-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали ЛОТ 1 Матеріал шовний для кардіохірургії: ( НК 024:2019: 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13909-Хірургічна поліпропіленова нитка; 13906-Поліестерне шво; 13906-Поліестерне шво; 17471-Хірургічни нитки з поліглактину; 17471-Хірургічни нитки з поліглактину; 17471-Хірургічни нитки з поліглактину; 17471-Хірургічни нитки з поліглактину; 17471-Хірургічни нитки з поліглактину; 17471-Хірургічни нитки з поліглактину; 15971 - Шовний хірургічний матеріал з нержавіючої сталі, мононитка; 47201-Засіб гемостатичний на основі колагену; 47201-Засіб гемостатичний на основі колагену; 48155 Колагеновий гемостатик, протимікробний) ЛОТ № 2 Матеріал шовний для загальної хірургії ( НК 024:2019: 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка 13910-Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку 13910-Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку 13906-Поліестерне шво 13906-Поліестерне шво 13906-Поліестерне шво 13906-Поліестерне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 13908-Полигліколеве кислотне шво 46242-Хірургчна підтримувальна стрічка, що не розкладається мікроорганізмами 46242-Хірургчна підтримувальна стрічка, що не розкладається мікроорганізмами 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 32357-Голка шовна, багаторазового використання 15971 - Шовний хірургічний матеріал з нержавкої сталі, мононитка 34164 - Клей для шкіри 34164 - Клей для шкіри 47201-Гемостатичний засіб на основі колагену 47201-Гемостатичний засіб на основі колагену 47201-Гемостатичний засіб на основі колагену 48155-Колагеновий гемостатик, протимікробний 48155-Колагеновий гемостатик, протимікробний 48154 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний 48154 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний 58777-Клей/Герметик хірургічний, з синтетичного полімеру
Торги відмінено
3 855 375.02
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 602.74 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 602.74 UAH
Період оскарження:
24.03.2020 16:17 - 05.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Прохання внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом видалення з шовного матеріалу блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Номер:
1298edae28154410833239a5bd58c13d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-003912-b.b1
Назва:
Прохання внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом видалення з шовного матеріалу блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Вимога:
Доброго дня!
У зв’язку з бажанням прийняти участь в даній закупівлі та можливістю поставити шовний матеріал згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, звертаємося до Вас із наступним:
В Тендерній документації серед шовного матеріалу вказано, що разом із шовним матеріалом лікарні потрібні колагенові вироби визначених характеристик.
Дане замовлення є специфічним, медико-технічні характеристики даних виробів відповідають продуктам лише одного виробника –продукту KOLLAGEN resorb торгової марки Resorba http://www.resorba.com/region/germany/produkte/biosurgicals/kollagens-ohne-antibiotika-kollagen-resorb/, продукту GENTA-COLL resorb http://www.resorba.com/region/germany/produkte/biosurgicals/mit-antibiotika-genta-coll-resorb/ та продукту RESODURA торгової марки Resorba http://www.resorba.com/region/germany/produkte/biosurgicals/folien-resodura-neurochirurgie/, http://www.resorba.ru/produkcziya/kollagenovaya-produkcziya/rezodura.html.
Єдиним уповноваженим представником цього виробника, даної торгової марки та даних продуктів в Україні є ТОВ «Український медичний дім», про що вказано на сайті ТОВ «Український медичний дім» https://umd.org.ua/sitemap-xml/ та в Сертифікаті № UA.DE.074-19 від 23.10.2019 р. (копія з інтернету додається).
У всіх інших виробників, представлених в Україні, такий продукт відсутній.
Об’єднання всіх найменувань шовного матеріалу в один предмет закупівлі разом із колагеновими губками чітко визначених характеристик торгової марки Resorba, які не є шовним матеріалом, позбавляє всіх українських виробників і імпортерів, окрім постачальників Resorba, уповноважений представник ТОВ «Український медичний дім», права взяти участь у процедурі закупівлі, що є очевидною дискримінацією.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника».
В тендерній документації прописано конкретно конструкцію та тип виробів, який чітко відповідає лише виробам GENTA-COLL resorb, KOLLAGEN resorb і RESODURA, які є виробами лише одного виробника Resorba. При цьому дотримана «формальність» - назва виробника в тендерній документації прямо не написана - не спростовує того, що з тендерної документації можливо чітко встановити конструкцію, тип, джерело походження і виробника, а отже ця формальність все одно свідчить про порушення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
До даної вимоги прикладаємо таблицю, яка свідчить, що прописані медико-технічні характеристики відповідають лише торговій марці Resorba, і інших з такими характеристиками немає.
У даній Тендерній документації не обґрунтовано необхідності об’єднання в одній закупівлі із шовним матеріалом різних за функціоналом медичних виробів.
З наведеного очевидно, що ніхто інший, окрім постачальників Resorba, і швидше за все один з дилерів або безпосередньо ТОВ «Український медичний дім», не зможе стати переможцем у даному тендері.
Таким чином, дані позиції є блокуючими, порушують принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
З даного приводу Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Тобто, визначення предмету закупівлі за Наказом МЕРТ повинно відповідати ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників, від чого економічну вигоду отримає лікарня.
Невиокремлення предмету закупівлі за функціональністю свідчитиме лише про порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Те, що за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника предмет закупівлі відповідає Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, не може бути виправданням для створення блокуючих умов.
Крім вказаного Наказу існує ще і Закон України «Про публічні закупівлі», який має вищу юридичну силу і містить додаткові обмеження. Згідно ст. 3 даного Закону в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії.
Тобто, виокремлення предмету закупівлі за показником четвертої цифри повинно відповідати також і Закону України «Про публічні закупівлі».
Також хочемо звернути увагу, що виключення даних позицій з одного лоту з шовними матеріалами дозволить прийняти участь в закупівлі іншим постачальникам шовного матеріалу, при цьому ціни таких постачальників у два, а по деяким позиціям і у три рази менші, ніж на аналогічні шовні матеріали торгової марки Resorba.
Для порівняння приводимо навіть роздрібні (вищі за оптові) ціни на якісний шовний матеріал належних виробників, які мають усі необхідні сертифікати та відповідають технічним регламентам, на загальнодоступному ресурсі Prom.ua:
https://prom.ua/ua/c2850321-golnit.html
https://prom.ua/ua/c968523-kompaniya-prestizh-medikal.html?category=161301
І для порівняння – єдині сайти, де вдалося знайти у відкритому доступі ціни торгової марки Resorba http://biogentech.com.ua/, https://tigers-groomvet.com/ua/shovnye-materialy/1412/filter/brand=146/. Сайти містять роздрібні ціни на вироби Resorba, які можуть відрізнятися від оптових, але підтверджують оціночну вартість на вироби Resorba. На сайті самого ТОВ «Український медичний дім» ціни не вказані, жодних прайсів не розміщено, інформація прихована.
Таким чином, об’єднання в один лот шовного матеріалу та матеріалів, які не є шовним матеріалом, згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде однозначно визнано порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Виокремлення блокуючої позиції в окремий лот буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів».
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі шляхом видалення з шовного матеріалу блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Таблиця_колагенові губки-УМД.docx 25.03.2020 12:57
- сертифікат.pdf 25.03.2020 12:57
- протокол 30.03.2020 17:14
Дата подачі:
25.03.2020 12:57
Вирішення:
Добрий день, у зв'язку з доопрацюванням тендерної документації, було прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі, тому відсутня можливість надати відповідь стосовно Вашого питання.
Статус вимоги:
Задоволено