-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будинку культури села Данило-Іванівка, розташованого за адресою: село Данило-Іванівка Мелітопольського району вул. Шкільна, 40а (корегування) (код ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)
Торги відмінено
1 994 706.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 973.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 973.53 UAH
Період оскарження:
20.03.2020 13:06 - 01.04.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
СКАРГА на протокол №27 від 08.04.2020 р. засідання тендерного комітету Новенської сільської ради
Номер:
9933faecb8404c4987ee82db66ebbc25
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-002487-b.c1
Назва:
СКАРГА на протокол №27 від 08.04.2020 р. засідання тендерного комітету Новенської сільської ради
Вимога:
ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» не згоден з протокольним рішенням засідання Тендерного комітету з дискваліфікації учасника ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» електронних закупівель на закупівлю: «Капітальний ремонт будинку культури села Данило-Іванівка, розташованого за адресою: село Данило-Іванівка Мелітопольського району вул. Шкільна, 40а (корегування) (код ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)».
Згідно протокольного рішенням №27 від 08.04.2020 р. засідання Тендерного комітету з дискваліфікації учасника торгів ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» зазначені причини дискваліфікації:
1. ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);
2. У пропозиції ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» зазначено, утеплення фасадів буде здійснюватися мінеральними плитами, що не відповідає вимогам зазначеним у технічному завданні тендерної документації (додаток 1) відповідно до якого утеплення фасадів повинно здійснюватися плитами із базальтової вати;
3. ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» є фігурантом кримінального провадження відкритого за фактом фіктивного підприємництва, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 205 КК України (№32018220000000099 від 25 березня 2016 року).
Вказані причини дискваліфікації є надуманими та не вплинуть на якість та строки виконання робіт по тендеру: «Капітальний ремонт будинку культури села Данило-Іванівка, розташованого за адресою: село Данило-Іванівка Мелітопольського району вул. Шкільна, 40а (корегування) (код ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)».
Щодо 1 пункту дискваліфікації: наявності заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у складі своєї пропозиції ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» надав сканкопію документу довідку вих. №113 від 02.04.2020 р. в якій зазначено про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в сумі 43 123,00 грн., однак є погодження та підписані документи з органами ДПС на розстрочку погашення заборгованості та податковий борг сплачується відповідно до графіку погашення. Довідкою вих. №113 від 02.04.2020 р. повідомлялося про надання відповідних документів про погашення заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) будуть надані. На зазначені факти тендерний комітет не звернув жодної уваги.
Щодо 2 пункту дискваліфікації: є безпідставними та не відповідають дійсності. В п. 11 і п. 19 Локального кошторису зазначений матеріал яким буде здійснюватися утеплення фасадів, а саме: «Плити теплоізоляційні із базальтової вати» кількістю 26,12 м3 та 0,995 м3 відповідно. Тендерний комітет порушує законодавство України та упереджено провели оцінку тендерної пропозиції ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ». В протоколі №27 від 08.04.2020 р. не наведено жодного підтверджуючого факту стосовно вказаної причини дискваліфікації. Локальний кошторис ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» повністю відповідає технічному завданню тендерної документації (додаток 1), відповідно до якого утеплення фасадів буде здійснюватися плитами із базальтової вати.
Щодо 3 пункту дискваліфікації: ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» НЕ Є фігурантом кримінального провадження відкритого за фактом фіктивного підприємництва, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 205 КК України (№32018220000000099 від 25 березня 2016 року). ЖОДНОГО КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ ЩОДО ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» НЕ ПОРУШЕНО, про що було зазначено у документах до тендерної документації. Кримінальне провадження №32018220000000099 від 25 березня 2016 року відкрито щодо ТОВ «ОЛАНД СТОРМ».
В 5 розділі тендерної документації на проведення закупівлі Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію БУЛО ЗАЗНАЧЕНО Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника. Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України.
ІНШИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНКИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ НЕ БУЛО ЗАЗНАЧЕНО.
ВИ ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». Згідно ч. 3 ст. 28 Закону зазначено: «3. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій.».
ВИ ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону зазначено: «2. Тендерна документація повинна містити:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. Підписані документи з органами ДПС на розстрочку погашення заборгованості та податковий борг сплачується відповідно до графіку погашення.
2. В п. 11 і п. 19 Локального кошторису зазначений матеріал яким буде здійснюватися утеплення фасадів, а саме: «Плити теплоізоляційні із базальтової вати» кількістю 26,12 м3 та 0,995 м3 відповідно. Локальний кошторис ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» повністю відповідає технічному завданню тендерної документації (додаток 1).
3. ЖОДНОГО КРИМІНАЛЬНОГО ПРОВАДЖЕННЯ ЩОДО ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» НЕ ПОРУШЕНО.
ВИ ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» щодо принципів здійснення закупівель зазначених в ст. 3 Закону: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
ВИ ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» щодо недискримінація учасників зазначених в ст. 5 Закону: «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
ВИ ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» щодо об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ВИ ПОРУШУЄТЕ ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» а саме ч. 7 ст. 28 Закону: «7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Тендерний комітет порушив Закон України та не виконав зазначену норму.
На підставі вищевикладеного та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» прошу:
1. Скасувати протокольне рішення протокол №27 від 08.04.2020 р. засідання Тендерного комітету Новенської сільської ради з дискваліфікації учасника торгів ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» електронних закупівель на закупівлю: «Капітальний ремонт будинку культури села Данило-Іванівка, розташованого за адресою: село Данило-Іванівка Мелітопольського району вул. Шкільна, 40а (корегування) (код ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)».
2. Визнати ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» переможцем електронних закупівель на закупівлю: «Капітальний ремонт будинку культури села Данило-Іванівка, розташованого за адресою: село Данило-Іванівка Мелітопольського району вул. Шкільна, 40а (корегування) (код ДК 021:2015 – 45450000-6 інші завершальні будівельні роботи)».
В разі не виконання наших вимог ми буде звертатися до відповідних органів оскарження, щодо порушення тендерним комітетом норм законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2020 14:11