• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Сир сичужний та кисломолочний сир (молочні продукти)

Завершена

17 427 901.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 139.51 UAH
Період оскарження: 11.11.2016 17:03 - 08.12.2016 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 80f7ae8dc142419a968be179ef517e93
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-11-001366-a.a2
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
2. У цій процедурі (UA-2016-11-11-001366-a) невірно встановлені кваліфікаційні вимоги до Учасників в зв’язку з чим Просимо розглянути можливість внести зміни до п.1 додатку 3 до ТД, шляхом доповнення кваліфікаційних вимог до учасників, наступною вимогою – «Наявність складу який знаходиться у м. Дніпро (та документ, що підтверджує його наявність), який придатний для зберігання молочних продуктів, та надати експлуатаційний дозвіл на нього». Така вимога обумовлена тим, що поставки молочних продуктів будуть здійснюватися до ДНЗ м. Дніпро, а кінцевими споживачами будуть діти. Дана вимога допоможе уникнути негативних наслідків від постачання молочної продукції, що може втратити свої якісні показники при довгому перевезенні, та уникнути можливості перебоїв з постачання молочної продукції. Така вимога не буде дискримінаційною враховуючи ч.8 ст. 151 Глави 8 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, адже виправдана конкретними обставинами закупівлі та договору, що буде підписаний на підставі результатів такої закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію не можуть бути внесені зміни щодо обов'язкової наявності складу в м.Дніпрі, бо це однозначно буде дискримінаційною вимогою. Учасники, що мають склади в будь-якому місті (населеному пункті) можуть постачати продукцію в м.Дніпро. В любому випадку, продукція буде прийматися в дошкільні навчальні заклади з терміном придатності не менше 75% від загального терміну зберігання, що визначено в п.6 Додатку 4 тендерної документації на закупівлю і в проекті договору. В проекті договору також передбачено штрафні санкції та можливість одностороннього розірвання договірних зобов'язань з боку замовника у разі постійних порушень з боку постачальника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Стосовно Лотів

Номер: 08cf112af57446a4a4dc4b0b9d442c4a
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-11-001366-a.a1
Назва: Стосовно Лотів
Вимога:
У ТД та оголошенні про проведення процедури UA-2016-11-11-001366-a стосовно закупівлі Сир сичужний та кисломолочний сир (молочні продукти), визначено, що закупівля за всіма дислокаціями буде проводитися одним лотом. Таке визначення є дискримінаційним та включає в себе наведенні нижче ризики. Відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за місцем поставки товарів. Згідно з ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до абз.5 ч.1 ст.6 Господарського кодексу України одним з загальних принципів господарювання в Україні є добросовісної конкуренції у підприємництві Вважаємо, що здійснення закупівлі без розділу її на лоти призведе до зменшення кола учасників та призведе до дискримінації малих та середніх підприємств адже вони не зможуть тримати в обороті значні кошти, що обумовлюється відтермінуванням платежів за закупівлею. Враховуючи вищенаведене та можливість визначити частини предмета закупівлі (лоти) за місцем поставки товарів просимо розглянути можливість розділити закупівлю на окремі лоти відповідно до районів м. Дніпро. Крім наведеного також зазначимо, що здійснення постачання молочних продуктів до усіх районів міста одним учасником може спричинити зрив постачання, адже є великий ризик того, що один постачальник не зможе виконати свої зобов’язання. Також така ситуація призведе до необхідності проведення нової закупівлі в цілому, а не за окремим лотом, що призведе до надзвичайної ситуації у місті
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" від 17.03.2016 №454 замовник саме може визначити окремі частини закупівлі, але не зобов'язаний цього робити. Раніше закупівлі проводилися по районам, бо розпорядниками коштів і замовниками були районні відділи освіти. З 01 січня 2017 року усі дошкільні навчальні заклади міста будуть підпорядковуватися Департаменту гуманітарної політики ДМР, тому і проводиться загальна закупівля. Дискримінаційних вимог тендерна документація на закупівлю товару не містить, а для забезпечення виконання зобов'язань з безперебійного постачання товару в дитячі садки в тендерній документації передбачена умова щодо наявності в учасників не менше 4 автомобілів.
Статус вимоги: Відхилено