-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги центрів і будинків відпочинку(Послуги дитячих закладів оздоровлення і відпочинку)
Торги не відбулися
2 056 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 6 168.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 6 168.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2020 13:05 - 10.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Умови тендерної документації містять дискримінаційні вимоги
Номер:
b221a15673b9423485f5595cf22058a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-002076-b.b1
Назва:
Умови тендерної документації містять дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня!
Умовами тендерної документації передбачено вимогу, щодо місця розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку - Закарпатська область, із вимогою до кліматичних умов - розташування закладу відпочинку в екологічно чистій зоні, поза межами великого населеного пункту, наявність лісосмуги, паркової зони, річки або басейну.
Проте, перелічені кліматичні умови розповсюджуються і за межами Закарпатської області включаючи: Львівську та Чернівецьку області, в яких окрім лісосмуги, річок, паркових зон також наявна й гірська місцевість.
Таким чином, флора і фауна, збагачений киснем хімічний склад повітря та інші природні багатства є однаковими у Закарпатській, Львівській та Чернівецькій областях, отже в цих областях здійснюється рівноцінний лікувальний ефект.
Оскільки, витрати по перевезенню дітей лягають на виконавця умов договору, обмеження місця розташування (тільки Закарпатська область) призводить до формального обмеження кола учасників, що містить дискримінаційні умови та порушують вимоги передбачені ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та створюють штучні умови обмеження конкуренції.
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами визнаються антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування та заборонені діючим законодавством (чинним законодавством встановлено заходи відповідальності).
Враховуючи вищезазначене, просимо привести умови тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, та розширити коло учасників включивши Львівську й Чернівецьку області.
У разі, незадоволення вимоги Замовником, Учасником відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» буде використано право на оскарження рішення, дії або бездіяльності Замовника в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2020 17:42
Вирішення:
Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу, саме у Закарпатській області, то ця вимога встановлена замовником з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника. У нашому навчальному закладі навчаються та перебувають на повному державному утриманні діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, а також діти з особливими освітніми потребами.
З 55 вихованців, які планується
я оздоровити протягом літа, - 26 учнів-випускників. Яких необхідно влаштовувати на подальше навчання у відповідні навчальні та соціальні заклади. При влаштуванні вони особисто мають звертатись із заявами у відповідні заклади області та бути присутніми на співбесідах, тому для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби, і встановлена дана умова тендерної документації.
Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не дають чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням потреб Замовника та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже в Закарпатській області є достатня кількість дитячих оздоровчих закладів з високим рівнем забезпечення умов відпочинку, що можуть конкурувати між собою та брати участь у процедурі відкритих торгів.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Статус вимоги:
Відхилено