-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 % )
Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2020 15:42 - 04.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про надання додаткової інформації
Номер:
45dee5571da74d26bf168b3df7ee5907
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-003578-b.b1
Назва:
ВИМОГА про надання додаткової інформації
Вимога:
24.03.2020 року на офіційному сайті Prozorro.gov.ua за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-24-003578-b) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом Код ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 %) у кількості – 1400 кг, на очікувану вартість 210 000,00 грн. з ПДВ, строк поставки якого встановлений до 31 грудня 2020 року. В якості Замовника процедури закупівлі визначено КУ «Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці»
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію на закупівлю Код ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 % ) (надалі «Тендерна документація»).
09.04.2020 року було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі, після проведення якого учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» - 179 186,00 грн з ПДВ;
- ФОП Аврахова Катерина Григорівна - 179 200,00 грн з ПДВ;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «МОЛОКІНІ» - 187 306,00 грн з ПДВ;
- ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. - 209 580,00 грн з ПДВ.
16.04.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення КУ «Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці» оформлене Рішенням № 79 від 16.04.2020 року відповідно до якого було вирішено На підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "КРАЙ - МК.." по електронній процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50% ), відповідно до оголошення (UA-2020-03-24-003578-b).
Проте, рішення КУ «Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці» оформлене Рішенням № 79 від 16.04.2020 року не містить чітко визначених причин відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..».
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Так, ознайомившись з вищезазначеним рішенням ТОВ «Край-МК..» не зрозуміло, що саме послугувало причиною відхилення тендерної пропозиції останнього. В Рішенні № 79 від 16.04.2020 року міститься перелік документації, що була надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..». Після переліку тендерної документації в Рішенні № 79 від 16.04.2020 року Замовник зазначає нібито недоліки поданої тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..», але замість чіткого посилання на норми законодавства та тендерну документацію на закупівлю Код ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 % ). Замовник висловлює свої припущення та рекомендації з приводу подання тендерної пропозиції.
Наприклад, в абзаці 2 пункту 3 Рішення № 79 від 16.04.2020 року Замовник зазначає, що «в наданому акті від 09.12.2019 р. № 5373/27-19 складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР ТОВ "КРАЙ - МК.." (продовольчий склад) потужність, яка зберігає та постачає харчові продукти кінцевому споживачу, має не більше ніж 10 осіб робочого персоналу та займає площу 160 кв.м. Тому учасник мав надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, тобто: на Водіїв, вантажника, комірника, експедитора. Якщо таких працівників немає учасник, то повинен був надати пояснення щодо неможливості надання такої інформації, як у випадку учасник зробив, подавши пояснення щодо неможливості подання сертифікату виданого на учасника торгів стосовно надання послуг зберігання та транспортування харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами ДС'І'У ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління».
Також в абзаці 1 пункту 3 Рішення № 79 від 16.04.2020 року Замовник зазначає, що «Тендерною документацією вимагалося надати копії особистих медичних книжок водіїв, вантажника, комірника, експедитора, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування. Учасник ТОВ "КРАЙ - МК.." надав лише копії особистих медичних книжок: - на одного водія книжка серії 1ААВ № 584502 виданої на ім’я «Якименко Віталій Вікторович»; - на одного експедитора книжка серії 1ААВ № 524256 виданої на ім’я «Єнаев .Андрій Іонович». При цьому, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено, що у ТОВ "КРАЙ - МК.." працюють: експедитор - «Єнаїв Андрій Іонович» та водій автотранспортних засобів - «Якименко Віталій Вікторович». У даному рішенні вище описувалися неточності допущені при зазначені ПІБ експедитора у наданих документах, тобто вбачається невідповідність зазначення прізвища у документах.
Отже, ознайомившись з Рішенням КУ «Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці» оформлене Рішенням № 79 від 16.04.2020 року ТОВ «Край-МК..» не розуміє через які саме недоліки тендерної документації тендерну пропозицію останнього було відхилено.
Так, пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Надати аргументовані пояснення з приводу відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..», а саме зазначити конкретний перелік причин відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» з чітким посиланням на чинне законодавство України та тендерну документацію на закупівлю Код ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 % ).
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 21.04.2020 16:13
- Відповідь.pdf 24.04.2020 14:01
Дата подачі:
21.04.2020 16:14
Вирішення:
Рішенням тендерного комітету № 79 від 16.04.2020 р. на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "КРАЙ - МК.." по електронній процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 % ), відповідно до оголошення (UA-2020-03-24-003578-b).
21.04.2020 р. учасником ТОВ "КРАЙ - МК.." було подано вимогу про надання додаткової інформації у вищезазначеній закупівлі. Текст вимоги розміщено в електронній системі закупівлі.
За п. 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19 вересня 2019 року процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
У відповідності до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Розглянувши вимогу ТОВ "КРАЙ - МК.." про надання додаткової інформації, Замовник закупівлі зазначає наступне.
За ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо:
- учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У п. 5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону, а також спосіб їх документального підтвердження наведені в Додатках № 1 та № 2 відповідно до тендерної документації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, за умови надання письмового пояснення з посиланням на норми діючого законодавства.
Додатком 4 Тендерної документації визначено повний перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника.
Замовник встановив у тендерній документації кваліфікаційні критерії такі як:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Рішення тендерного комітету № 79 від 16.04.2020 р. складається із вступної, описової та резолютивної частин.
В описовій частині рішення було зазначено перелік поданих документів у тендерній пропозиції учасника із зазначенням кількості аркушів та які обставини підтверджують оглянуті документи, а також допущені описки та невідповідності у поданих документах.
Далі в рішенні було розглянуто довідку (письмові пояснення) № 61 від 08.04.2020 р., подану учасником про неможливість надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) Системи екологічного управління. Замовником було також зазначено, що у відповідності до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Після цього в описовій частині рішення було описано детально виявлені недоліки тендерної пропозиції з посиланням на вимоги, які ставилися умовами тендерної документації.
1. Надання копії договору на дезінфекцію, дератизацію та мийку автотранспортних засобів (копії актів або інших документів, що підтверджують виконання договору, за один місяць, що передує даті розкриття пропозицій) передбачено пп. 8 п. 1 Додатку 1 та відноситься до встановленого кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Не надано доказів проведення дератизації транспорту учасника. Вимога тендерної документації про надання копії актів або інших документів, що підтверджують виконання договору, за один місяць, що передує даті розкриття пропозицій учасником не виконано в повному об’ємі. Вимагалося надати акти, тобто декілька актів, а учасник надав лише один акт № ОУ-0000098 від 31.03.2020 р., а тому є недостатнім .
При цьому, відповідно до ст.194 зазначених Санітарних правилам для підприємств продовольчої торгівлі № 5781-91 від 16.04.1991 визначено, що: «Дезинфекция транспорта проводится по мере необходимости, но не реже 1 раза в 10 дней». Тому замовником і вимагалися надання актів за один місяць, що передує даті розкриття пропозицій.
2. Надання копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію та дератизацію виробничих або складських приміщень (копії актів, що підтверджують виконання договору, за один місяць, що передує даті розкриття пропозицій) передбачено пп. 9 п. 1 Додатку 1 та відноситься до встановленого кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
У акті № ОУ-155/03 від 24.03.2020 р. не зазначено факт проведення дезінфекції, як обумовлено умовами договору № 155 від 12.12.2019 р. про надання послуг боротьби з гризунами (в т.ч. територія) площа 25000 кв.м., боротьби з тарганами площа 16760 кв.м., дезінфекція приміщень. Зазначеним актом лише підтверджується надання послуг боротьби з гризунами та боротьби з тарганами, а надання послуг дезінфекції приміщень не вказано у акті.
Згідно ст. 1 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» визначено дезінфекційні заходи (дезінфекція, дезінсекція, дератизація) - заходи щодо знищення у середовищі життєдіяльності людини збудників інфекційних хвороб (дезінфекція) та їх переносників - комах (дезінсекція) і гризунів (дератизація).
Відповідно до постанови КМУ «Про затвердження Правил санітарної охорони території України» від 22 серпня 2011 р. N 893 надані наступні визначення:
дезінсекція - здійснення заходів щодо знищення комах - переносників хвороб людини або тварин, що виявлені на транспортних засобах, у багажі, вантажах, контейнерах, товарах і поштових відправленнях;
дезінфекція - здійснення заходів щодо знищення інфекційних агентів на поверхні тіла людини або тварини, на транспортних засобах, у багажі, вантажах, контейнерах, товарах або поштових відправленнях за допомогою хімічних чи фізичних агентів;
дератизація - здійснення заходів щодо знищення гризунів - переносників хвороб людини, які перебувають на транспортних засобах у багажі, вантажах, контейнерах, товарах, поштових відправленнях або на об'єктах.
Докази підтверджуючі фактичне проведення дезінфекції у продовольчому складі учасником не надані.
3. Надання копії особистих медичних книжок водіїв, вантажника, комірника, експедитора, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування передбачено пп. 3 п. 2 Додатку 1 та відноситься до встановленого кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно даної вимоги потрібно було надати не менше 5 особистих медичних книжок, а саме медичні книжки:
- на водіїв, тобто на декількох водіїв;
- на комірника;
- на вантажника;
- на експедитора.
Учасник ТОВ "КРАЙ - МК.." виконав частково дану вимогу, лише надавши копії особистих медичних книжок:
- на одного водія книжка серії 1ААВ № 584502 виданої на ім’я «Якименко Віталій Вікторович»;
- на одного експедитора книжка серії 1ААВ № 524256 виданої на ім’я «Єнаев Андрій Іонович».
