• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 50410000-2 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ, ВИПРОБУВАЛЬНИХ І КОНТРОЛЬНИХ ПРИЛАДІВ (ПЕРІОДИЧНА ПОВІРКА КВАРТИРНИХ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ ХОЛОДНОЇ ВОДИ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.

Завершена

17 581 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 906.25 UAH
Період оскарження: 20.03.2020 18:15 - 28.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: 1eeb140303e44d35b12ca756288e45d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-005152-b.c4
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТРТЕХСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 42628087) Адреса: 33018, м. Рівне, вул. Курчатова 18 А електронна пошта: metertehservice@gmail.com телефон +380967140419 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 03341305) Адреса: 49101, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а. електронна пошта: vodokanal.dp@gmail.com телефон: (056) 744-64-60 Інформація про закупівлю ID: f366019299574673aa5f8a1230786d71 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-20-005152-b «КОД ДК 021:2015 50410000-2 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ, ВИПРОБУВАЛЬНИХ І КОНТРОЛЬНИХ ПРИЛАДІВ (ПЕРІОДИЧНА ПОВІРКА КВАРТИРНИХ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ ХОЛОДНОЇ ВОДИ)» Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 06.05.2020 Плата за подання скарги – 5000 (п’ять тисяч) грн. Без ПДВ СКАРГА на рішення Замовника в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 20.03.2020 року Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-20-005152-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕТРТЕХСЕРВІС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - «КОД ДК 021:2015 50410000-2 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ, ВИПРОБУВАЛЬНИХ І КОНТРОЛЬНИХ ПРИЛАДІВ (ПЕРІОДИЧНА ПОВІРКА КВАРТИРНИХ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ ХОЛОДНОЇ ВОДИ)», що зазначено у оголошенні та ТД. На підставі і у відповідності зі встановленими Замовником в тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції наступних учасників:  ТОВ "ФУЕЛ ГРУП"  ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС"  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕТРЦЕНТР"  ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР". 06.05.2020 року за результатами розгляду пропозиції вищезазначених учасників, Замовником було прийнято рішення (протокол прекваліфікації від 06.05.2020) про визнання пропозиції учасника ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та його недопущення до аукціону. Вважаємо, що підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в Протоколі від 06.05.2020 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету, приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС», є безпідставними та необґрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» не об’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету для захисту своїх прав та інтересів. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлені в Законі України «Про публічні закупівлі». Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації. 1. Відповідно до тендерної документації учасник мав надати копію відомостей з ЄДРПОУ, виданої не раніше ніж десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" міститься копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР). При цьому, пропозиція ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" не містить копію відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. На виконання даної вимоги ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» надало необхідний документ, що підтверджується підвантаженим електронним файлом на авторизований електронний майданчик з найменуванням «Витяг з ЄДРПОУ 28.04.2020». Обсяг відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що включаються до ЄДР визначає стаття 17 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“. Щодо юридичних осіб до ЄДР вносяться відомості, зокрема, про: повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності; ідентифікаційний код юридичної особи; організаційно-правова форма; місцезнаходження юридичної особи; перелік засновників (учасників) юридичної особи; види діяльності; дані про розмір статутного фонду (статутного або складеного капіталу); дані про відокремлені підрозділи юридичної особи; дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи; дані про юридичних осіб - правонаступників та інші відомості передбачені цією статтею. При цьому, аналогічні відомості передбачено Положенням про ЄДРПОУ, а саме такі види даних: ідентифікаційні - ідентифікаційний код суб’єкта господарської діяльності, що є єдиним для всього інформаційного простору України, та його назва; класифікаційні - дані про галузеву, територіальну, відомчу належність, форму власності та організаційно-правову форму господарювання; довідкові - дані про адресу, телефон, факс, прізвище керівника, засновників (інвесторів) тощо; реєстраційні - дані про державну реєстрацію (перереєстрацію), спосіб створення, реорганізацію, ліквідацію тощо; економічні - дані, які i характеризують виробничо-технічні та фінансово-економічні показники суб’єкта господарської діяльності. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком ідентифікаційних номерів фізичних осіб - платників податків (стаття 20 зазначеного Закону). Слід зазначити, що Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“ передбачає механізм, який на сьогодні забезпечує єдність інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у діючих державних реєстрах. Так, згідно зі статтями 26 та 43 цього Закону державний реєстратор у день державної реєстрації юридичної особи зобов’язаний передати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування відомості з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи. Також, статтею 7 згаданого Закону встановлено, що невід’ємною архівною складовою частиною Єдиного державного реєстру є Реєстр документів дозвільного характеру, Єдиний реєстр громадських формувань, Реєстр громадських об’єднань та Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Єдиний державний реєстр ведеться державною мовою з використанням програмного забезпечення, розробленого відповідно до державних стандартів, що забезпечує його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави. 2. Відповідно до тендерної документації учасник мав надати тендерну пропозицію заповнену за формою Додатку №1 до тендерної документації. Також відповідно до документації: тендерні пропозиції повинні бути дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пропозиції, дійсні на коротший термін, відхиляються замовником як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: або відхилити таку вимогу, або погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" дійсна на коротший термін, ніж вимагається Замовником, а саме: 90 днів (тобто 90 днів підряд, включаючи вихідні та святкові дні), що не відповідає вимогам тендерної документації і в цій частині. Відповідно до п.п. 1 п.1.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен завантажити файл, що міститиме заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; у двох примірниках (один – із зазначенням/заповненням цінових показників, другий – без зазначення/ заповнення цінових показників, що і було зроблено ТОВ «МЕТРТЕХСЕВІС» (файли – «Тендерна пропозиція з ціною» та «Тендерна пропозиція без ціни»). Окрім того, Замовником було встановлено Додатком 1 до Тендерної документації – форму «Тендерна пропозиція», яку учаснику було заборонено змінювати на свій розсуд та яка передбачала заповнення даних. В пункті 15 даної Форми Замовником було зазначено: «Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом _____ днів з дня розкриття тендерної пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована замовником у будь-який час до закінчення встановленого Законом терміну». Тобто, учасником необхідно було лише вказати кількість днів, що була передбачена Замовником в тендерній документації. Таким чином, ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» формуючи форму «Тендерна пропозиція» виконав дану вимогу. 3. Відповідно до тендерної документації учасник мав надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів: за два останніх звітних періоди. Також, відповідно до вимог тендерної документації: Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Учасник ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" в складі своєї тендерної пропозиції надає копії балансу та звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди. Разом з тим в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" відсутні копії звітів про рух грошових коштів та відсутній лист-пояснення з посиланням на нормативно-правові акти щодо їх ненадання, що не відповідає умовам тендерної документації і в цій частині. Положення частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що документи, які не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Замовник формуючи тендерну документацію зобов’язаний дотримуватися вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та не включати до тендерної пропозиції вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Учасник ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належить до категорії малих підприємств, а тому згідно статті 11 даного Закону для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати. Враховуючи вище викладене, для ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» чинним законодавством України не передбачено подача звіту про рух грошових коштів. 