-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Нове Будівництво водопроводу по вул. Ясна в смт. Брюховичі Львівської області»
Завершена
4 987 230.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 14 961.69 UAH
мін. крок: 0.3% або 14 961.69 UAH
Період оскарження:
23.03.2020 17:17 - 03.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання додаткової інформації
Номер:
82a59c379e534d268bac2c71b8ee97de
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-004664-b.c1
Назва:
Вимога щодо надання додаткової інформації
Вимога:
вих. №125/04
від 16.04.2020 р.
Голові тендерного комітету Брюховицької селищної ради
п.Вознюку Д.Л.
Заява - вимога
надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації щодо закупівлі
«Нове Будівництво водопроводу по вул. Ясна в смт. Брюховичі Львівської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно – монтажне управління №1» за результатами аукціону щодо об’єкта публічних закупівель «Нове Будівництво водопроводу по вул. Ясна в смт. Брюховичі Львівської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) запропонувало 08.04.2020 р. Замовнику найбільш вигідну ціну. Цінову пропозицію ПрАТ «ЛСБМУ №1» подало у супроводі пакета документів, які були оформлені відповідно до вимог Замовника, що він сформулював у своїй ТД.
Після аукціону нашу ТП тендерний комітет розглядав 5 робочих днів, після чого на сайті закупівлі з’явилась інформація, що нас дискваліфіковано. Згідно з Протоколом відхилення від 15 квітня 2020 р., який долучено до рішення про дискваліфікацію, наше підприємство допустило такі дві невідповідності умовам ТД:
- не надало документального підтвердження суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Хоча Довідку «Звіт 1 ДФ» ми долучили, а відсутність певних даних – це механічне помилкове недовантаження всього лиш однієї сторінки довідки. Згідно з регламентом роботи операційної системи публічних закупівель в частині модуля для Замовників, на сайті є технічна можливість у Замовника перевірити кожного учасника закупівель на предмет заборгованості зі сплати податків. Це якщо б Замовник захотів неупереджено перевірити документи ПрАТ «ЛСБМУ №1» як учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Але Замовник цього не зробив.
- в оборотно-сальдовій відомості, яку ПрАТ «ЛСБМУ №1» долучило на підтвердження свого права власності на механізми, машини та обладнання, Замовник не знайшов двох одиниць техніки, хоча вони є в переліку активів – це трасошукач, який в «Інформаційній довідці про наявність механізмів та обладнання» вказаний у п.8 як апарат пошуку підземних комунікацій, та станок Отр.872М, який в «Інформаційній довідці про наявність механізмів та обладнання» вказаний у п.44 як пристрій пресувальний. Замовник, на наш погляд, спеціально й упереджено не зміг ідентифікувати це обладнання, хоча, на диво, впорався з ідентифікацією машини бурової, яка в «Інформаційній довідці про наявність механізмів та обладнання» вказана у п.6, а в оборотно-сальдовій відомості вказана під назвою «машина направленого горизонтального буріння».
16 квітня 2020 року ПрАТ «ЛСБМУ №1» зрозуміло, чому його було дискваліфіковано – на сайті з’явилась інформація про переможця торгів, це ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс», яке має чималий досвід співпраці із Замовником. На підтвердження інформації надаємо копію «Довідки про виконання аналогічних договорів» від 07.04.2020 року, яку долучило ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» до пакета документів по цьому аукціону – у ній дані про виключно договори на виконання робіт з Брюховицькою селищною радою.
ПрАТ «ЛСБМУ №1» ретельно вивчило всі документи, подані ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» для участі в тендері щодо об’єкта закупівель «Нове Будівництво водопроводу по вул. Ясна в смт. Брюховичі Львівської області» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), і зафіксувала набагато більше недоліків у них і невідповідностей вимогам ТД Замовника, а саме:
1. У Додатку 1 до тендерної документації в пункті 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовник надав перелік наявної в учасника (власної / чи орендованої / чи в користуванні / тощо) наступної техніки:
-Коток
-Екскаватор-навантажувач
-Екскаватор гусеничний
-Траншеєкопач
-Навантажувач
-Машина бурильно-кранова
-Машина для виконання горизонтально-направленого буріння.
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс», не маючи у власності цієї техніки, надала Договори оренди даних машин з ТзОВ «АЛОВ». Але така оренда не передбачає передачу їм для використання ще й послуг механізаторів, які б обслуговували таку техніку. А своїх власних водіїв ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» у штаті не має. Тож як тепер має користуватись цією технікою новообраний виконавець робіт??? Крім того, в учасника відсутня інформація в ТП щодо залучення асфальтоукладальника. Як він планує укласти асфальтобетонне покриття, яке є в Технічному завданні ТД? Замовника це не хвилює??? Він не вважає це невідповідністю переможця кваліфікаційним критеріям?
2. У ТД є чітка вимога Замовника у цьому ж пункті щодо наявності свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені як власні чи відповідно до договорів оренди та/або надання послуг до виконання замовлення. І є чітке формулювання форми подачі таких документів - скановані з оригіналу копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (подається у наступному вигляді: сканована копія оригіналу документа). А ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» надав скани не оригіналів, а копій, причому в неякісному стані. Це хіба не є невідповідністю переможця кваліфікаційним критеріям?
3. У «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 07 квітня 2020 р. від ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» вказано у п.10 механізм під назвою «машина бурильно-кранова (ямобур на колісному ходу БКМ – 630). В техпаспорті на цю машину, який долучено до пакета документів учасника, чітко вказано, що це трактор колісний ХТЗ – 150К-09. Відповідно він не виконає бурильних робіт, а інформації щодо будь-якого додаткового обладнання до нього немає в ТП. Це також повністю влаштовує Замовника?
4. У ТД є чітка вимога Замовника у цьому ж пункті відповідно до запропонованої форми надати інфо про наявність матеріально-технічної бази учасника. Матеріально-технічна база повинна включати ще й інформацію про наявність приміщень в господарюючого суб’єкта. Але ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» таких даних не наводить. Де ж виконують свої посадові обов’язки ІТР-працівники, робітники, що обслуговують техніку, механізми і обладнання. Така ситуація наводить на думку, що діяльність ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» багато в чому є фіктивною. Хіба це не привід для Замовника ретельніше перевірити такого учасника? А тендерний комітет Брюховицької селищної ради спромігся «ретельно» вивчити ТП ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» за пів робочого дня 16.04.2020 р.
5. У Додатку 1 до тендерної документації в пункті 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» є чітка вимога Замовника надати інформація про освіту ІТР-працівників шляхом надання сканованих з оригіналу копій документів про освіту. Натомість ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» надало скани копій, які були неодноразово виготовлені на основі не оригіналів, а копій таких документів.
6. У Додатку 1 до тендерної документації в пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовник вимагає документи, що засвідчують факт виконання аналогічних робіт частково та/або повністю. Але ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» не надало такого підтвердження виконання аналогічних робіт по об’єктах в 2-5 своєї «Довідки про виконання аналогічних договорів» від 07 квітня 2020 р., тобто не надало копій Актів форми КБ-2в. Крім того, не дотримали форми подання інформації в «Інформаційна довідка про виконання аналогічного(их)* договору(ів)» згідно із запропонованою формою у таблиці "г" – у довідці відсутня належно оформлена колонка «Назва та адреса організації, з якою укладено договір».
7.Як зрозуміти інформацію, сформульовану ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» в «Довідці про субпідрядника»? Замовник чітко просить учасників визначитись, чи в процесі виконання робіт буде необхідність залучати субпідрядника, чи ні. Це зробити не важко досвідченій будівельній компанії. А ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» навіть не уявляє, як буде працювати на даному об’єкті – сама чи з субпідрядниками.
8. У розділі «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції» Замовник ставить таку вимогу щодо документів: Для юридичних осіб передбачено подання:
1.1. Сканована з оригіналу копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю:
- виписка з протоколу засновників або сканована з оригіналу копія протоколу засновників;
- наказ про призначення;
- довіреність або доручення;
-інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу.
А ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» подала скан-копію, а не скан оригіналу Статуту. І не надала опису документів до реєстрації Статуту.
9. У тексті банківській гарантії ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс» не виконано вимогу Замовника щодо зазначення адреси банку Бенефіціара, що є грубим порушенням в наданні забезпечення ТП.
