-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Станки одноразові та лезо для гоління
Детальний опис в оголошенні про закупівлю
Завершена
9 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2020 10:22 - 26.03.2020 16:00
Вимога
Вирішена
Тендерна пропозиція ФОП Єрохіна О.П. підлягає відхиленню з підстав її невідповідності вимогам тендерної документації
Номер:
1a3c37c0acd54d598798420230836aa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000529-b.b4
Назва:
Тендерна пропозиція ФОП Єрохіна О.П. підлягає відхиленню з підстав її невідповідності вимогам тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЯ.
Тендерна пропозиція ФОП Єрохіна О.П. не вимогам тендерної документації. Тому що всупереч вимогам п.4 Оголошення (тендерної документації) він :
1. Не надав «завірену підписом та печаткою учасника специфікацію запропонованого товару з описом, характеристиками, вимогами щодо якості по кожному найменуванню, відповідно до п.3.2. оголошення.»
2. Не надав декларацію постачальника встановлену ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Оскільки
ЄДИНИМ офіційним ІМПОРТЕРОМ ПРОДУКЦІЇ BIC в Україні є ДП «БІК Україна» тому ФОП Єрохін повинен був надати декларацію постачальника ДП «БІК Україна», таку ж, яка надана на тендер ТОВ «КФ «Альянс Україна».
Декларація постачальника ДП «БІК Україна» видана учаснику (зокрема в декларації поданій на тендер ТОВ «КФ Альянс України» прямо вказано, що вона видана ДП «БІК Україна» для ТОВ «КФ Альянс України») підтверджує:
по-перше, що станки, які пропонує учасник тендера є ОРИГІНАЛОМ, а не підробкою BIC,
по-друге, що вони відповідають вимогам законодавства України по якості, оскільки є оригіналом,
по-третє, що леза отримані учасником тендеру від ДП «БІК Україна» і тому є ОРИГІНАЛОМ і належної якості, що УБЕЗПЕЧИТЬ ЗАМОВНИКА ВІД ПРИДБАННЯ ПІДРОБОК.
3. Згідно інформації отриманої ТОВ «Альянс Україна» (який є дистриб’ютором продукції BIC) від ДП «БІК Україна» останнє не продавало ФОП Єрохіну О.П. станки та леза BIC, що дає підстави стверджувати, що ФОП Єрохін О.П. пропонує не оригінальну продукцію BIC.
На підставі викладеного, керуючись п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо відхилити тендерну пропозицію ФОП Єрохін О.П.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2020 16:50
Вирішення:
Пропозиція відповідає вимогам, заявленим в оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога надання зразків
Номер:
1be2b70420a84058b0c8341413e9f03b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000529-b.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику!
І. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішенням Постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. та № 7381-р/пк-пз від 19.10.2017р. вимагання зразків визнано дискримінаційною вимогою. А РІШЕННЯ АМКУ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ВСІХ ЗАМОВНИКІВ, у т.ч. ЗАМОВНИКІВ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
ІІ. Наше підприємство є офіційним дистриб’ютором продукції BIC, що буде підтверджено під час подання тендерної пропозиції дистриб’торським листом. Якраз цей лист і підтверджує оригінальність та якість товару.
ІІІ. Замовник не є експертною установою, тому тримання у себе зразка товару аж ніяк не доводить перевірку його якості. Замовник може перевірити якість під час поставки і у випадку виявлення неякості – відмовитися від прийняття товару.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як дискримінаційну, а отже і протизаконну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2020 12:26
Вирішення:
При оголошенні закупівлі тендерний комітет Замовника керувався ЗУ "Про публічні закупівлі", але в той же час працює в інтересах підопічних пансіонату. З урахуванням того, що не всі учасники є офіційними дистриб'юторами продукції ВІС та можуть, згідно оголошення про закупівлю надавати еквіваленти, прописано надання зразків товару, не після укладання договору, а "ДО". Своєю вимогою щодо надання зразків, тендерний комітет Замовника ніяк не обмежує коло учасників, так як усі, хто прийме участь у закупівлі та продає даний товар з легкістю можуть надати зразок цього товару. Зразок товару буде знаходитись у Замовника до отримання всієї партії товару для того, щоб вся партія товару була такої якості, як і зразки, які будуть розглядатись.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога надання зразків
Номер:
4a6a65c48a1145b08734da49b4bb3ebb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000529-b.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога надання зразків
Вимога:
Шановний Замовнику! У п.3.2. тендерної документації вказана дискримінаційна умова Учасник – переможець повинен надати на протязі 2 робочих днів після завершення аукціону на адресу замовника зразок товару, який буде знаходитись у замовника до отримання всієї партії товару.» Дана умова є дискрмінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації керуючись наступним:
1) В рішеннях Постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. та № 7381-р/пк-пз від 19.10.2017р. визначено,
по-перше - зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тому вони не можуть вимагатися замовником,
по-друге не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону.
2) Закон не дозволяє замовнику встановлювати умови про надання зразків товару та їх утримання замовником «до отримання всієї партії товару». Яке юридичне оформлення замовник передбачив для отримання зразків. Це передача на зберігання ? Тоді потрібно укладати договір зберігання. Але такого Законом не перебачено і не дозволено замовнику.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТОВАРУ по ЯКОСТІ та/або ПОВИННА ПЕРЕВІРЯТИСЯ ЗАМОВНИКОМ ПІД ЧАС ПРИЙМАННЯ ПАРТІЇ ТОВАРУ. І в разі виявлення неякості замовник згідно законодавства (зокрема - Інструкції №П-7) замовник може призупинити приймання товару та викликати представника постачальника для складання акту про фактичну якість
3) Відповідно до ст. 16 Закону замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
4) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції. У вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як дискримінаційну, а отже і протизаконну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2020 11:28
Вирішення:
1)Замовник не вимагає в складі пропозиції зразки товару, але після проведення аукціону учасник переможець повинен надати зразки товару на підтвердження його якості. 2)Зразки залишаються у замовника на підставі акту-передачі. 3)Ця закупівля є допороговою, а не "відкриті торги". Тому, Замовник для запобігання закупвлі неякісного товару просить надання зразків.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Порушено заборону закупівлі товарів виробництва Російської Федерації
Номер:
0c3e033861ce452a8ed9ddc8372bfdd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-23-000529-b.b1
Назва:
Порушено заборону закупівлі товарів виробництва Російської Федерації
Вимога:
Закупівлею передбачено придбання лез для гоління ТМ «Спутник». Вказаний товар виробляються в Російській федерації та постачаються з Російської федерації. Зокрема це вказано прямо на упаковці вказаних товарів:
Вказані леза виготовлені «Виготовлені в Росії ЗАО Петеребург Продактс Интернешнл ЗАО». Зазначений напис на упаковці можна побачити за наступними посиланнями (також зображення упаковок надаємо в прикріплених файлах до даної вимоги):
¬Леза Спутник - https://eva.ua/pr29319/
Законом України «Про санкції», Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» та іншими законодавчими актами -заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації
Замість вказаної продукції Російської федерації в України можлива закупівля продукції європейських виробників, зокрема, оскільки закупівлею передбачено придбання станків lля бриття BIC, то пропонуємо замінити леза Спутник на леза торгівельної марки «BIC».
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про санкції», Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 р. № 829-р вимагаємо - замінити в закупівлі леза «Леза для гоління Супутник платина» на інші.
Пов'язані документи:
Учасник
- СПутник.jpg 23.03.2020 10:51
- СПутник-лиц.jpg 23.03.2020 10:51
Дата подачі:
23.03.2020 10:51
Вирішення:
Замовником внесено зміни до оголошення
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так