4. Відповідно до тендерної документації: «З метою дотримання вимог частини 4 статті 36 Закону, уникнення порушення статті 37 Закону переможець в строк п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає замовнику документи та інформацію, необхідні для укладення договору про закупівлю, а саме: ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 1 до тендерної документації) з відповідним розрахунком ціни. В підтвердження можливості виконання вищезазначеного учасник повинен надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" відсутній вищевказаний гарантійний лист, що не відповідає умовам тендерної документації і в цій частині також. Враховуючи положення частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець зобов’язав замовників під час формування тендерної документації зазначати у відповідних розділах чіткий перелік документів, які необхідно учасникам завантажити у складі своєї тендерної пропозиції. А саме, в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Учасником ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» було підготовлено та завантажено всі необхідні файли згідно пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації та Додатків до неї. Водночас, звертаю Вашу увагу на те, що зазначений гарантійний лист у відхилені не зазначений ні в Розділі 3 Тендерної документації, ні в Додатках до неї. Таким чином, з боку замовника було вчинено порушення прав учасників через ускладнення тендерної документації, встановлення надмірних та складних вимог до учасників, «приховування» документів, які повинні надаватись учасниками у складі тендерної пропозиції в розділах тендерної документації, які не стосуються змісту тендерних пропозицій. Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» є незаконним зі сторони замовника, і як така , що оформлена учасником належним чином у точній відповідності з вимогами тендерної документації. Також, 06.05.2020 року Замовником, за наслідком розгляду пропозицій вищевказаних учасників, було прийнято рішення про визнання пропозиції учасників ТОВ "ФУЕЛ ГРУП" та ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР" такими, що відповідають кваліфікаційним критеріям та допущення їх до аукціону, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. 1. Відповідно до Розділу 3 тендерної документації учасником необхідно було надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлену у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, а саме: паспорт на переносну проливну установку для повірки лічильників води; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо відповідності вимогам діючого санітарного законодавства України на проливну установку; копію сертифікату калібрування на переносну проливну установку для повірки лічильників води. Проте, учасником ТОВ «ФУЕЛ ГРУП» в складі своєї тендерної пропозиції лише копію паспорта та сертифікату калібрування лише для однієї проливної установки, хоча в довідці від 23 квітня 2020 року вих. № 23/04/20-26 учасником було повідомлено замовника про те, що він буде залучати до надання послуг проливні установки в кількості 4 штук. Копій необхідних документів по інших проливних установках учасником не було завантажено, що суперечить встановленим вимогам Додатку 4 до Тендерної документації. Окрім того, згідно поданого учасником ТОВ «ФУЕЛ ГРУП» паспорту на установку повірочну переносну УПП-10(В), виробником встановлено міжкалібрувальний інтервал – не більше 1 року. Однак, у завантаженій учасником ТОВ «ФУЕЛ ГРУП» копії сертифіката установки № UA01-391, зазначена дата проведення калібрування 11.03.2016 р. Таким чином, враховуючи встановлений міжкалібрувальний інтервал для даної проливної установки, поданий сертифікат калібрування є недійним і дана установка є такою, що не пройшла у встановлений термін процедуру калібрування. Інший учасник ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР» при подачі тендерної пропозиції також вчинив однакову помилку, що і попередній учасник, а саме, було завантажено копію сертифікату калібрування установки № UA01-1811 від 29.07.2016 р., при цьому в паспорті на проливну установку також встановлений міжкалібрувальний інтервал – не більше 1 року. Таким чином, учасниками не було належним чином виконано вимоги Додатку 4 до Тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 4 Розділу 6 Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір. 2) довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. 3)Довідка складена в довільній формі про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Відповідно до Положення про паспорт громадянина України (затвер. Постановою ВРУ від 26.06.1992 № 2503-XII) бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Однак, учасниками ТОВ "ФУЕЛ ГРУП" та ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР" у складі своїх тендерних пропозицій не було належним чином подано паспорт особи, що буде підписувати договір, тільки деякі сторінки паспорта чим порушили вимоги тендерної документації. Враховуючи вищевикладені факти, які свідчать про невідповідність тендерних пропозицій ТОВ "ФУЕЛ ГРУП" та ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР" кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням. Згідно вимог ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб’єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Крім того Замовник порушив наступні норми Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Відповідно до частини 5 статті 17 вищезгаданого Закону повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться (в даному випадку, лічильники холодної води) науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки відповідних засобів. Для проведення повірки лічильників води науковим метрологічним центрам, метрологічним центрам та повірочним лабораторіям необхідно одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності. Відповідно до відкритих даних Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій, уповноважених на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації (розміщених на офіційному сайті Мінекономіки України https://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&id=ff698074-ce54-4c93-9aad-1aac53b1a050&tag=DerzhavniiRestrNaukovikhMetrologichnikhTsentriv-MetrologichnikhTsentrivIPovirochnikhLaboratorii-UpovnovazhenikhNaProvedenniaPovirkiZakonodavchoRegulovanikhZasobivVimiriuvalnoiTekhniki-SchoPerebuvaiutVEkspluatatsii), учасники ТОВ "ФУЕЛ ГРУП" та ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР" не мають діючих свідоцтв про уповноваження, чим порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. Адже, учасник-переможець повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції учасника ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною прозорістю та економією державних коштів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Здійснити перевірку викладеної в скарзі інформації, за результатами розгляду якої прийняти рішення. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити ТОВ «МЕТРТЕХСЕРВІС» до аукціону, та прийняти рішення, яким тендерні пропозиції ТОВ "ФУЕЛ ГРУП" та ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР" визнати такими, що не відповідають умовам тендерної документації та відхилити. 4. На час розгляду скарги призупинити процедуру закупівлі. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. Про час та місце розгляду скарги, а також про результати її розгляду просимо Вас повідомити в установленому порядку.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.05.2020 08:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.06.2020 23:56
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС", Сливка Олег 380967140419 metertehservice@ygmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії замовника

Номер: 5c67792cd2d5445384f962137f2cddd8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-005152-b.c5
Назва: Скарга на дії замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника, які відбулись після розгляду тендерних пропозицій Замовником торгів, Комунальним підприємством "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради (далі –Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією на англійській мові) код дк 021:2015 50410000-2 - послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (періодична повірка квартирних засобів обліку холодної води), code dk 021:2015 50410000-2 - services in repair and maintenance of measuring, testing and control devices (periodic testing of apartments for cold water) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-20-005152-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРМЕТРЦЕНТР» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог тендерної документації подало тендерну пропозицію. Станом на 02.05.2020р. (кінцевий термін подання тендерних пропозицій), на участь у вищезазначеній закупівлі було подано чотири тендерні пропозиції наступних учасників: 1. ТОВ "ФУЕЛ ГРУП" Код ЄДРПОУ 42881537 2. ТОВ "МЕТРТЕХСЕРВІС" Код ЄДРПОУ 42628087 3. ТОВ "УКРМЕТРЦЕНТР" Код ЄДРПОУ 43369621 4. ТОВ "ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР" Код ЄДРПОУ 37619589 За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій Замовником було складено та оприлюднено протокол розгляду від 06.05.2020 року (сформований системою електронних закупівель, знаходиться за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-20-005152-b/print/qualifications/pdf/f366019299574673aa5f8a1230786d71) Тендерна пропозиція ТОВ «УКРМЕТРЦЕНТР» була відхилена (не допущена до оцінки) Замовником, як така що не відповідає вимогам тендерної документації. Натомість тендерні пропозиції учасників ТОВ «ФУЕЛ ГРУП» та ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР», було допущено до оцінки, попре наявні невідповідності та порушення вимог тендерної документації. Отже Скаржник, ТОВ «УКРМЕТРЦЕНТР», не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та допущення до оцінки тендерні пропозиції учасників ТОВ «ФУЕЛ ГРУП» та ТОВ «ТЕХКОМПЛЕКС ДНЕПР», та вбачає в його діях неправомірність, а також порушення принципів здійснення закупівлі, у вигляді необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, далі надаємо обґрунтування (пояснення) наявності неправомірних дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.05.2020 21:58
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "УКРМЕТРЦЕНТР", Борисенко Артем 380509653749 info@ukrmtc.com.ua
Вимога
Відхилено

Вимога щодо тендерної документації

Номер: 44e0c5b0d5094beea66371c95be452e7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-005152-b.a3
Назва: Вимога щодо тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації Замовника наявні опис та приклади помилок, які будуть розглядатись Замовником як формальні помилки, серед яких: «подання у складі тендерної пропозиції заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1, із зазначенням цінових показників та/або проекту договору та/або додатків до проекту договору із заповненням/зазначенням цінових показників та/або калькуляції із заповненням/зазначенням цінових показників.» Враховуючи те, що оголошення по закупівлі код ДК 021:2015 50410000-2 - ПОСЛУГИ З РЕМОНТУ І ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ВИМІРЮВАЛЬНИХ, ВИПРОБУВАЛЬНИХ І КОНТРОЛЬНИХ ПРИЛАДІВ (ПЕРІОДИЧНА ПОВІРКА КВАРТИРНИХ ЗАСОБІВ ОБЛІКУ ХОЛОДНОЇ ВОДИ), оприлюднювалось з урахуванням вимог частини четвертої статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається виключно інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформація і документи, що містять технічний опис предмета закупівлі. Інформація про ціну не може бути розкрита, це порушує порядок проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Отже, Замовник не може розцінювати наявність у складі тендерної пропозиції Учасників заповненої інформації із зазначенням цінових показників та/або проекту договору та/або додатків до проекту договору із заповненням/зазначенням цінових показників та/або калькуляції із заповненням/зазначенням цінових показників, як формальну помилку, це пряме порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Посилаючись на вищевикладене, вимагаємо виключити у тендерній документації з переліку формальних помилок «подання у складі тендерної пропозиції заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1, із зазначенням цінових показників та/або проекту договору та/або додатків до проекту договору із заповненням/зазначенням цінових показників та/або калькуляції із заповненням/зазначенням цінових показників.» В іншому випадку для захисту своїх прав та законних інтересів, ми як Учасник процедури закупівлі вимушені будемо звернутись до АМКУ, Офісу фінансового контролю та Департаменту захисту економіки Національної поліції України з листом про виявленні порушення під час проведення закупівлі та ініціювати проведення моніторингу закупівель Вашого підприємства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить всі процедури закупівлі додержуючись положень Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ст.22 зазначеного Закону: "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій." Замовиком визначено перелік формальних помилок, які викладені в тендерній документації та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення умов тендерної документації

Номер: 7508dd6b7ccf460c8bacd99462155618
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-005152-b.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушення умов тендерної документації
Вимога:
Керуючись правом викладеним у статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до Замовника з вимогою усунити порушення під час проведення закупівлі, а саме виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу, яка обмежує коло Учасників: Зокрема Замовник в розділі 3 тендерної документації зазначає наступну вимогу: «Учасник в складі своєї тендерної пропозиції також повинен надати копію документу який виданий Уповноваженим органом, що містить інформацію про власників цінних паперів, які володіють пакетом акцій 25 % та більше статутного капіталу. У разі, якщо усі власники цінних паперів володіють пакетом акцій, що становить менше 25% статутного капіталу, Учасник повинен надати довідку у довільній формі із зазначенням цього та копію підтверджуючого документу, який виданий уповноваженим органом. Зазначені документи повинні бути видані не раніше 2019 р.» Відповідно до норм чинного законодавства, ця вимога стосується виключно Учасників, що є акціонерними товариствами. Водночас, Учасники, що мають іншу організаційно-правову форму, ніж акціонерне товариство, фактично позбавлені можливості виконати цю вимогу, що в свою чергу, призведе до відхилення такої тендерної пропозиції. Відповідно до ст. 113 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV господарські товариства можуть бути створені у формі повного товариства, командитного товариства, товариства з обмеженою або додатковою відповідальністю, акціонерного товариства. При цьому, частиною першою статті 3 Закону України «Про акціонерні товариства» визначено, що акціонерне товариство - господарське товариство, статутний капітал якого поділено на визначену кількість часток однакової номінальної вартості, корпоративні права за якими посвідчуються акціями. Зазначена норма консолідується з приписами частини другої статті 80 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV, що вказує, що акціонерним товариством є господарське товариство, яке має статутний капітал, поділений на визначену кількість акцій однакової номінальної вартості, і несе відповідальність за зобов'язаннями тільки майном товариства, а акціонери несуть ризик збитків, пов'язаних із діяльністю товариства, в межах вартості належних їм акцій, крім випадків, визначених законом. Водночас, частиною третьою статті 80 передбачено, що товариством з обмеженою відповідальністю є господарське товариство, що має статутний капітал, поділений на частки, розмір яких визначається установчими документами, і несе відповідальність за своїми зобов'язаннями тільки своїм майном. Учасники товариства, які