-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля Антрацит (АКО 25-100)
Завершена
97 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 488.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 488.25 UAH
Період оскарження:
20.03.2020 13:57 - 26.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Повторно: неправомірне визначення переможцем ПП "ЛІГА ГРУПП"
Номер:
97d7f1efdb3b41b4b6b3bba87d50cfcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-002928-b.b2
Назва:
Повторно: неправомірне визначення переможцем ПП "ЛІГА ГРУПП"
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши вашу відповідь повідомляємо наступне:
1. Враховуючи те, що торги відбулися за процедурою "допорогова закупівля", доводимо до вашого відома, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" все ще не відповідає вимогам документації.
Згідно п.3 р.1 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затверджено Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (із змінами, внесеними згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019)) термін "переможець" вживається в такому значенні: "учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем". Відповідно до цього значення, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" не може бути визначено переможцем саме тому, що його пропозиція не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником.
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" надало пропозицію щодо товару, який не відповідає встановленим у тендерній документації характеристикам, тому не може бути "еквівалентом". У вашій відповіді ви зазначаєте, що пропозиція ПП "ЛІГА ГРУПП" відповідає вашим технічним вимогам, окрім фракції. Але фракція - це такий же значний показник, як і всі інші, зазначені у технічних вимогах щодо предмету закупівлі! Предметом закупівлі є один товар, а ПП "ЛІГА ГРУПП" пропонує інший товар, показники якого гірші, ніж предмет закупівлі.
3. Ціна пропозицій Учасників залежить від технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується. Враховуючи те, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" пропонує товар, показники якого гірше, ніж предмет закупівлі, ціна за одиницю такого товару менше, ніж ціна товару відповідної якості. ПП "ЛІГА ГРУПП" взяло участь в аукціоні з невідповідним та як наслідок більш дешевим товаром, ніж вимагався Замовником, тому за результатами аукціону його пропозицію було признано найвигіднішою системою автоматично. Таким чином, Учасники процедури закупівлі опинились в нерівному становищі, що мало бути усунено на етапі оцінки пропозицій шляхом відхилення пропозиції ПП "ЛІГА ГРУПП", яка не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником.
На підставі вищевикладеного, ПОВТОРНО, вимагаємо скасувати неправомірне рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником (згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затверджено Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (із змінами, внесеними згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019)).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2020 16:25
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-03-20-002928-b.b2 повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, і має повноваження щодо надання тлумачень окремих положень Закону України «Про публічні закупівлі» і консультацій стосовно їх практичної реалізації .
Згідно консультативної відповіді Департамента сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №766/2017 від ТОВ «Теплоенергосервіс» стосовно визначення еквіваленту товару, якщо товаром є вугілля, «Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам». Тобто, тільки Замовник має виключне право самостійно визначати, який товар є еквівалентом, а жоден з учасників не має ніякого права вказувати Замовнику, який товар є еквівалентом.
Вугілля АО 25-70, запропоноване ПП «Ліга Групп», має найнижчу ціну і за своїми характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника стосовно показників зольності, вологи, летких речовин, вмісту сірки, нижчої теплоти згорання. Тому Ваше твердження, що ПП «Ліга Групп» «пропонує товар, показники якого гірше, ніж предмет закупівлі» є абсолютно безпідставним.
Ваше твердження, що фракція вугілля є значним показником при визначенні еквіваленту товару, не містить ніяких обгрунтувань і тому не може вважатися істинним. Оскільки тоді, якщо припустити протилежне, то з огляду на положення ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» випливає, що еквівалентом до вугілля АКО 25-100 є тільки вугілля АКО 25-100. А отже і фраза «або еквівалент» у назві предмету закупівлі, і вимоги ч.3) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» лишаються будь-якого сенсу. Підсумовуючи вищенаведене, можна вважати, що вугілля АО 25-70, яке запропоноване ПП «Ліга Групп», за сукупністю всіх ознак є еквівалентом вугілля АКО 25-100 тому , що за своїми характеристиками повністю відповідають нашим вимогам.
Тому Ваш висновок, що учасники процедури закупівлі опинились в нерівному становищі внаслідок того, що ПП «Ліга Групп» запропонувало невідповідний і більш дешевий товар, є хибним і не відповідає дійсності.
Таким чином, Ваша вимога не містить ніяких обґрунтувань неправомірності рішення про визначення ПП «Ліга Групп» переможцем тендеру.
На підставі вищевикладеного а також з огляду на те, що Замовник під час здійснення закупівлі з метою цільового і ефективного використання бюджетних коштів повинен дотримуватися принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників, об’єктивної і неупередженої оцінки пропозицій, будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
З повагою, Гловська Н.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Неправомірне визначення переможця
Номер:
7d9ff4b4460744788d8d514fafb286d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-002928-b.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо скасувати неправомірне рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно Додатку 1 Замовником встановлені Технічні (якісні) вимоги до товару: Вугілля АНТРАЦИТ марка АКО ( 25-100) фракція – 25-100 мм., зольність(А) до 13%, сірка (s) до 3%, летучі (v) до 5%, калорійність (Q) не нижче 6000 ккал/кг, при цьому Замовником у Додатку 1 зазначено, що пропозиції, що не відповідають зазначеним вимогам, відхиляються. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" пропонує до постачання вугілля АКО 25-70, фракція - 25-70 мм, яке не відповідає технічним вимогам до товару та не може бути запропоноване у якості еквіваленту до предмету закупівлі. Згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція ПП "ЛІГА ГРУПП" мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 17:12
Вирішення:
Шановний учаснику! Ми дуже поважно ставимось і до Вас ,як учасника , і до усіх інших учасників нашої проведеної допорогової закупівлі, та не вважаєм запотрібне відхилювати пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІГА ГРУПП" за такими обставинами:
-по-перше: п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі",на який Ви вказуєте, відноситься до Розділу IV" Процедура відкритих торгів", а у нас- це відбулась процедура "допорогова закупівля" , вартість предмета якої не перевищує 200 тисяч гривень.
-по-друге : у оголошенні про проведення закупівлі, у пункті 3.1. нами була прописана можливість еквіваленту, та у заголовку до технічних вимог до товару ,також була зазначена можливість еквіваленту. ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛІГА ГРУПП" була запропонована пропозиція ,котра повністю відповідає нашим технічним вимогам, окрім фракції. Данний аналог , запропонований "ЛІГА ГРУПП" нас повністю задовільняє.
-по-третє: 02.04.2020 року о 14:06 год відбувся аукціон у три раунди, у якій Ви приймали участь зі всіма іншими учасниками, пропозиція "ЛІГА ГРУПП" була признаною найвигіднішою системою автоматично. При тому Ви не робили кроків пониження ціни, щоб Ваша пропозиція стала найвигіднішою.
З повагою , Гловська Наталя Володимирівна .
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні