-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015-30120000-6 (багатофункціональний пристрій, багатофункціональний пристрій формату А-4 для Західного, Південно-Західного, Центрально-Західного, Центрального, Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції, багатофункціональний пристрій формату А-3, високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3, картриджі)
Лот № 1 багатофункціональний пристрій; Лот № 2 багатофункціональний пристрій формату А-4 для Західного, Південно-Західного, Центрально-Західного, Центрального міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції; Лот № 3 багатофункціональний пристрій формату А-4 для Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції; Лот № 4 багатофункціональний пристрій формату А-3, багатофункціональний високошвидкісний пристрій формату А-3; Лот № 5 картриджі
Завершена
9 416 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2020 17:18 - 17.04.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
54b5b4872621446b808c9849a617fdd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-004950-b.b3
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Дискримінаційні вимоги ТД. Тендерною документацією передбачено, що багатофункціональний високошвидкісний пристрій формату А-3 повинен мати рівень шуму в робочому режимі не більше 58 дБ, а в режимі очікування – не більше 35 дБ (сторінки 31-33 ТД). Відповідати одночасно цій вимозі та всім іншим вимогам, визначеним тендерною документацією, можуть лише пристрої одного виробника, а саме компанії Xerox. Пристрої жодного іншого присутнього в Україні виробника, в тому числі таких виробників техніки для друку як Hewlett-Packard, Konica Minolta, Сanon, Ricoh, Sharp тощо не можуть одночасно задовольнити всі вимоги тендерної документації. Таким чином штучно обмежується можливість та право участі в тендерній закупівлі учасників з продукцією від конкуруючих виробників.
Поточна практика Антимонопольного комітету України (надалі – "АМК") свідчить про те, що якщо замовнику неможливо надати хоча б два аналогічних предмети закупівлі від двох різних виробників, які б відповідали всім вимогам тендерної документації, то така тендерна документація містить дискримінаційні вимоги.
Приклад такої нещодавньої практики АМК Ви можете знайти за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/attachments/2019/10/6ff3132be2794501aeca4298482845d1_5da60de2548c5048313454.pdf.
Використовуючи бюджетні кошти, замовник повинен дотримуватися принципів раціональності та ефективності. Обмеження можливості участі учасників з конкуруючими пристроями в зв'язку із зазначенням в технічній документації вимог до пристроїв, які взагалі не впливають на функціональні можливості обладнання, унеможливлює ефективність використання бюджетних коштів і порушує принцип недискримінації.
Виключення з технічної документації вимог до рівня шуму або підвищення граничного рівня шуму могло б забезпечити участь в тендері учасників з продукцією, виготовленою іншими виробниками, та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства.
ПРОСИМО:
1) визнати дискримінаційними вимоги до рівня шуму багатофункціонального високошвидкісного пристрою формату А-3, зазначені в додатку 2 до тендерної документації;
2) зобов’язати Замовника внести зміни до ТД в частині рівня шуму багатофункціонального високошвидкісного пристрою формату А-3, а саме: виключити вимоги до рівня шуму або зазначити, що рівень шуму в робочому режимі не має перевищувати 60 дБ, а в режимі очікування не має перевищувати 40 дБ.
Детальний опис скарги міститься у супровідній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо дискримінаційних умов тендерної документації.pdf 16.04.2020 15:10
- Порівняльна таблиця з характеристиками існуючих на ринку аналогів .xlsx 16.04.2020 15:10
- Платіжне доручення №15 від 16.04.2020.pdf 16.04.2020 15:10
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 07.05.2020 12:24
- рішення від 21.04.2020 №7510+ лист Замовнику.pdf 21.04.2020 19:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2020 №9028 .pdf 12.05.2020 15:29
- рішення від 08.05.2020 №9028 .pdf 14.05.2020 23:26
- 2e726d6c-109a-4b60-a223-fef30399d720.pdf 24.04.2020 14:00
- Лист АМКУ.doc 24.04.2020 14:00
- Порівняльна таблиця_A3 БФП.docx 24.04.2020 14:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2020 15:10
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2020 19:52
Дата прийняття рішення по скарзі:
14.05.2020 23:26
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог, встановлених тендерною документацією Замовника.
Номер:
2eaa9415dcb24b139438b2071979a0d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-004950-b.b2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог, встановлених тендерною документацією Замовника.
Вимога:
Шановний Тендерний комітет!
Керуючись статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація (а саме, додаток 2) на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015-30120000-6, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-20-004950-b, містить вимогу до обладнання дискримінаційного характеру, а саме: багатофункціональний високошвидкісний пристрій формату А-3 повинен мати рівень шуму в робочому режимі не більше 58 дБ, а в режимі очікування – не більше 35 дБ.
Відповідати одночасно цій вимозі та всім іншим вимогам, визначених тендерною документацією, можуть лише пристрої одного виробника, а саме компанії Xerox. Пристрої жодного іншого присутнього в Україні виробника, в тому числі таких виробників техніки для друку як Hewlett-Packard, Konica Minolta, Сanon, Ricoh тощо не можуть одночасно задовольнити всі вимоги тендерної документації.
У відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Сучасна практика Антимонопольного Комітету України (далі – "АМК") свідчить про те, що якщо замовнику неможливо надати хоча б два аналогічних предмети закупівлі від двох різних виробників, які б відповідали всім вимогам тендерної документації, то така тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Приклад такої нещодавньої практики АМК Ви можете знайти за посиланням: https://prozorro.gov.ua/attachments/2019/10/6ff3132be2794501aeca4298482845d1_5da60de2548c5048313454.pdf
Використовуючи бюджетні кошти, замовник повинен дотримуватися принципів раціональності та ефективності. Обмеження можливості участі учасників з конкуруючими пристроями в зв'язку із зазначенням в технічній документації вимог до пристроїв, які взагалі не впливають на функціональні можливості обладнання, унеможливлює ефективність використання бюджетних коштів і порушує принцип недискримінації.
Виключення з технічної документації вимог до рівня шуму або підвищення граничного рівня шуму могло б забезпечити участь в тендері учасників з продукцією, виготовленою іншими вирорбниками, та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації в частині рівня шуму багатофункціонального високошвидкісного пристрою формату А-3, а саме: виключити вимоги до рівня шуму або зазначити, що рівень шуму в робочому режимі не має перевищувати 60 дБ, а в режимі очікування не має перевищувати 40 дБ."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2020 22:53
Вирішення:
Згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником в Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було викладено детальний опис предмета закупівлі.
Відповідні технічні вимоги встановлено для забезпечення реалізації права замовника на отримання товарів належної якості з урахуванням швидкого розвитку комп’ютерної та периферійної техніки, наявності на рику відповідних технологічних рішень. При формуванні тендерної документації замовник керувався, зокрема, принципами максимальної економії та ефективності для отримання необхідного технологічно ресурсу. Вважаємо, що визначені замовником технічні вимоги у своїй сукупності розглядаються як такі, що націлені на реалізацію замовником права отримання очікуваного рівня технічного забезпечення, максимального технологічного ефекту його використання протягом тривалого часу. Весь комплекс технічних вимог є таким, що відображає сучасний рівень наявних технологічних рішень, а, отже, безсумнівно забезпечує максимальну ефективність та економію в довгостроковому періоді.
Технічні вимоги не можна вважати дискримінаційними, оскільки вони ніяким чином не обмежують можливості учасників, які мають товари, що відповідають вимогам тендерної документації, брати участь у процедурах закупівлі на рівних умовах. Відсутність у певного учасника можливості з певних причин брати участь у процедурі закупівлі, за наявності відповідного конкурентного середовища, не повинно впливати на змагальність та добросовісну конкуренція серед учасників і, зокрема, на право замовника на отримання товарів належної якості.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення дискримінаційних вимог, встановлених тендерною документацією Замовника.
Номер:
f5426550f0924bb59464e378ad4d8c91
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-004950-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог, встановлених тендерною документацією Замовника.
Вимога:
Розглянувши тендерну документацію на закупівлю – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015-30120000-6 (багатофункціональний пристрій, багатофункціональний пристрій формату А-4 для Західного, Південно-Західного, Центрально-Західного, Центрального, Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції, багатофункціональний пристрій формату А-3, високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3, картриджі) Лот № 1 багатофункціональний пристрій; Лот № 2 багатофункціональний пристрій формату А-4 для Західного, Південно-Західного, Центрально-Західного, Центрального міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції; Лот № 3багатофункціональний пристрій формату А-4 для Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції; Лот № 4 багатофункціональний пристрій формату А-3, високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3; Лот № 5 картриджі, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-20-004950-b, оприлюднене в системі публічних закупівель Prozorro, публічне посилання: https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-20-004950-b, повідомляємо про встановлення Замовником дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та суперечать нормам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Складені таким чином технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме у лоті 4 – багатофункціональний пристрій формату А-3, високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3, обмежують конкуренцію серед учасників торгів, що призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один із основних принципів публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Зокрема, технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме у лоті 4 – багатофункціональний пристрій формату А-3, високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3, викладені у додатку № 2 до тендерної документації, підготовлені виключно під певного виробника обладнання та заздалегідь визначеного постачальника. Сукупність усіх, вказаних у тендерній документації вимог до технічних характеристик предмету закупівлі – фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015-30120000-6 (багатофункціональний пристрій, багатофункціональний пристрій формату А-4 для Західного, Південно-Західного, Центрально-Західного, Центрального, Північно-Східного, Південно-Східного, Південного, Східного міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції, багатофункціональний пристрій формату А-3, високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3, картриджі), не притаманна для обладнання таких виробників техніки для друку як Hewlett-Packard, Brother, Konica Minolta, Ricoh, Сanon, Kyocera тощо, а наявна лише у одного виробника обладнання – Xerox. Чинне законодавство України в сфері публічних закупівель передбачає здійснення підприємницької діяльності із підтриманням економічної конкуренції, а саме – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома постачальниками, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Водночас, у відповідності до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням. На ринку копіювального обладнання в Україні наявне сучасне обладнання із значно кращими технічними характеристиками, яке є значно високотехнологічним, ніж передбачені до закупівлі замовником застарілі моделі Xerox. Запропонований бюджет лота 4, у розмірі 2 925 000 грн з ПДВ, дозволяє замовнику здійснити закупівлю найсучаснішого та високотехнологічного обладнання, тобто, із дотриманням принципу максимальної економії та ефективності. Враховуючи вищевикладене, керуючись частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення наступних змін до тендерної документації конкурсних торгів, а саме: Додаток 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Лот №4 - багатофункціональний пристрій формату А-3, високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3, таблиця 2: Технічні, якісні та кількісні характеристики високошвидкісного багатофункціонального пристрою формату А-3: 1) Рівень шуму в режимі очікування, Дб - Не більше 36; Таблиця 2: ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ЩОДО ВІДПОВІДНІСТІ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ТЕХНІЧНИМ ТА ЯКІСНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Високошвидкісний багатофункціональний пристрій формату А-3(назва товару): 1) Рівень шуму в режимі очікування, Дб - Не більше 36; У разі обмеження Замовником участі інших виробників згідно лімітованих технічних показників, що відповідають за сукупністю лише моделям Xerox, наше підприємство змушене оскаржувати вимоги тендерної документації в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2020 22:36
Опис причини скасування:
Уточнення інформації у вимозі.
Дата скасування:
10.04.2020 22:54