-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Паливо рідинне: Дизельне паливо(Талони) - 45000л. Бензин А-92(Талони) - 42000л. код за ДК 016-2010 - 19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні; код за ДК 021-2015 - 09100000-0 Паливо
Паливо рідинне: Дизельне паливо(Талони) - 45000л. Бензин А-92(Талони) - 42000л. код за ДК 016-2010 - 19.20.2 Паливо рідинне та газ; оливи мастильні; код за ДК 021-2015 - 09100000-0 Паливо
Торги не відбулися
1 998 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
09.12.2016 11:05 - 22.12.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
09ed5f515e3a406f82618b56c50d5976
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-09-000551-b.c1
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Уповноваженою особою В. Матяшовим допущено грубе порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до вимог статті 28 Закону тендерні пропозиції розглядаються на відповідність вимогам тендерної документації. Натомість, уповноважена особа розглянула пропозицію та прийняла безпідставне рішення про її відхилення на підставі вимог, які були відсутні в тендерній документації. Так, згідно з додатком 3 Учасник повинен надати Інформаційну довідку, у довільній формі, яка містить відомості про мережу АЗС учасника на території м. Кіровоград (обов’язковою вимогою є наявність АЗС в м. Кіровоград, можливість користування талонами). Довідка надана - файл 012 "Довідка АЗС". Вимога про надання копій підтверджуючих договорів - відсутня. Також згідно з додатком 3 Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником, в т.ч. сертифікати якості (паспорти якості/посвідчення про якість) та сертифікати відповідності (Товар повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України). Учасником надано зазначені документи - файл 01 "Довідки до тех вимог" та файл 013 "Сертифікати і паспорти". Вимога щодо надання довідки про продовження терміну дії сертифікату - відсутня.
Ураховуючи вищезазначене, вимагаємо переглянути незаконне рішення уповноваженої особи та здійснити оцінку пропозиції Учасника відповідно до Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь (1).doc 30.12.2016 19:10
Дата подачі:
28.12.2016 14:32
Вирішення:
Тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НК Преміум» правомірно відхилена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.12.2016 19:14
Підтвердження вирішення:
«28» грудня 2016 року через електрону систему товариством з обмеженою відповідальністю «НК Преміум» надіслано лист-вимогу щодо перегляду рішення уповноваженої особи стосовно оцінки пропозиції Учасника.
На підставі частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа комунального підприємства «Кіровоград-Благоустрій» Кіровоградської міської ради» повідомляє про наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічної закупівлі» (далі - Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, вимога Учасника щодо перегляду рішення з оцінки тендерної пропозиції Учасника не підлягає задоволенню з огляду на те, що такий правочин не передбачений чинним законодавством України.
В рамках чинного законодавства України, в т.ч. вимог ч. 3 ст. 30 Закону, уповноважена особа надає роз’яснення стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Учасника, ТОВ «НК Преміум», уповноважена особа та роз’яснює наступне.
П. 1 додатку 3 до затвердженої тендерної документації передбачено надання учасниками в складі тендерних пропозицій інформаційної довідки, яка містить інформацію про мережу АЗС учасника на території м. Кіровоград (обов’язковою вимогою є наявність АЗС в м. Кіровограді, можливість користування талонами).
На виконання даної вимоги учасником надано таку довідку. Однак, після детального вивчення вищезазначеного документу, уповноважено особою встановлено, що тендерна пропозиція учасника не містить інформації щодо мережі АЗС, яка належить саме учаснику.
Інформація щодо мережі АЗС, яка викладена у зазначеній довідці ідентична інформації розміщеній на офіційному сайті Товариства з обмежено відповідальністю "Пром гарант плюс" http://avias.ua, щодо мережі АЗМ саме цієї компанії. Інформація щодо мережі АЗС БРСМ-Нафта, повністю відповідає інформації розміщеної на сайті http://www.brsm-nafta.com. Документу щодо партнерства чи будь-якого іншого права користування цією мережею учасником не додано.
Окрім того, п. 1 додатку 1 до затвердженої тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, на виконання якого учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій відповідний лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку. В якій зазначено, що учасник має не менше 300 АЗС у користуванні згідно з укладеними договорами. Підтвердження чи пояснення, щодо будь-якого права користування учасником в складі тендерної пропозиції не надано, що унеможливлює встановлення уповноваженою особою можливості виконання учасником умов договору.
Окрім того, п. 3 додатку 3 до затвердженої тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником, в т.ч. сертифікати якості (паспорти якості/посвідчення про якість) та сертифікати відповідності (Товар повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України). Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікати відповідності та паспорти якості на бензин АІ 92 та паливо дизельне виробництва ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод». Однак, як встановлено з офіційного сайту http://avias.ua через дану мережу АЗС можна придбати паливно-мастильні матеріали виключно виробництва ПАО "Укртатнафта". Через мережу АЗС БРСМ-Нафта, реалізуються паливно-мастильні матеріали виробництва, окрім ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод», ще 2 заводів Білорусії, заводи в Литві та Румунії. Сертифікати якості та паспорти якості на вищезазначені паливно-мастильні матеріали учасником в складі тендерної пропозиції не було надано, що свідчить про невиконання вимоги тендерної документації стосовно документального підтвердження відповідності товару технічним та якісним вимогам.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «НК Преміум» правомірно відхилена.