-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 39710000-2 (Електричні побутові прилади) - Машинка для стрижки волосся, електрочайник, холодильник кімнатний, конвектор опалення
ДК 021:2015 код 39710000-2 (Електричні побутові прилади) - Машинка для стрижки волосся, електрочайник, холодильник кімнатний, конвектор опалення
Завершена
173 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 865.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2020 11:23 - 27.03.2020 15:00
Вимога
Відхилено
стосовно вашої відповіді
Номер:
50e57c3c44b04de19a60fa748e4e735b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001271-b.b3
Назва:
стосовно вашої відповіді
Вимога:
ДАЙ ВАМ БОГ ЗДОРОВ'Я і частіше мийте ваші липкі ручки (віруси кругом !)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2020 14:52
Вирішення:
Відповідь на вимогу 27.03.2020
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2020 14:55
Підтвердження вирішення:
І вам бажаємо того ж самого!
Вимога
Відхилено
прошу дати відповідь на вимогу UA-2020-03-24-001271-b.b1
Номер:
4cce3e0e826d4d3193c0a81db84cbcb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001271-b.b2
Назва:
прошу дати відповідь на вимогу UA-2020-03-24-001271-b.b1
Вимога:
прошу дати відповідь на попереднє запитання від 25.03.20, 12:42 - UA-2020-03-24-001271-b.b1. Ваша відповідь на вимогу від 27.03.20, 09:31 складається з двох слів - "відповідь на вимогу UA-2020-03-24-001271-b.b1", додаткових вкладених файлів НЕМАЄ, що зовсім не роз'яснює оголошену проблему, а більше схоже на відписку. ПРОШУ ВІДПОВІСТИ на запитання: внесені в вашу Тендерну документацію вимоги до постачальника ШТУЧНО обмежують конкуренцію , а саме: __1)У складі пропозиції учаснику потрібно надати медичні книжки усіх осіб зазначених у довідці про наявність найманих працівників відповідної кваліфікації а також водія/водіїв вантажного автотранспорту, що будуть залучені до виконання закупівлі з відміткою про відсутність протипоказань для виконання обов’язків. __2)Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця). Дата відповідного листа повинна бути не раніше дати публікації оголошення. __3)Поставка до 20.12.2020 р. окремими партіями, в залежності від потреби, впродовж дії договору, після надання письмової заявки від Замовника. Доставка продукції повинна бути здійснена протягом двох робочих днів з дня отримання заявки __4)Приймання товару здійснюється тільки в присутності представника Постачальника, за умови надання Довіреності, виданої Постачальником, та копії паспорту уповноваженої особи _____ПРОШУ пояснити необхідність таких обмежень, АБО скасувати їх
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 27.03.2020 14:43
Дата подачі:
27.03.2020 14:36
Вирішення:
Повторно надаємо вам відповідь на вимогу!
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2020 14:44
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Ознайомившись із Вашої вимогою, повідомляємо наступне.
1. Відповідно до підпункту «а» пункту 26 «Транспортно-дорожній комплекс» Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою КМУ від 23.05.2001 № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» прийнятого відповідно до статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» працівники з приймання та видачі вантажу, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, повинні проходити періодичні медичні огляди та мати особисту медичну книжку.
Таким чином, з метою пересвідчення Замовником у неухильному дотриманні учасником норм чинного законодавства в частині проходження профілактичного медичного огляду та з метою недопущення розповсюдження інфекційних хвороб, і було встановлено умову щодо надання медичних книжок на працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору.
2. Відповідно до умов закупівлі, якщо нерухоме майно в якому зберігається та/або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця).
Даний документ жодним чином не направлений на обмеження конкуренції. У учасника, як у особи, що має договірні відносини із орендодавцем не повинно виникати ускладнень із отриманням відповідної довідки. Натомість, надання такої довідки надасть Замовнику впевненість у тому, що учасник має дійні договірні відносини із орендодавцем приміщення, строк дії яких зберігає чинність упродовж 2020 року. Умова стосовно дати такої довідки встановлена з метою того, щоб пересвідчитись у тому, що вказана інформація є актуальною.
3. Вимога стосовно того, що доставка товару здійснюється протягом двох робочих днів з дня отримання заявки, так само не може вважатися такою, що дискримінує учасників. Дана вимога зумовлена тим, що Замовник має намір отримати товар у найближчий та найбільш зручний для нього строк. Крім того, у вимозі не зазначається, яким саме чином дана умова закупівлі обмежує коло потенційних учасників.
4. Іншою умовою закупівлі стосовно якої подана вимога є те, що приймання товару здійснюється тільки в присутності представника Постачальника, за умови надання Довіреності, виданої Постачальником, та копії паспорту уповноваженої особи.
Така вимога була встановлена у зв’язку з тим, що факт поставки товару підтверджується видатковою накладною. Відповідний документ підписується під час передачі товару та його підписання без зауважень є підтвердженням того, що товар поставлено без явних недоліків. При цьому, якщо ж такий товар буде поставлено не у повному обсязі, або він не відповідатиме вимогам якості, Замовник одразу зможе висунути претензії Постачальникові, та останній, в свою чергу, зможе у максимально короткий строк замінити та/або до поставити такий товар.
Натомість, передбачити можливість доставки іншими особами, як-то кур’єрами служб доставки, не є можливим, оскільки, по-перше, вони не є уповноваженими особами на підписання з боку Постачальника видаткової накладної у момент поставки товару, а, по-друге, не є повноваженими особами, які беруть участь у прийманні-передачі товару. Паспорт і довіреність, у свою чергу, є документами, які підтверджують те, що особа, яка доставляє товар, є представником Постачальника.
У зв’язку з цим, а також з метою проведення максимально ефективної закупівлі, Замовником і було встановлено відповідну вимогу.
Крім того, зазначаємо, що дана закупівля є допороговою, а отже не підпадає під сферу застосування Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до ст. 2 даного Закону. У зв’язку з цим, норма, зазначена у ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення даної допорогової закупівлі не застосовується.
Замовник проводить дану закупівлю із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, як того вимагає абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково вказуємо, що у Вашій вимозі відсутні посилання на конкретні норми нормативно-правових актів, які, на Вашу думку, були порушені Замовником.
Враховуючи вищенаведене, Вашу вимогу вважаємо необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Вимога
Вирішена
прошу внести зміни в ТД
Номер:
e2820f02a73a421a83941e02d77daf3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-24-001271-b.b1
Назва:
прошу внести зміни в ТД
Вимога:
внесені в вашу Тендерну документацію вимоги до постачальника ШТУЧНО обмежують конкуренцію , а саме:
__1)У складі пропозиції учаснику потрібно надати медичні книжки усіх осіб зазначених у довідці про наявність найманих працівників відповідної кваліфікації а також водія/водіїв вантажного автотранспорту, що будуть залучені до виконання закупівлі з відміткою про відсутність протипоказань для виконання обов’язків.
__2)Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця). Дата відповідного листа повинна бути не раніше дати публікації оголошення.
__3)Поставка до 20.12.2020 р. окремими партіями, в залежності від потреби, впродовж дії договору, після надання письмової заявки від Замовника. Доставка продукції повинна бути здійснена протягом двох робочих днів з дня отримання заявки
__4)Приймання товару здійснюється тільки в присутності представника Постачальника, за умови надання Довіреності, виданої Постачальником, та копії паспорту уповноваженої особи
_____ПРОШУ пояснити необхідність таких обмежень, АБО скасувати їх
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2020 12:42
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2020-03-24-001271-b.b1
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2020 14:10
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
Ознайомившись із Вашої вимогою, повідомляємо наступне.
1. Відповідно до підпункту «а» пункту 26 «Транспортно-дорожній комплекс» Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженого постановою КМУ від 23.05.2001 № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» прийнятого відповідно до статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» працівники з приймання та видачі вантажу, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, повинні проходити періодичні медичні огляди та мати особисту медичну книжку.
Таким чином, з метою пересвідчення Замовником у неухильному дотриманні учасником норм чинного законодавства в частині проходження профілактичного медичного огляду та з метою недопущення розповсюдження інфекційних хвороб, і було встановлено умову щодо надання медичних книжок на працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору.
2. Відповідно до умов закупівлі, якщо нерухоме майно в якому зберігається та/або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця).
Даний документ жодним чином не направлений на обмеження конкуренції. У учасника, як у особи, що має договірні відносини із орендодавцем не повинно виникати ускладнень із отриманням відповідної довідки. Натомість, надання такої довідки надасть Замовнику впевненість у тому, що учасник має дійні договірні відносини із орендодавцем приміщення, строк дії яких зберігає чинність упродовж 2020 року. Умова стосовно дати такої довідки встановлена з метою того, щоб пересвідчитись у тому, що вказана інформація є актуальною.
3. Вимога стосовно того, що доставка товару здійснюється протягом двох робочих днів з дня отримання заявки, так само не може вважатися такою, що дискримінує учасників. Дана вимога зумовлена тим, що Замовник має намір отримати товар у найближчий та найбільш зручний для нього строк. Крім того, у вимозі не зазначається, яким саме чином дана умова закупівлі обмежує коло потенційних учасників.
4. Іншою умовою закупівлі стосовно якої подана вимога є те, що приймання товару здійснюється тільки в присутності представника Постачальника, за умови надання Довіреності, виданої Постачальником, та копії паспорту уповноваженої особи.
Така вимога була встановлена у зв’язку з тим, що факт поставки товару підтверджується видатковою накладною. Відповідний документ підписується під час передачі товару та його підписання без зауважень є підтвердженням того, що товар поставлено без явних недоліків. При цьому, якщо ж такий товар буде поставлено не у повному обсязі, або він не відповідатиме вимогам якості, Замовник одразу зможе висунути претензії Постачальникові, та останній, в свою чергу, зможе у максимально короткий строк замінити та/або до поставити такий товар.
Натомість, передбачити можливість доставки іншими особами, як-то кур’єрами служб доставки, не є можливим, оскільки, по-перше, вони не є уповноваженими особами на підписання з боку Постачальника видаткової накладної у момент поставки товару, а, по-друге, не є повноваженими особами, які беруть участь у прийманні-передачі товару. Паспорт і довіреність, у свою чергу, є документами, які підтверджують те, що особа, яка доставляє товар, є представником Постачальника.
У зв’язку з цим, а також з метою проведення максимально ефективної закупівлі, Замовником і було встановлено відповідну вимогу.
Крім того, зазначаємо, що дана закупівля є допороговою, а отже не підпадає під сферу застосування Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до ст. 2 даного Закону. У зв’язку з цим, норма, зазначена у ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення даної допорогової закупівлі не застосовується.
Замовник проводить дану закупівлю із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, як того вимагає абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково вказуємо, що у Вашій вимозі відсутні посилання на конкретні норми нормативно-правових актів, які, на Вашу думку, були порушені Замовником.
Враховуючи вищенаведене, Вашу вимогу вважаємо необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Задовільнена:
Ні