-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 - бензин А-92, лот 2 – бензин А-95, лот 3 - дизельне паливо
Завершена
374 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 250.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2020 19:07 - 05.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт». Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку із відсутністю в склад тендерної пропозиції ліцензії на зберігання пального, виданої Учаснику або партнеру. Повідомляємо про відсутність законодавчого обґрунтування дій замовника. Зберігання нафтопродуктів Підприємства ПП «ОККО Контракт» здійснюється з використанням обладнання та на підставі договору зберігання нафтопродуктів з ПП «Нафтотермінал»№ НТ/1-2-17/1. Учасник ПП «ОККО Контракт» надав в складі тендерної пропозиції ліцензію № 078795 ПП «Нафтотермінал» на оптову торгівлю пальним, за наявності місць оптової торгівлі. Ліцензія на зберігання пального законодавчо не вимагається при наявності ліцензії щодо здійснення оптової торгівлі, ЗА НАЯВНОСТІ МІСЦЬ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ. Відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Статтею 1 Закону № 481 визначено, що оптова торгівля пальним – це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам. Місце оптової торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування. Місце зберігання пального – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування. Відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання. Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції. Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель. ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Номер:
e7fea968c42c4657a7c63652f59c0f57
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-005024-b.b1
Назва:
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку із відсутністю в склад тендерної пропозиції ліцензії на зберігання пального, виданої Учаснику або партнеру. Повідомляємо про відсутність законодавчого обґрунтування дій замовника.
Зберігання нафтопродуктів Підприємства ПП «ОККО Контракт» здійснюється з використанням обладнання та на підставі договору зберігання нафтопродуктів з ПП «Нафтотермінал»№ НТ/1-2-17/1. Учасник ПП «ОККО Контракт» надав в складі тендерної пропозиції ліцензію № 078795 ПП «Нафтотермінал» на оптову торгівлю пальним, за наявності місць оптової торгівлі. Ліцензія на зберігання пального законодавчо не вимагається при наявності ліцензії щодо здійснення оптової торгівлі, ЗА НАЯВНОСТІ МІСЦЬ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ.
Відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Статтею 1 Закону № 481 визначено, що оптова торгівля пальним – це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Місце оптової торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Місце зберігання пального – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції.
Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Вимога:
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку із відсутністю в склад тендерної пропозиції ліцензії на зберігання пального, виданої Учаснику або партнеру. Повідомляємо про відсутність законодавчого обґрунтування дій замовника.
Зберігання нафтопродуктів Підприємства ПП «ОККО Контракт» здійснюється з використанням обладнання та на підставі договору зберігання нафтопродуктів з ПП «Нафтотермінал»№ НТ/1-2-17/1. Учасник ПП «ОККО Контракт» надав в складі тендерної пропозиції ліцензію № 078795 ПП «Нафтотермінал» на оптову торгівлю пальним, за наявності місць оптової торгівлі. Ліцензія на зберігання пального законодавчо не вимагається при наявності ліцензії щодо здійснення оптової торгівлі, ЗА НАЯВНОСТІ МІСЦЬ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ.
Відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Статтею 1 Закону № 481 визначено, що оптова торгівля пальним – це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Місце оптової торгівлі пальним – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Місце зберігання пального – це місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 суб’єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання.
Суб’єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції.
Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2020 18:44
Вирішення:
учасниками не дотримано умов документації у звязку з чим процедура по зазначеному лоту відмінена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
18.04.2020 10:23
Підтвердження вирішення:
умова тендерної документації було передбачено надання відповідної ліцензії. Не виконання умов тендерної документації є підставою для відхилення пропозиції учасника. Окрім цього відповідно до Закону ви мали право звернутися до замовника з метою надання розяснень по змісту документації на стадії подання пропозицій але не скористалися таким правом. Замовником прийняте рішення в межах закону. Окрім цього процедура закупівлі за цим лотом відмінена замовником на підставі ст. 31 Закону.