у метрологічних послугах у 2020 році.
Під час підготовки завдання по даній закупівлі, на виконання вимог Положення замовником було надіслано листи-запити щодо можливості надання послуг визначених в Додатку 2 до тендерної документації по закупівлі послуг: "Послуги з технічного огляду та випробовувань" ДК 021-2015: 71630000-3 (Послуги з проведення метрологічних робіт (повірка, атестація, визначення параметрів засобів вимірювального обладнання, інші супроводні роботи, послуги)) та отримано відповіді від 3 (трьох) потенційних учасників, які підтвердили можливість надання послуг передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, у замовника не має необхідності ділити предмет закупівлі на лоти.
Також, виробнича потреба закупівлі визначена наявністю засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), випробувального обладнання (ВО) у підрозділах адміністрації Одеського морського порту та вимогами Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, №30 ст.1008) із змінами.
Відділом механізації та метрології планувалась закупівля послуги з проведення метрологічних робіт як одна послуга на весь перелік засобів вимірювальної техніки та випробувального обладнання, якому необхідно надання таких послуг у 2020 році, що не суперечить Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Статус вимоги:
Задоволено