На підставі вищезазначених фактів, керуючись п. 3ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у якій регламентовано, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель:
ВИМАГАЄМО:
1. Надати достатню аргументацію підстав дискваліфікації ПрАТ «ЛСБМУ №1» у вищевказаних публічних торгах.
2. Пояснити, у чому полягають переваги тендерної пропозиції ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс», яку Ви оголосили переможцем торгів 16.04.2020 р., приділивши вивченню їх документації всього половину дня.
3.Крім того, інформуємо про те, що ПрАТ «ЛСБМУ №1» залишає за собою право оскаржити результати торгів в АМКУ відповідно до норм ст.18 вищевказаного Закону.
4. Ситуація з проведенням цих торгів підпадає під ст.. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», де передбачено порядок здійснення моніторингу публічних закупівель.
Голова Правління _____________ Хаврак В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо надання додаткової інформації 16.04.2020 16:36
- Заява - вимога надання додаткової інформації.pdf 16.04.2020 16:36
Дата подачі:
16.04.2020 16:37
Вирішення:
1. Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1:
Тендерна документація містить вимогу надати «Копія звіту 1-ДФ за останній звітний період:
- копія звіту про суми нарахованої заробітної плати ( доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування)». Відсутність складової звіту, що прямо вимагалася документацією є прямою невідповідністю вимогам документації. Замовник здійснює розгляд та оцінку тих документів, що завантажені в електронну систему закупівель до кінцевого строку подання пропозицій, відтак оскільки документ відсутній, зробити його оцінку не є можливим. Модуль аналітики не є єдиним державним реєстром доступ до якого є вільним, відтак здійснювати оцінку пропозицій на підставі даних зазначеній у відповідній системі є незаконною дією. Використання даного функціоналу можливе лише для внутрішніх завдань та цілей замовника.
Також, як одну із підстав відхилення пропозиції учасника зазначено те, що учасником надано довідку про знаходження основних механізмів на балансі підприємства, у якій відсутні механізми/техніка, які зазначені в п.8 та п.44 довідки згідно таблиці «а» матеріально-технічної бази. Наведені у довідці про матеріально-технічну базу назви машини/обладнання не мають співпадіння із назвою згідно оборотно-сальдовою відомістю, на відміну від машини бурової, яку можливо ідентифікувати по назві з машиною направленого горизонтального буріння.
2. Щодо поданої учасником ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс довідки про виконання аналогічних договорів:
Замовниками згідно договорів можуть бути субєкти будь-якої форми власності, а обмеження щодо контрагента сторони договору не встановлено, так як це дискримінаційна вимога. Відтак, договори зазначені як аналогічні повністю відповідають вимозі «аналогічності», а те, що даний учасник співпрацював із замовником торгів, який надає лише позитивні відгуки про співпрацю із відповідним підрядником свідчить лише про те, що такий учасник добропорядний та якісно виконує обов’язки згідно договорів.
1) Договір оренди техніки по своїй природі передбачає передачу права користування технікою а не надання послуг, відповідно він і не може передбачати надання послуг механізаторами. Довідка про ІТП і штатний розпис містять посаду водія транспортних засобів. Відтак зазначене не є підставою відхилення пропозиції учасника. Асфальтоукладальник не був зазначений замовником серед техніки, яку учасник обов’язково має включити до довідки, відповідно це не є порушенням вимог документації. Попри це дане не є фактом того, що така техніка в учасника відсутня чи не буде залучатися.
2) Учасником у складі пропозиції подані скановані з оригіналів технічні паспорти та один технічний паспорт з написом копія. Вимога документації звучала «надання сканованих з оригіналу копій», тобто таки копій. Сканкопія документа може бути як чорно-біла так і кольорова, так як це не уточнено документацією і законодавчо не врегульовано питання визначення «скан-копія». Окрім того, тендерна документація містить перелік формальних помилок, серед якого прописано наступне: «До формальних (несуттєвих) помилок належать: «- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.» Отже, вищенаведене не може вважатися підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
3) Учасником в довідці про МТБ зазначено п.10 механізм під назвою «машина бурильно-кранова (ямобур на колісному ходу БКМ – 630), на підтвердження чого надано і договір і техпаспорт. Техпаспорт на додаткове обладнання, яке може монтуватися до даного транспорту не видається, оскільки не є колісним транспортним засобом. Попри це з інформації наданої учасником наявність такого обладнання учасником підтверджено шляхом подання договору оренди саме бурильної машини. Отже, вимогу документації виконано в повному обсязі.
4) Тендерна документація містить вимогу «Відомості подаються у таблиці "а" відповідно до запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у цьому додатку.
Для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі в учасника має бути в наявності (власна / чи орендована / чи в користуванні / тощо) наступна техніка:
-Коток
-Екскаватор-навантажувач
-Екскаватор гусеничний
-Траншеєкопач
-Навантажувач
-Машина бурильно-кранова
-Машина для виконання горизонтально-направленого буріння
Додатково учасник може зазначати в довідці й інші автомобілі та механізми»
Зазначену інформацію учасником підтверджено. Даних щодо наявності приміщень в господарюючого суб’єкта учасник не надає, так як цього не вимагалось.
5) На підтвердження освіти працівників учасником подано документи на всіх працівників, що вимагалося, якість документів дозволяє встановити зміст. Вимога документації звучала «надання сканованих з оригіналу копій», тобто таки копій. Сканкопія документа може бути як чорно-біла так і кольорова, так як це не уточнено документацією і законодавчо не врегульовано питання визначення «скан-копія». Окрім того, тендерна документація містить перелік формальних помилок, серед якого прописано наступне: «До формальних (несуттєвих) помилок належать: «- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; - неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.» Отже, вищенаведене не може вважатися підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
6) Вимога документації звучить «Інформаційна довідка про виконання аналогічного(их)* договору(ів) згідно із запропонованою формою у таблиці "г"». Запропонована форма збережена, є всі колонки, при цьому зміст довідки дійсно не містить адреси замовника. Попри це таку інформацію можна встановити з ЄДРПУО, що є у вільному доступі і є відкритий, також із даних про організатора торгів згідно інформації на веб-порталі prozorro. Також, згідно переліку формальних помилок до таких належить - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. З Інформації наданої учасником, а саме з аналогічного договору, який є у складі пропозиції чи відгуків до них легко встановлюється така інформація. Отже, формальна помилка не є підставою відхилення тендерної пропозиції учасника.
7) Учасник на підтвердження вимоги про субпідрядника надав довідку про те, що не залучатиме субпідрядну організацію. Під час виконання робіт можуть виникнути різного роду форсмажорні обставини, тому учасник повідомляє замовника, що у разі виробничої потреби і лише за згоди замовника можливо зробить таку пропозицію замовнику. Документ на виконання вимоги документації надано, зміст не суперечить їм. Отже підстав відхилення немає.
8) У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01 січня 2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Вимога передбачає таке право а не обов’язок учасника. Учасник скористався правом надати копію статуту, відповідно надання опису документів не є обов’язковим для нього. Учасником відскановано з оригіналу статут і зроблено його копію яку і завантажено в систему, відтак вимогу документації виконано. Окрім цього, про поняття копія пояснення надано вище.
9) Згідно вимог тендерної документації банківська гарантія повинна відповідати постанові Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія надана учасником містить пункт про відповідність цій постанові, що означає, що оформлена згідно вимог до такого документа. Банківська гарантія видана банком містить пункт про назву банку бенефіціара – його назву та адресу, як того вимагає документація та постанова, зокрема – в реквізитах банку бенефіціара зазначено «ДКС України в м.Київ» , тобто назва банку та адреса банку які ідентичні тим, що містяться в тендерній документації в розділі «Забезпечення тендерної пропозиції», відтак, вимоги до форми гарантії дотримано, порушень не встановлено. Адреса – це загальне поняття, позначення місця розташування житла людини або будівлі (території) юридичної особи (уточнимо, що зазначення саме поштової адреси не вимагалось). Крім того, ДКСУ України у м.Київ є лише одне, відтак детальніше розташування зацікавлені особи можуть з’ясувати з ЄДРПОУ, що є реєстром з відкритим доступом, запит безкоштовний.
Враховуючи наведені вище аргументи можемо зробити висновок, що тендерна пропозиція учасника переможця відповідає вимогам документації, оскільки формальні помилки не є підставою дискваліфікаціх пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено