• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини («НК 024:2019 10688» направляючий/провідниковий катетер, «НК 024:2019 10688» катетер - подовжувач коронарного катетеру)

Завершена

1 095 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 475.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2020 13:10 - 03.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 5d50b76b95304a2ba40a25a889022a32
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-23-002122-b.b1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-23-002122-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-23-002122-b чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. - Розділити предмет закупівлі на окремі лоти по позиціях (2 позиції – 2 лоти). Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Уважно вивчивши вимогу UA-2020-03-23-002122-b.b1 по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини («НК 024:2019 10688» направляючий/провідниковий катетер, «НК 024:2019 10688» катетер - подовжувач коронарного катетеру) спеціалісти Замовника не виявили підстав для звинувачень у штучному звуженні кола можливих потенційних учасників та встановлення обмежень для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник керується головними вимогами та принципами проведення державних закупівель, а саме: ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідними нормативно правовими, актами, що регулюють питання публічних закупівель, зокрема, Наказ Мінекономрозвитку від 17.03.2016№454 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі». По визначеним у даній закупівлі медико-технічних вимогах, щонайменше два виробника мають змогу прийняти участь у даній закупівлі, а отже жодним чином не порушуються норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуються усі принципи передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що Ваші звинувачення не мають законодавчого підґрунтя та будуються на Ваших припущеннях та суто на вашій хибній думці. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-03-23-002122-b чітко прописані з урахуванням потреб відділення інтервенційної радіології КП «ПОКМКЦ ПОР», що продиктовані об’ємами та складністю виконуваних втручань. У відділенні виконуються планові та ургентні ендоваскулярні операції різної складності в режимі 24/7, з використанням як феморального ,так і радіального доступів, з використанням складних технік, що потребують наявності різноманітних довжин, діаметрів та форм кінчику катетера й підвищених вимог до внутрішнього просвіту. У зв’язку із зазначеним Замовник вважає внесення змін до медико-технічних вимог недоцільними та такими, що можуть потенційно обмежити об’єми та якість надаваної допомоги для хворих, що є неприйнятним. Пропозиції змінити медико-технічні вимоги на «бажані» для окремого потенційного учасника можуть кваліфікуватися, як перешкоджання роботі тендерного комітету Замовника, та як намагання спонукати тендерний комітет до дій, які спричинять порушення чинного законодавства у майбутньому, відповідно до п.п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно кількості предметів закупівлі у лоті, маємо змогу в ЧЕРГОВЕ наголосити Вам,що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються Замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до аб.2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (Уповноважений̆ орган)№ 454 від 17.03.2016р. (далі - Порядок). Відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також конкретної̈ назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частинами першої статті 1 Закону та на основі Єдиного закупівельного словника, за показниками четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 . У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, Замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. З огляду на вищезазначене, норми Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі або закупівлі все одним лотом не є імперативними та можуть застосовуватись на розсуд Замовника. Одночасно зазначаємо, що вказані предмети закупівлі використовуються тільки разом під час однієї процедури, тобто катетер-подовжувач не може бути використаний окремо від провідникового катетера. У зв’язку з чим розділення предметів закупівлі на окремі лоти по позиціях (2 позиції – 2 лоти) є НЕМОЖЛИВИМ. Виходячи із вище викладеного, залишаємо вимогу без задоволення!
Статус вимоги: Відхилено