• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-15-001392-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

221 761 148.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 108 805.74 UAH
Період оскарження: 20.03.2020 15:20 - 18.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

С К А Р Г А на рішення замовника, прийняте після розгляду тендерних пропозицій, від 22.05.2020 року

Номер: 3585d5bd1cce49a0bd318929d63d60e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-003856-b.b1
Назва: С К А Р Г А на рішення замовника, прийняте після розгляду тендерних пропозицій, від 22.05.2020 року
Скарга:
22 травня 2020 року Замовник процедури закупівлі в електронній системі закупівель номер UA-2020-03-20-003856-b «Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу. (Будівельні роботи та поточний ремонт)» Філія «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (код за ЄДРПОУ 42601222) опублікував Протокол розгляду тендерних пропозицій з рішенням про відхилення пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» (код за ЄДРПОУ 30531000) у зв’язку із тим, що вона, нібито, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-УІІІ (надалі – Закон). В обґрунтування свого рішення Замовник процедури закупівлі зазначив наступне. «… За результатами перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" (Код ЄДРПОУ – 30531000) встановлено: На виконання вимог п.2.1.2 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії», Учасник повинен надати сканкопію діючого Дозволу та/або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки, що будуть виконуватись відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик даного предмету закупівель, чинного на кінцеву дату подання пропозицій. В своїй пропозиції Учасник надає дозвіл №909.12.32 Держгірпромнагляду України, в якому не зазначено про можливість виконання ним робіт із підвищеної небезпеки щодо випробування неруйнівним методом (радіографічним) магістральних газопроводів та його елементів. Дані роботи передбачені в Переліку робіт та обладнання Додатку №1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» . В той же час в складі своєї пропозиції надає лист № 142 від 13.04.2020, в якому зазначає, що не планує залучати субпідрядні організації при виконанні робіт. Отже учасник планує виконувати роботи по радіографічному контролю зварювальних з’єднань власними силами, проте вищезазначений Дозвіл на їх виконання ним не надано. Таким чином учасник не виконав вимоги п.2.1.2. Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії» В зв’язку з цим Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям. …». Проте, погодитись із зазначеними висновками Замовника не можна, оскільки вони не ґрунтуються на фактичних обставинах та суперечать нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок чого права та законні інтереси ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» порушені, а тому дане рішення підлягає скасуванню. Так, відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якщо учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Норма цієї статті також кореспондується з нормою частини 7 статті 17 Закону, якою визначено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Системний аналіз зазначених норм Закону дозволяє зробити висновок про те, що у випадку, коли учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця на виконання робіт/послуг, які мають вартість, що становить менше ніж 20 відсотків вартості договору підряду, він не має законодавчо встановленого обов’язку повідомляти про це замовника процедури закупівлі, якщо той не вимагає подання документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям про такого субпідрядника/співвиконавця. З огляду на такий висновок, звертаємо увагу колегії на фактичні обставини тендерної документації, оприлюдненої Замовником, та тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД». Так, по-перше, згідно тендерної документації, очікувана вартість закуповуваних підрядних робіт становить 221 761 148,00 грн. Відповідно, 20% від цієї вартості становить суму в розмірі 44 352 229,60 грн. Технічним завданням (ТЗ) Замовника передбачалося: Рентгенографічний контроль зварних з’єднань трубопроводів просвічуванням через дві стінки, який виконується на монтажі, діаметр труб до 60 мм, товщина стінки до 11 мм. Слід зазначити, що рентгенографічний контроль по всьому об’єкту буде складати не більше 0,5-1% вартості робіт, які планується провести. Зокрема, як зазначено у Кошторисі на виконання робіт ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД», вартість робіт з підвищеної небезпеки щодо випробування неруйнівним методом (радіографічним) магістральних газопроводів та його елементів в цілому становить 7 482 345,12 грн. Таким чином, очевидним фактом є те, що вартість субпідрядних робіт становить значно менше 20% очікуваної вартості робіт, що закуповуються, а тому дана обставина не зумовлює обов’язок учасника процедури закупівлі надавати інформацію про залучення виконавця субпідрядних робіт. По-друге, як вбачається з опублікованої Замовником тендерної документації, вона не містить вимоги про зазначення учасником процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції інформації щодо залучення до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі, який є меншим ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В оскаржуваному рішенні Замовник посилається на пункт 2.1.2 розділу 2.1. «Інші документи та дані, що підтверджують відповідність технічним та якісним вимогам предмета закупівлі» Додатку №ІІ «Перелік документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», як на такий, що, нібито, не виконаний ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» належним чином. Проте, даним пунктом вимагається надання сканкопії діючого Дозволу та/або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки, що будуть виконуватися відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик даного предмету закупівель, чинного на кінцеву дату подання пропозицій. Як це зазначає сам Замовник в оскаржуваному рішенні, та як це вбачається з документів тендерної пропозиції, ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» була подана сканкопія Дозволу №909.12.32, виданого Територіальним управлінням Держгірпромнагляду України у місті Києві та Київській області, чинного до 11 квітня 2022 року, яким дозволяється виконання робіт з підвищеної небезпеки визначеного переліку. Таким чином, ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» при поданні тендерної пропозиції належним чином виконані вимоги п.2.1.2. Додатку №ІІ, а тому зауваження, викладені Замовником в оскаржуваному рішенні, належить визнати необґрунтованими та надмірними, оскільки вони виходять за межі опублікованих тендерних вимог. Відповідно до пункту 2 частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для усунення порушень процедури закупівлі, зокрема, про зобов’язання замовника повністю або частково скасувати своє рішення. На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 16, 17, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-УІІІ, П Р О С И М О : 1. Прийняти скаргу ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» до розгляду. 2. Зобов’язати Філію «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (код за ЄДРПОУ 42601222) скасувати рішення від 22 травня 2020 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» (код за ЄДРПОУ 30531000) повністю. 3. Розгляд скарги проводити за участю представника ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД».
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2020 19:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.06.2020 22:02
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2020 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Викрнано рішення АМКУ
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД", Дмитро Косенко +380672477327 dkosenko2012@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Подання скарги на рішення Замовника

Номер: eba0b5f252a2422e876a1c64229cb7d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-003856-b.c2
Назва: Подання скарги на рішення Замовника
Скарга:
Вважаємо, що рішення Замовника, щодо дискваліфікації ПрАТ "СМУ № 24" є неправомірним та таким що порушує охоронювані законом права та інтереси останнього.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2020 16:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.06.2020 21:37
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2020 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ
Задовільнена: Так
Автор: ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24, Скачко Владислав Володимирович +380457141593 smy24@ukr.net http://www.smu-24.com.ua/
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 5f917bf3d4704e919287d9ae70c596d4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-003856-b.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Філією «Оператор газосховищ України» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ», як замовником процедури закупівлі, 20.03.2020 року було оголошено про закупівлю: Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу (Будівельні роботи та поточний ремонт), надалі – Роботи. Код ідентифікатора закупівлі: UA-2020-03-20-003856-b. Замовником в системі Prozzoro розміщено тендерну документацію на закупівлю робіт, затверджену Протоколом засідання тендерного комітету № 20-66-1-зт від 19.03.2020 року (зі змінами), надалі – Документація. Розділ 2.2 Додатку №ІІ до Тендерної документації передбачає надання Учасником документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції. Серед усіх інших документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції, пунктом 2.2.3 розділу 2.2 Додатку №ІІ до Тендерної документації передбачено, що Учасник подає Зразок підпису уповноваженої(их) особи(осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору. Сканована копія документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 ст. за наявності записів, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки). Або двохстороння копія паспорта оформленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або скан.копія іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492VI(зі змінами). 22.04.2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» в системі Prozzoro було розміщено тендерну пропозицію, в тому числі, документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції. 22.05.2020 року Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до якого, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» було відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - всупереч вимогам п.2.2.3 Додатку №ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів», у своїй тендерній пропозиції учасник не надав 4 ст. паспорта, що унеможливлює визначення його чинності. В зв’язку з цим Учасник не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» є безпідставним та неправомірним з огляду на наступне. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 2.2.3. розділу 2.2. Додатку №ІІ до Тендерної документації передбачає надання Учасником «Зразка підпису уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору», а не конкретного документу – «копії паспорта». Як порушення вищевказаного положення Документації Замовником у рішення про відхилення пропозиції зазначено, що Учасник не надав скановану копію 4 ст. паспорту уповноваженої особи, в зв’язку з чим Замовник дійшов необґрунтованого висновку, що учасник не відповідає умовам тендерної документації. Надані Учасником скановані копії відповідних сторінок паспорта уповноваженої особи містять зразки її підпису, що свідчить про виконання Учасником умов Тендерної документації, натомість, 4 ст. не містить підписів уповноваженої особи і не свідчить про ненадання Учасником зразка підпису та невиконання умови Тендерної документації. Таким чином, ненадання 4 ст. паспорта не є порушенням умов Тендерної документації та не може мати наслідком відхилення тендерної пропозиції. Згідно з абзацом 3 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до абзацу 3 ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк для подання пропозицій встановлено 28 травня 2020 року о 00.00 за Київським часом. З огляду на викладене, керуючись ст.ст.3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» у процедурі державної закупівлі «Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)», код ідентифікатора закупівлі: UA-2020-03-20-003856-b. 3. Розгляд скарги проводити за участю представника Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД».
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2020 20:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.06.2020 20:55
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "НОРДІК-БУД", Євген Патлачук +380677932742 y.patlachuk@gaz.net.ua http://nordikbud.com.ua