• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Велопарковки

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 990.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2020 19:31 - 27.03.2020 19:36
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення

Номер: 39918bd09d0f491db730899a9e3d2681
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-23-001179-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога про усунення порушення в процесі закупівлі: 1.Замовник. 1.1.Найменування: Відділ освіти Чернеччинської сільської ради. 1.2.Код за ЄДРПОУ 41834905 1.3.Місцезнаходження: 42703, Україна, Сумська область обл., м. Охтирка, пров. Друкарський,4 2.Найменування предмета закупівлі: Велопарковки 2.2. За кодами Класифікаторів:ДК 021:2015: 44310000-6 - Вироби з дроту 2.3.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 шт 2.4.Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: освітні заклади згідно дисклокації 3.Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 23.03.2020 р. No UA-2020-03-23-001179-с 4.Дата та час початку Аукціону: 02.04.2020 12:47 5.Дата та час закінчення Аукціону: 02.04.2020 13:08 6. Учасник: 6.1. ФОП Лісовський В.І. (РНОКПП 3036208374), місцезнаходження: 41200, Сумська область, Сумський район, с. Косівщина, вул. Шкільна, буд. 17, кв. 12. Використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" повинно здійснюватися Замовниками відповідно до «Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» № 10 від 19.03.2019 року (надалі – Інструкція). Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічна закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Рішенням про відхилення пропозиція від 03.04.2020 року Відділу освіти Чернеччинської сільської ради порушені вказані принципи проведення закупівлі. Відповідно до вказаного рішення причиною дискваліфікації пропозиції ФОП Лісовський В.І. є те , що: «Технічні характеристики запропонованого товару не відповідають заявленому». По-перше, вказане суперечить дійсності, оскільки технічні характеристики запропонованого товару ідентичні технічним характеристикам вказаним в оголошенні про закупівлю, більш того, ідентичні характеристики заявлені і ТОВ «САНД», якого було оголошено переможцем закупівлі. По-друге, в обґрунтування дискваліфікації учасника, яким було запропоновано найбільш економічну вигідну пропозицію, було застосовано загальну фразу без конкретного зазначення в чому саме полягає невідповідність технічних характеристик заявленому. Вказані дії замовника свідчити про порушення принципів: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути порушення в процесі проведення закупівлі № UA-2020-03-23-001179-с, скасувати рішення Чернеччинської сільської ради про відхилення пропозиції ФОП Лісовський В.І. від 03.04.2020 року та прийняти за наслідками повторного розгляду пропозиції останнього об’єктивне рішення. Звертаємо Вашу увагу на неприпустимість порушення діючого законодавства під час проведення публічних закупівель, оскільки вказані дії можуть мати наслідком притягнення винних осіб до цивільно-правової, адміністративної або кримінальної відповідальності. В разі ігнорування цієї вимоги, як це було зроблено під час періоду уточнень, щодо нашого звернення щодо пояснення вимог оголошення про закупівлю, Ваші дії будуть оскарженні в порядку передбаченому діючим законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідно п.2.2 оголошення технічні вимоги до предмету закупівлі висвітлені згідно додатку №3. Однією з вимог закупівлі, висунутих в даному додатку, є те що доставка, монтаж та встановлення товару повинно бути за рахунок переможця за місцезнаходженням навчальних закладів відділу освіти Чернеччинсьої сільської ради. Також в додатку №3 в абзаці 5 зауважено, що під час прийняття рішень тендерними комітетами (комісіями) надається перевага постачальникам з прямими поставками та поставкам з найменшими посередниками. В завантаженому файлі «Паспорт виробів» за №38 від 01.04.2020р., в технічних даних про виріб «Найменування : Велопарковки (48 паркувальних місць)» відсутня інформація про спосіб та можливість монтажу та встановлення даного виробу, що є невідповідністю техніч-ним вимогам до предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено