-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (виготовлення наліпок, буклетів, банерів)
Завершена
137 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 370.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 370.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2020 12:04 - 27.03.2020 17:00
Вимога
Відхилено
перегляд пропозиції
Номер:
f54963252d2d4737b8f3fd4ec615a272
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-001514-b.b1
Назва:
перегляд пропозиції
Вимога:
Добрий день, шановний тендерний комітет. Сьогодні в країні і у світі досить складна ситуація, але сподіваємось на вашу тверезу оцінку. Звісно невірно що документи були довантаженні на кваліфікації, але тендерний майданчик маю цю функцію (і як такі ті документи до розгяду пропозиції не такі вже й термінові). Також оскільки це допорогова закупівля то прийняття пропозиції не регламентується законом і тільки вами-тендерним комітетом приймається рішення з ким працювати.
Прошу звернути увагу, що вартість пропозиції ТОВ "Друкарня ОКТО" на порядок нижче ніж у конкурентів, також ми знаходимся у Вінниці (краща логістика та взаємозв'язок з замовником). Тож давайте в цей скрутний для нас всіх час збережемо бюджетні кошти - на що і орієнтована наша пропозиція цінова.
Дякую за увагу!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол на вимогу ОКТО.docx 06.04.2020 12:33
Дата подачі:
03.04.2020 18:59
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до пунктів 6.7, 6.8 та 6.10. Порядку для участі в допороговій закупівлі учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в системі, доступ до якої здійснюється через авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в систему електронних документів та документів у електронному вигляді. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого замовником під час оголошення закупівлі.
Згідно з пунктом 9.1 Порядку замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. При цьому пунктом 9.2 Порядку визначено, що однією з підстав дискваліфікації учасника є невідповідність пропозиції учасника, який запропонував найменшу ціну, умовам закупівлі.
Також, повідомляємо, що КП “Вінницякартсервіс” являється комунальним підприємством і керується при здійсненні закупівель Положенням про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженим рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016р. За №2832.
На підставі п.2.1. Положення застосовується замовником у разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи для всіх закупівель товарів, робіт і послуг, у яких вартість предмета Закупівлі дорівнює або перевищує 50 000 гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону.
Отже, по всіх закупівлях, вартість яких дорівнює або перевищує 50 000 гривень, КП “Вінницякартсервіс” застосовує електронну систему закупівель.
Пунктом 3.11. Положення передбачено, що Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником в оголошенні Закупівлі.
Згідно з п. 5.2. Положення виключними підставами дискваліфікації є: - пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Виходячи із викладеного вище, кваліфікація ТОВ "Друкарня ОКТО" як переможця, була б прямим порушенням зазначених нормативних актів.
Тендерний комітет КП “Вінницякартсервіс” вдячний вам за участь у тендері та маємо надію на співпрацю у майбутньому.”
Статус вимоги:
Відхилено