-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг, км 85+400 – км 86+100, км 88+700 – км 96+347, км 96+347 - км 112+675, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг, км 85+400 – км 86+100, км 88+700 – км 96+347, км 96+347 - км 112+675, Миколаївська область
Торги відмінено
149 616 919.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 448 850.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 448 850.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2020 15:55 - 20.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Довідка про виконання аналогічного договору
Номер:
844e8ef150cd48bb8dfee249367fe9ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001172-c.b3
Назва:
Довідка про виконання аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовник!
Додаток 3 до тендерної документації містить зразок Довідки про виконання аналогічного договору. Під час заповнення учасником цієї Довідки стовбчик "4" "Сума договору, тис. грн." повинен буде містити інформацію щодо суми договору у ГРИВНІ. Враховуючи, що учасники могли виконувати роботи поза межами України та розрахунки проводились у іншій валюті, дана вимога являється дискримінаційною по відношенню до таких учасників.
З метою уникнення спірних питань під час розгляду пропозицій, просимо Вас видалити вимогу щодо грошової одиниці "ГРИВНІ" та дозволити учасникам зазначати ту грошову одиницю, яка визначена умовами аналогічного договору.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2020 15:02
Вирішення:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу та інформує, що в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо можливості зазначення учасником в графі 4 Довідки про виконання аналогічного договору суми (ціни) договору в іншій грошовій одиниці, ніж українська гривня.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
4e8fd99357984d56b0449bcd0e9c6377
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001172-c.c2
Назва:
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
До таких вимог слід віднести
Вимога щодо відгуку:
3) Позитивний лист - відгук замовника та/або балансоутримувача (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.
Дана вимога Замовника також є дискримінаційною, враховуючи що лист-відгук, відповідно до міжнародної практики, надається замовником робіт ОДИН раз у довільній формі після виконання проекту !!!!
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, шляхом усунення вимоги щодо строку отримання відгуку та його змісту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2020 13:54
Вирішення:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим замовником кваліфікаційним критеріям.
Вимога щодо змісту позитивного листа – відгуку є однаковою для всіх учасників, і не несе дискримінаційного характеру, тому ваша вимога в цій частині не може бути задоволена замовником.
Щодо дати позитивного листа – відгуку, враховуючи сталу практику з розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
7c57641b2c4244ab8380db1ff25b7c8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001172-c.b1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник!
Вами встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. До таких вимог слід віднести:
"Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання та/або поточного (середнього та/або дрібного) ремонту автомобільних доріг загального користування, в складі яких виконувались ремонтні роботи дорожнього одягу із застосуванням асфальтоукладача та/або роботи з влаштування асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем."
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного (середнього та/або дрібного) ремонту автомобільних доріг загального користування є дискримінаційною, оскільки роботи з дорожнього одягу із застосуванням асфальтоукладача та/або роботи з влаштування асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, які виконуються під час експлуатаційного утримання та/або поточного (середнього та/або дрібного) ремонту, виконуються також й під час капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва та мають більш складний характер.
Враховуючи вище зазначене, просимо усунити дискримінаційні вимоги та внести наступні зміни у тендерну документацію:
1. Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного (середнього та/або дрібного) ремонту автомобільних доріг загального користування
або розширити поняття аналогічного договору та викласти в наступній редакції: "Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання та/або поточного (середнього та/або дрібного) ремонту, та/або капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або нового будівництва автомобільних доріг загального користування, в складі яких виконувались ремонтні роботи дорожнього одягу із застосуванням асфальтоукладача та/або роботи з влаштування асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2020 13:51
Вирішення:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим замовником кваліфікаційним критеріям.
Додатком 3 до тендерної документації аналогічним договором визначається договір з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання та/або поточного (середнього та/або дрібного) ремонту автомобільних доріг загального користування, в складі яких виконувались ремонтні роботи дорожнього одягу із застосуванням асфальтоукладача та/або роботи з влаштування асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем.
Слід зазначити, що жодним нормативним актом в сфері публічних закупівель не визначено поняття «аналогічний договір», тому замовник при визначенні вимог до аналогічного договору враховува, що поточний дрібний ремонт є поточними видатками та послугами в розумінні Закону, тоді як на будівництво, реконструкція та капітальний ремонт - капітальними видатками та роботами в розумінні Закону. Крім того, поточний дрібний ремонт, відповідно до будівельних норм, направлений на підтримання трансплортно-експлатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень автомобільних доріг (ремонт покриття картами, а не суцільно), що і передбачено технічним завданням тендерної документації, те ж саме визначено нормативними актами для експлуатаційного утримання та поточного середнього ремонту. Капітальний ремонт, реконструкція та будівництво автомобільних доріг передбачає комплексне відновлення автомобільної дороги, суцільний ремонт та не включає робіт на покритті, що відносяться до послуг з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.
Враховуючи наведене, замовник не вважає за потрібне вносити зміни до тендерної документації в цій частині і ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено