• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо

Місцевий бюджет

Завершена

1 301 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 505.00 UAH
Період оскарження: 24.03.2020 17:22 - 06.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації

Номер: 01b7424d2d25452dae37dd563e3071db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-24-004431-b.b2
Назва: невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КП "ЕЛУАШ", оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме : -добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням; Безпідставно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів: a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру). b. На сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ у файлі DOC «Випробувальні лабораторії (ДСТУ ISO/IEC 17025)» обов’язково повинна бути присутня інформація про діючий атестат акредитації, який надано відповідно до пункту а. c. При завантажені з сайту https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/ сфери акредитації та/або доповнень, додатків до неї обов’язково повинна бути присутня інформація про методи випробування, що їх вимагають «Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельних, суднових та котельних палив» (Постанова КМУ №927 від 01.08.2013р.) ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 8696:2016, ДСТУ 8704:2017, ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 8695:2016, ДСТУ 8705:2017. Сфера акредитації лабораторії (центру) повинна мати арбітражні методи випробувань, а також визначення фосфору, марганцю, сполук свинцю та заліза, ароматичних амінів.
Обов’язковими є наступні методи:

 - Вміст фосфору – EN 16294:2012;

 - Вміст марганцю - EN 16135:2011, EN 16136:2015, EN 16576:2014; - Вміст заліза - EN 16136:2015; - Концентрація свинцю - ДСТУ EN 237:2003; - Об’ємна частка метилових ефірів жирних кислот - ДСТУ EN 14078:2009 (EN 14078:2003, IDT), EN 14078:2014; - Вміст поліциклічних ароматичних вуглеводнів - ДСТУ EN 12916:2006 (EN 12916:2000, IDT); - Вміст органічних кисневмісних сполук - ДСТУ EN 1601:2003 (EN 1601:1997, IDT); - Цетанове число - ДСТУ ISO 5165:2013 (ISO 5165:1998, IDT) + ДСТУ–Н 7622:2014; - Окиснювальна стабільність - ДСТУ ISO 12205:2014 (ISO 12205:1995, IDT); - Стійкість до окислення (індукційний період) - ДСТУ 7685:2015. Проте, ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не надано у складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» (з усіма додатками, які є невід’ємною частиною до атестата), зареєстрований у Реєстрі 20 вересня 2019 року за № 20710 (на заміну виданого від 27 травня 2019 року зв’язку з внесенням змін), згідно інформації розміщеної на сайті Національного агентства з акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. 2. Наданий у складі паспорт якості № 222 від 24.10.2019 р. на паливо дизельне Shebel –ДП –Л-Євро 5-В0, не відповідає сертифікату відповідності UA.TR.201.0043-18 (термін дії з 26.10.2018 р до 25.10.2020 р.) Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: Відмінити процедуру відкритих торгів (UA-2020-03-24-004431-b) з підставі ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу щодо відміни відкритих торгів відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

умови ТД

Номер: 4bb0dfce6e6944f690b59b2d9554b275
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-24-004431-b.b1
Назва: умови ТД
Вимога:
Відповідно до п.3.Додатку 1 : «Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. *підвищення ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін вважається укладання додаткових угод на постачання пального з метою зміни ціни в бік збільшення у більшому розмірі ніж за даними сайту index.minfin.com.ua. Наприклад: відповідно до інформації, яка є у відкритому доступі на сайті http:// index.minfin.com.ua/ з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди відбулося збільшення ціни за одиницю товару у розмірі 5%, а ціна відповідно до додаткової угоди була збільшення на 10%. Або ціна фактично не збільшувалась в період з моменту укладання договору до моменту укладання додаткової угоди, а Учасником укладено додаткову угоду, якою було збільшено ціну за одиницю товару. Зазначену інформацію Замовник має право перевірити у відкритому доступі використовуючи сайти: http://prozorro.gov.ua/; http:// index.minfin.com.ua» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII , із змінами та доповненнями, роз’яснень Мінекономрозвитку, існуючої судової практики - підтвердним документом з інформацією про те, що ціна товару змінилася на ринку, може бути довідка відповідного органу, який має повноваження здійснювати моніторинг цін на відповідні товари ТА надавати експертний висновок про зміну ціни відповідного товару. Такими документами можуть бути, наприклад, висновки ТПП, Держзовнішінформ. Але, звертаємо увагу Замовника, що порядок зміни предмета закупівлі у випадках, передбачених Законом № 922, зокрема, згідно з п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922, та орієнтовний (можливий) або конкретний (допустимий) перелік документів, які має надати контрагент (постачальник) замовнику для підтвердження факту зміни ціни одиниці товару на ринку (тобто коливання ціни такого товару на ринку) визначається у договорі, який складено відповідно до вимог тендерної документації тієї чи іншої закупівлі. Таким чином, визначення КП «ЕЛУАШ» сайта http:// index.minfin.com.ua як джерело перевірки вимагаємої інформації, на підставі якої Замовник буде приймати рішення щодо правомірності або безпідставності підвищення ціни у договорах з третіми особами є дискримінаційним та таким, що суперечить нормам діючого законодавства (адже це прерогатива суда, та повинно бути встановлено відповідним рішенням). Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу щодо виключення вимог Додатку 1 відхилено.
Статус вимоги: Відхилено