• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче пастеризоване

Більш детальну інформацію див. у Додатку №3 (ТВ до предмету закупівлі) тендерної докуменетації

Завершена

218 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 092.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2020 14:22 - 02.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 36412a1a4e0549f28067d5b09bb98028
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-000854-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!!!! Згідно п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної документації) була вимога про те, що усі документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів. Учасником ПП "Сімол" даного реєстру не надано. Згідно долдатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалось надати особисті медичні книжки осіб, які будуть безпосередньо здійснювати поставку продукції.... Учасником ПП "Сімл" в складі пропозиції надано довідку про працівників, однак посади праціників у довідці та у медичних книжках не співпадають. Також медичні книжки працівників не належним чином оформлені, а саме у мед. книжці працівника Нестеренко Л.Л. відсутнє фото на титульній сторінці та невірно зазначено посаду працівника, так як згідно довідки про працівників посада Нестеренко Л.Л. зазначено - Сепараторник молока та мол.сировини-робітник, Загородній В.І. - водій автотранспортних засобів, а в медичній книжці - водій з харчовими продуктами, теж саме і працівник Литвин В.П. Згідно Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК "Особиста медична книжка" в медичній книжці зазначається назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови КМУ від 23 травня 2001 року № 559 "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок". Також зазначається повне найменування закладу охорони здоров'я, де проводився медичний огляд, однак у медичних книжках працівників Учасника такі дані відсутні, що не відповідає чинному законодаству. Згідно п. 5 Додатку 3 Тендерної документації (Технічні вимоги) Замовником вимагалось надати в складі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, Учасником ПП "Сімол" данохї вимоги не виконано і в період уточнень не оскаржувалось. Згідно вимог тендерноїх документації в складі пропозиції необхідно було подати завізований та погоджений проект договору, але ніяк не заповнений. Учасником було порушено вимоги тендерної документації. На підставі вище викладеного ВИМАГАЄМО скасувати протокол № 3 від 10 квітня 2020 року про визнання переможцем ПП "Сімол", так як тендерна документація Учасника не відповідає вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення від 17.04.2020 року щодо процедури відкритих торгів стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 15510000-6 – «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче пастеризоване), оголошення UA-2020-03-20-000854-c , тендерний комітет Державної установи «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології ім. акад. О.М. Лук’янової НАМН України» повідомляє наступне: 1. Щодо ненадання реєстру наданих пропозицій та заповненого проекту договору. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону та п. 3.4 Розділу 3 ТД – тендерна пропозиція учасника торгів не буде відхилена у разі допущення їм формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущених учасником помилок до формальних – ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. 10.04.2020р. об 11:30 за київським часом був оформлений протокол щодо віднесення даних невідповідностей до формальних несуттєвих помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 2. Щодо копій особистих медичних книжок. Відповідно до п. 1 Додатку 2 ТД – учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копію особистої медичної книжки особи, яка буде безпосередньо здійснювати поставку товару (експедитор, водій, тощо) з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів, термін дії якої має бути дійсним на дату проведення аукціону. Тендерним комітетом встановлено, що такі данні щодо експедитора та водіїв з повною інформацією містяться у пропозиції учасника та викладені їм в окремих файлах під номерами 4.5, 4.6, 4.7. 3. Щодо копії оригіналу діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT). Відповідно до п. 5 Додатку 3 ТД – учасник повинен надати копію оригіналу діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), копію оригіналу діючого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT). Також в ній зазначено, що у разі неможливості надати будь-який документ, передбачений цією ТД та додатками до неї, учасник повинен надати лист-пояснення/довідку в довільній формі з обґрунтуванням підстав та посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Крім того, п. 7 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в редакції від 16.01.2020р. за №771/97-ВР передбачено, що сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою та п. 2 ст. 32 цього ж Закону – сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Учасником було надано лист-пояснення в окремому файлі під номером 18 від 26.03.2020р. за №79. Отже відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за технічними вимогами, викладеними згідно наших потреб, як Замовника. Таким чином, тендерним комітетом прийнято рішення не скасовувати протокол №3 від 10.04.2020р. про визнання переможцем ПП "Сімол" за процедурою відкритих торгів стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 15510000-6 – «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче пастеризоване), оголошення UA-2020-03-20-000854-c (Протокол щодо звернення від учасника ПрАТ "Обухівський молочний завод" за процедурою відкритих торгів UA-2020-03-20-000854-c стосовно закупівлі ДК 021:2015 – 15510000-6 – «Молоко та вершки» (Молоко коров’яче пастеризоване) оформлений 21.04.2020р. за №4 о 15:00 год. за київським часом).
Статус вимоги: Відхилено