-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в закладах дошкільної освіти міста Переяслава
Торги відмінено
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 500.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2020 10:32 - 04.04.2020 00:00
Скарга
Очікує розгляду
неправомірне відхилення ПП "Охорона-004" та, як результат, неправомірне визначення переможця процедури
Номер:
0e713b259bb94e9baf41d6a14b116043
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000162-c.b6
Назва:
неправомірне відхилення ПП "Охорона-004" та, як результат, неправомірне визначення переможця процедури
Скарга:
неправомірне відхилення ПП "Охорона-004" та, як результат, неправомірне визначення переможця процедури
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 29.05.2020 18:42
- платіжка.pdf 29.05.2020 18:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.05.2020 18:42
Вимога
Без відповіді
неправомірне відхилення пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" та, як результат, неправомірне визначення процедури переможця
Номер:
b0455dbbf5d849178800ccf7e01e77f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000162-c.b5
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" та, як результат, неправомірне визначення процедури переможця
Вимога:
Замовник дискваліфікував ПП "ОХОРОНА-004" через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації (п.4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі):
- відсутній лист в довільній формі про те,що учасник при здійсненні діяльності застосовує заходи із захисту довкілля (п.1 розділ 5 ТД)
-відсутній гарантійний лист з переліком наявних первинних засобів пожежогасіння (п.1.3 додатку 1 ТД)
- невідповідність між вказаними в довідці працівниками та наказами при призначення
(п.2.2 додатку 1 до Т.Д).
Всі вищезазначені документи наявні та були надані в складі пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" у повній відповідності до вимог Тендерної документації, що свідчить про те, що підстави для відхилення Замовником є необгрунтованими та надуманими.
В разі незадоволення даної Вимоги про скасування нашої дискваліфікації, ми будемо змушені звернутися до органів Антимонопольного комітету для захисту порушених прав та інтересів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до Замовника.pdf 27.05.2020 18:21
Дата подачі:
27.05.2020 18:21
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця
Номер:
5e26eee318834f81b5fe8e5c40c3585d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000162-c.a4
Назва:
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця
Вимога:
Розглянувши пропозицію ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» було виявлено невідповідність умовам тендерної документації.
1. По лк. 2-3-1 на будівельні роботи в учасника п.35 передбачено - Свердлення отворiв в залiзобетонних конструкцiях, дiаметр отвару 60 мм, глибина свердлення 200 мм, а в технічному завданні п.14 вимагалось -Свердлення отворiв в залiзобетонних конструкцiях, дiаметр отвору 30 мм, глибина свердлення 200 мм, таким чином порушено вимоги технічного завдання.
2. По лк. 2-2-1 на будівельні роботи в учасника п.35 передбачено - Свердлення отворiв в залiзобетонних конструкцiях, дiаметр отвару 60 мм, глибина свердлення 200 мм, а в технічному завданні п,13 вимагалось -Свердлення отворiв в залiзобетонних конструкцiях, дiаметр отвору 30 мм, глибина свердлення 200 мм, таким чином порушено вимоги технічного завдання.
3. В лк.2-2-2 на пусконалагоджувальні роботи п.2 передбачено - Схеми сигналiзацi. Мнемосхема щита диспетчерського керування з кількістю прийнятих сигналів до 100, зокрема технічним завдання передбачено згідно п.2 -Схеми сигналізації. Мнемосхема щита диспетчерського керування на кожні 100 наступних сигналів, таким чином було грубо порушено вимоги технічного завдання.
4. По лк. 2-1-1 на будівельні роботи в учасника п.36 передбачено - Свердлення отворiв в залiзобетонних конструкцiях, дiаметр отвару 60 мм, глибина свердлення 200 мм, а в технічному завданні п.14 вимагалось -Свердлення отворiв в залiзобетонних конструкцiях, дiаметр отвору 30 мм, глибина свердлення 200 мм, таким чином порушено вимоги технічного завдання.
5/ У складі пропозиції відсутні копії протоколів або посвідчень: перевірка знань Закону України "Про охорону праці", що не відповідає вимогам пп. 2.4 п. 2 Додатку 1 тендерної документації.
Вимагаємо анулювати рішення про визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 11:22
Вирішення:
1. Що стосується питання викладених в пунктах 1, 2 та 4 де вказано, що в Локальних кошторисах учасника ТОВ «Укртехнобез» вказано Свердлення отворiв в залiзобетоннихконструкцiях, дiаметротвару 60 мм, глибина свердлення 200 мм, а в технічному завданні передбачалося -Свердлення отворiв в залiзобетоннихконструкцiях, дiаметр отвору 30 мм, глибина свердлення 200 мм, то повідомляємо наступну інформацію:
По перше - Кошторисна документація учасника ТОВ «Укртехнобе» розрахована в спеціалізованому Програмному комплексі АВК-5. В даному програмному комплексі відсутня окрема розцінка «Свердлення отворiв в залiзобетоннихконструкцiях, дiаметр отвору 30 мм, глибина свердлення 200 мм» а існує єдина розцінка РН20-27-7 Свердлення отворiв в залiзобетоннихконструкцiях, дiаметр отвору 60 мм, глибина свердлення 200 мм. Тому учасник ТОВ «Укртехнобез» розрахував кошторисну документацію відповідно до встановлених норм та правил.
По друге.Дана закупівля передбачає також здійснення проектних робіт (Для даної закупівлі не розроблено і не затверджено ні робочого проекту ні кошторисної документації згідно якої учасники повинні були б подавати свою тендерну пропозицію). Тому Учасник ТОВ «Укртехнобез» як проектна організація самостійно визначає, та розраховує усю необхідну кількість робіт та визначає необхідні розцінки для даних робіт.
По третє. Додатком №2 Тендерної документації передбачено Переможець власним коштом забезпечує проходження експертизи проектно-кошторисної документації. Тобто так як виконавець повинен самостійно пройти експертизу розробленої ним проектно-кошторисної документації, тому він і самостійно визначає необхідну кількість трудових та матеріально-технічних ресурсів, необхідну кількість робіт необхідних для здійснення послуг з виконання робіт, що є предметом закупівлі. Замовник не може самостійно встановлювати для проектної організації, які матеріали, які роботи та які розцінки необхідно визначати в проектно-кошторисній документації так як Замовник не являється ні проектною ні експертною організацією .
По четверте. В додатку №2 Тендерної документації вказано «Ціна тендерної пропозиції визначається виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг з виконання робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням поточних цін на них та розрахунку загально-виробничих та адміністративних витрат.» Тобто в Тендерній документації жодним чином не зазначено що тендерна пропозиція учасника повинна бути розрахована у відповідності до Додатку №7, а вказано «виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг з виконання робіт, що є предметом закупівлі» Тобто учасник визначаючи ціну пропозиції а саме складаючи кошторисні розрахунки самостійно аналізує необхідну кількість робіт що становлять предмет закупівлі, та визначає обсяги робіт на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах.
2. Що стосується питання викладеного в пункті 3, де вказано що в локальних кошторисах учасника ТОВ «Укртехнобез» вказано Схеми сигналiзацiї. Мнемосхема щита диспетчерського керування з кількістю прийнятих сигналів до 100, а в технічному завданні передбачено згідно п.2 -Схеми сигналізації. Мнемосхема щита диспетчерського керування на кожні 100 наступних сигналів.
По перше, як уже було зазначено вище:
- дана закупівля передбачає також здійснення проектних робіт (Для даної закупівлі не розроблено і не затверджено ні робочого проекту ні кошторисної документації згідно якої учасники повинні були б подавати свою тендерну пропозицію).
- Додатком №2 Тендерної документації передбачено Переможець власним коштом забезпечує проходження експертизи проектно-кошторисної документації
-В додатку №2 Тендерної документації вказано «Ціна тендерної пропозиції визначається виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг з виконання робіт, що є предметом закупівлі з урахуванням поточних цін на них та розрахунку загально-виробничих та адміністративних витрат.»
Тому Учасник ТОВ «Укртехнобез» як проектна організація самостійно визначає, та розраховує яку кількість пусконалагоджувальних робіт та згідно яких розцінок необхідно здійснити. Замовник не може самостійно встановлювати для проектної організації, які матеріали, які роботи та які розцінки необхідно визначати в проектно-кошторисній документації так як Замовник не являється ні проектною ні експертною організацією .
По друге. Учасник ТОВ «Укртехнобез» з Локальному кошторисі 2-2-1 передбачив 312 одиниць обладнання яке підлягає пусконалагоджуваню. А в Локальному кошторисі 2-2-2 передбачив:
- Схеми сигналізації. Мнемосхема щита диспетчерського керування з кількістю прийнятих сигналів до 200 – одиниця виміру схема , кількості 1
Схеми сигналiзацiї. Мнемосхема щита диспетчерського керування з кількістю прийнятих сигналів до 100 - одиниця виміру схема , кількості 2
Тобто учасник ТОВ «Укртехнобез» передбачив пусконалагоджувальні роботи моносхем до 400 сигналів, а як зазначено вище Локальному кошторисі 2-2-1 передбачив 312 одиниць обладнання яке підлягає пусконалагоджуваню. Тобто учасник в Локальному кошторисі 2-2-2 передбачив пусконаладку усього необхідного обладнання.
Підсумовуючи викладене повідомляємо, що учасник ТОВ «Укртехнобез»надав у складі пропозиції кошторис складений у відповідності до Додатку №2 ТД, а саме виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення послуг з виконання робіт, що є предметом закупівлі. В даному додатку ні в інших частинах тендерної документації не було передбачено що кошторисні розрахунки повинні бути складені відповідно до Додатку №7 ТД.
3. Що стосується питання викладеного в пункті 5, де вказано у складі пропозиції ТОВ «Укртехнобез» відсутні копії протоколів або посвідчень: перевірка знань Закону України "Про охорону праці", то повідомляємо наступне:
У складі пропозиції Учасника ТОВ «Укртехнобез» міститься Копія протоколу №31.10/19-1 «Про перевірку знань з питань охорони праці», в котрій міститься інформація, що працівники ТОВ «Укртехнобез» пройшли навчання і перевірили знання Закону України «Про охорону праці», вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки, пожежної безпеки (загальний курс з охорони праці).
Тобто інженерно-технічний персонал ТОВ «Укртехнобез» відповідно до чинного законодавства, пройшов перевірка знань Закону України "Про охорону праці", як того вимагає чинне законодавство України.
Що стосується працівників робітничих професій (електромонтера та налагоджувальника), то відповідно до пункту 4 Наказу державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» працівники підприємств проходять спеціальне навчання з питань охорони праці - 4.1. Посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі - роботи підвищеної небезпеки), проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Тобто робітники підприємства проходять спеціальне навчання за програмами безпечного виконання (певних) робіт (підвищеної небезпеки). Програми розробляються навчальними центрами відповідно до НПАОП 0.00-4.12-05 і містить ключові положення тих нормативно-правових актів (НПАОПів), які потрібні для конкретної спеціальності робітника.
Учасник ТОВ «Укртехнобез», у складі пропозиції надав копію протоколу №31.10/19-2 (с) та посвідчення, де зазначено що його робітники пройшли навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 та НПАОП 0.00-1.71-13, що й вимагалося умовами тендерної документації.
Так як перевірка знань Закону України "Про охорону праці" для працівників робітничих професій не передбачена чинним законодавством України, тому дані працівники і не проходять даного навчання, і не отримують відповідних (протоколів) посвідчень.
Відповідно ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якими визначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації…..
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто підсумовуючи викладене повідомляємо, що так як перевірка знань Закону України "Про охорону праці" для працівників робітничих професій не передбачена чинним законодавством України, тому і відсутність даних документів у складі пропозиції не може бути підставою відхилення пропозиції.
Тому у Замовника відсутні законні підстави відхилити пропозицію ТОВ «Укртехнобез»
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
d2941939f98e4cb1899a6322adb1ff5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000162-c.a3
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скарга на дії замовника відповідно до ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 24.04.2020 21:12
- Платіжне доручення №2216 від 24.04.2020 24.04.2020 21:12
- Кошторис.pdf 24.04.2020 21:13
- 11.кошторис.pdf 24.04.2020 21:13
- Сертифікати на обладнання.pdf 24.04.2020 21:13
- Додаткові пояснення до скарги 08.05.2020 20:08
- 1. Запит про надання інформації (Вих.№08/3 від 07.05.2020) 08.05.2020 20:08
- 2. Лист від ТОВ «ЕРІС» (Вих.№0508/1 від 08.05.2020 р) 08.05.2020 20:08
- Додаткові пояснення в форматі WORD 08.05.2020 20:08
- рішення від 29.04.2020 № 8214 + лист Замовнику.pdf 29.04.2020 20:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2020 № 9273.pdf 14.05.2020 16:04
- рішення від 13.05.2020 № 9273.pdf 18.05.2020 20:54
- Пояснення замовника 06.05.2020 10:05
- Пояснення по скарзі 06.05.2020 10:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2020 21:13
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 20:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.05.2020 20:54
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2020 09:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано
Скарга
Розгляд припинено
.
Номер:
1082218fb8f84caeb738a1a87b1196dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000162-c.b2
Назва:
.
Скарга:
.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 27.04.2020 №7956.pdf 27.04.2020 20:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2020 14:24
Опис причини скасування:
Помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.04.2020 14:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.04.2020 20:28
Вимога
Є відповідь
Лист оскарження
Номер:
9311f319067d4a86a48b53a159c12c60
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000162-c.b1
Назва:
Лист оскарження
Вимога:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист оскарження 21.04.2020 13:13
Дата подачі:
21.04.2020 13:13
Вирішення:
Тендерною документацією замовника передбачено, що усі сторінки, що містять текст тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, повинні містити підпис учасника або представника учасника, уповноваженого на підпис, тендерної пропозиції (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання)
Формальною помилкою було б завірення документів тендерної пропозиції лише підписом та печаткою (за наявності) учасника ( тобто без зазначення прізвища, ініціалів та посади особи).
Тендерною документацією передбачено:
У складі пропозиції Учасник має надати кошторисну документацію на виконання робіт (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника в частині кошторисної документації) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою додатково завірений печаткою інженера- проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з посиланням на виробника.
- Розрахунок кошторисного прибутку і адміністративних витрат.
- Розрахунок загальновиробничих витрат.
- Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати.
Тобто, завірені мають бути всі документи, що входять до складу кошторисної документації, незалежно від того, чи бланки мають для цього зноски.
Своїм підписом та печаткою сертифікованого інженера- проектувальника в частині кошторисної документації він підтверджує його відповідальність за правильність проведених розрахунків. Дану умову тендерної документації не було дотримано. Тобто у тендерного комітету не було підстав вважати таку помилку формальною. Серед рішень колегії АМКУ наявні рішення, що підтверджують відповідну позицію.
Статус вимоги:
Не задоволено