Інших особових медичних книжок не надано, а саме не надано: на вантажника, на комірника і на другого водія.
При цьому, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено, що у ТОВ "КРАЙ - МК.." працює на посаді експедитора - «Єнаїв Андрій Іонович», а в особовій медичній книжці серії 1ААВ № 524256 зазначено ім’я особи «Єнаев Андрій Іонович».
За ст. 28 ЦК України фізична особа набуває прав та обов'язків і здійснює їх під своїм ім'ям. Ім'я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по батькові.
Розбіжність навіть у одній літері в написанні ім’я чи прізвища має істотне, суттєве значення у всіх сферах життя людини, а тому ускладнює ідентифікацію даної особи і в даному випадку виникають сумніви щодо проходження медичного огляду особою на ім’я Єнаїв А.І. Медична книжка підтверджує про проходження відповідного огляду особою на ім’я Єнаев А.І.
За п. 7 Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (у редакції наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) для проведення медичного огляду особа подає документ, що посвідчує особу, та фотокартку розміром 3 х 4 см.
Згідно ч. 2 і ч. 4 ст. 6 ЗУ « Про захист персональних даних» персональні дані мають бути точними, достовірними та оновлюватися в міру потреби, визначеної метою їх обробки. Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.
Навіть в акті від 09.12.2019 р. № 5373/27-19 складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР ТОВ "КРАЙ - МК.." (продовольчий склад), який було підписано як зі сторони контролюючого органу , так і зі сторони ТОВ "КРАЙ - МК.." було підтверджено, що в роботі на складі задіяно не більше ніж 10 осіб робочого персоналу і склад займає площу 160 кв.м.; У п. 1.6.2 даного акту навіть зазначено, що дотримано «періодичність та сферу проведення медичних оглядів персоналу з урахуванням природи харчових продуктів, технологічних та допоміжних процесів, а також посадових обов’язків працівників визначено. Проходження працівниками потужності медичних оглядів підтверджується (наявність особистих медичних книжок)» – пп. 2.10.2. п. 2.10 розділу ІІ наказу 590.
ТОВ "КРАЙ - МК.." обмежився лише наданням особових медичних книжок щодо двох працівників, а мав можливість надати їх більше, якщо на складі задіяно до 10 осіб робочого персоналу.
Відповідно до Основ законодавства України про охорону здоров’я, Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та «Про захист населення від інфекційних хвороб», зокрема, встановлено, що з метою охорони здоров’я населення організуються профілактичні медичні огляди неповнолітніх, вагітних жінок, працівників підприємств харчової промисловості, громадського харчування і торгівлі, водопровідних споруд, лікувально-профілактичних, дошкільних і навчально-виховних закладів, об’єктів комунально-побутового обслуговування, інших підприємств, установ, організацій, професійна чи інша діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може спричинити поширення інфекційних захворювань, виникнення харчових отруєнь, а також працівників, зайнятих на важких роботах і на роботах із шкідливими або небезпечними умовами праці, військовослужбовців.
На виконання статті 21 Закону України „Про захист населення від інфекційних хвороб” постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001р. № 559 затверджено Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам та Порядок проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок. В даному Переліку містяться підприємства харчової промисловості, підприємства продовольчої торгівлі.
За ст. 48 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» на потужності допускається персонал, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами.
Вимога про надання копії особистих медичних книжок водіїв, вантажника, комірника, експедитора, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування учасником не виконана у повному обсязі.
4. Учасником не надано гарантійного листа на зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін не виявлено у тендерній пропозиції.
Не надано гарантійного листа, яким учасник гарантує, що товари, які наведені в переліку, мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару.
Вимога про надання даних гарантій міститься у Додатку 2 Тендерної документації про Технічні вимоги до предмету закупівлі ДК 021:2015: 15540000-5 «Сирні продукти» Сир твердий Російський 50 % - 1400 кг у додатковій інформації.
Вимога про надання вищезазначених листів, які вимагалися тендерною документацією, ТОВ "КРАЙ - МК.." не виконані.
Учасник ТОВ "КРАЙ - МК.." не відповідає кваліфікаційному критерію -«наявність обладнання та матеріально-технічної бази», кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що зазначені у тендерній документації, а тому тендерна пропозиція ТОВ "КРАЙ - МК.." у закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 % ), відповідно до оголошення (UA-2020-03-24-003578-b) підлягала відхиленню.
На підставі вищевикладеного, рішення тендерного комітету № 79 від 16.04.2020 р., згідно якого на підставі п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "КРАЙ - МК.." по електронній процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15540000-5 «Сирні продукти» ( Сир твердий Російський 50 % ), відповідно до оголошення (UA-2020-03-24-003578-b) є правильним та прийнятим у відповідності до чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено