• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Данила Нечая в м. Гайсин Вінницької області (коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011

Завершена

1 566 112.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 566.11 UAH
Період оскарження: 24.03.2020 08:33 - 06.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено

скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: 1de7a9032d754f539b9527ac1017d4ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-24-000030-c.b1
Назва: скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження - ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД» 23520, Вінницька область, Шаргородський район, с. Пасинки, вул. Б. Хмельницького, 17, ЄДРОПУ 43141199 тел. 097-264-16-90 Замовник: Гайсинська міська рада 23700, вул. 1 Травня, 7, м. Гайсин, Вінницької області, тел.: (04334)2-25-74, тел./факс: (04334)2-21-60; Процедура закупівлі, що оскаржується: відкриті торги на закупівлю Вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Данила Нечая в м. Гайсин Вінницької області (коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (код ДК 021:2015 – 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) UA-P-2020-03-16-003041-c СКАРГА На неправомірні дії та рішення ЗАМОВНИКА Згідно із частиною другою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 2 частини 8 статті 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Стаття 5 Закону визначає, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. підстави подання скарги ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД» приймав участь в процедурі закупівлі «Вибірковий капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Данила Нечая в м. Гайсин Вінницької області (коригування) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (код ДК 021:2015 – 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-P-2020-03-16-003041-c. 21 квітня 2020 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД» була відхилена, згідно рішення тендерного комітету Гайсинської міської ради на підставі п4 ч.1 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність тендерної пропозиції умовам закупівлі. Підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД», стало те, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано - копії документів, які згідно чинного законодавства України посвідчують факт введення в експлуатацію об’єктів будівництва, що є предметом наданих аналогічних договорів; -Не надано копію свідоцтва про повірку дозатора вагового для приготування асфальтобетонної суміші ; -Згідно акту від 23.12.2019 р. було встановлено , що всупереч п.2.1. Договору №185 від 31.10.2019 р. влаштоване нами асфальтобетонне покриття по вул. 9 Січня в м. Гайсин не приведене до експлуатаційного стану та потребує влаштування покриття з асфальтобетону орієнтовно 800 кв.м. З таким рішення Замовника, ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД» не погоджується та вважає його таким що не відповідає вимогам ЗУ «Про Публічні Закупівлі» та вимогам цивільного законодавства. Згідно п.5 розділу 3 Тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені чинним законодавством України для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних-осіб підприємців, у складі тендерної пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення замовником. Пункт б додатку 2 Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України. На виконання вимог тендерної документації ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД» надав в складі своєї тендерної пропозиції лист-пояснення щодо неподання документів №20 від 10.04.2020 р. та довідку №15 від 09.04.2020 р. Дані документи містять в собі законодавче обґрунтування неподання вказаних вище документів, як таких що не передбачені чинним законодавством для учасник закупівлі. Відтак, учасник не порушив вимоги тендерної документації, відтак відсутні правові підстави для відхилення його пропозиції. Щодо посилання тендерного комітету, як на підставу для відхилення пропозиції учасника- «що згідно акту від 23.12.2019 р. було встановлено , що всупереч п.2.1. Договору №185 від 31.10.2019 р. влаштоване нами асфальтобетонне покриття по вул. 9 Січня в м. Гайсин не приведене до експлуатаційного стану та потребує влаштування покриття з асфальтобетону орієнтовно 800 кв.м.», слід зазначити наступне. Замовник неправомірно застосував дану обставину як підставу для відхилення тендерної пропозиції, оскільки пункт 3 розділу 5 Тендерної документації, чітко визначає підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Зокрема, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на те, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД», тим самим порушив право учасника на добросовісну конкуренцію серед учасників та неупереджену оцінку тендерної пропозицій. Враховуючи викладене, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу ТОВ «ЛЮКС- ТРЕЙД» до розгляду. 2. Встановити порушення Гайсинською міською радою в процедурі закупівлі № UA-P-2020-03-16-003041-c 3. Прийняти рішення про скасування рішення тендерного комітету Гайсинської міської ради від 21.04.2020 р., яким відхилена тендерна пропозицію ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД». 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Приватне Підприємство «ДОРСТРОЙ». Додаток: Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. Лист пояснення №20 від 10.04.20 р. Довідка №15 від 15.04.20 р. Директор ТОВ «ЛЮКС- ТРЕЙД» Завальнюк І.В.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.05.2020 17:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.06.2020 20:08
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД", Завальнюк Ігор 380672141238 lukstrade@ukr.net