повністю сплатили свої вклади, несуть ризик збитків, пов'язаних з діяльністю товариства, у межах своїх вкладів. Відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII розмір статутного капіталу товариства складається з номінальної вартості часток його учасників, виражених у національній валюті України. Отже таке формулювання вимоги в тендерній документації свідчить про умисне обмеження Замовником кола потенційних Учасників, що мають інші, ніж акціонерні товариства, організаційно-правові форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство, фізична особа-підприємець тощо). Враховуючи вищенаведене, вимагаємо Замовника виконати норми ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення закупівлі в частині недискримінації Учасників, шляхом внесення змін у тендерну документації щодо надання інформації про власників цінних паперів. В іншому випадку, ми як Учасник закупівлі вимушені будем звернутись до АМКУ з метою захищення власних прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить всі процедури закупівлі додержуючись положень Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ст.22 зазначеного Закону: "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити." Замовиком затверджено тендерну документацію (в якій містяться вимоги до учасників закупівлі), та яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Разом з тим повідомляємо, що учасники будь-якої організаційно-правової форми можуть взяти участь в процедурах закупівель Замовника. За для уникнення відхилення тендерної пропозиції учасника, останній повинен уважно ознайомитися з тендерною документацією, та подати тендерну пропозицію, яка буде відповідати умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення умов тендерної документації

Номер: ad3913a4523a49548a7fec84b83a46ef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-005152-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушення умов тендерної документації
Вимога:
Частина 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає право учаснику відкритих торгів звернутися з вимогою щодо усунення порушення умов тендерної документації. А тому, звертаємося до Вас з вимогою вилучити або привести у відповідність до норм чинного законодавства України підпункт 1.2. (Довідка в довільній формі про наявність в учасника власної (або орендованої) атестованої лабораторії) розділу 1 (Наявність обладнання та матеріально-технічної бази) Додатку 2 до Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження). Адже, до кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. Вимірювальна лабораторія могла посилатися на свідоцтво про атестацію для засвідчення своїх вимірювальних можливостей, використовувала свідоцтво для пропозиції своїх послуг потенційним замовникам. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. В чинному Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» відсутнє поняття атестація лабораторії, як і в жодному іншому нормативно-правовому акті. Частина 5 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» зазначає: «Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться: науковими метрологічними центрами, які мають міжнародно визнані калібрувальні та вимірювальні можливості за відповідними видами та підвидами вимірювань, та/або із застосуванням національних еталонів; науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки відповідних засобів. Делегування науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, визначеними цією частиною, своїх повноважень щодо проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, іншим особам або залучення ними в будь-який спосіб до цієї діяльності осіб, які не мають відповідних на те повноважень, забороняється.» При цьому частини 1 та 2 статті 18 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» конкретизує наступні положення: по-перше, що Органом з уповноваження на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності; а по-друге, для проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації науковим метрологічним центрам, метрологічним центрам та повірочним лабораторіям необхідно одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності. Таким чином, головним кваліфікуючим критерієм до учасника має бути саме наявність свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології. Частина 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути порушення умов тендерної документації або привести у відповідність до норм чинного законодавства України підпункт 1.2. розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник проводить всі процедури закупівлі додержуючись положень Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до ст.22 зазначеного Закону: "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити." Замовиком затверджено тендерну документацію (в якій містяться вимоги до учасників закупівлі), та яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. За для уникнення відхилення тендерної пропозиції учасника, останній повинен уважно ознайомитися з тендерною документацією, та подати тендерну пропозицію, яка буде відповідати умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено