• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бюджет участі -проект "Інтерактивне навчання -шлях до успіху" 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель,мобільний стенд,монтаж, БФП)

Завершена

148 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 742.80 UAH
Період оскарження: 20.03.2020 11:04 - 06.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо необґрунтованої та неправомірної дискваліфікації учасника "B2B СОЛЮШНЗ"

Номер: 95ff47a5872c46cdb874883c753e966b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-001232-b.b4
Назва: Вимога щодо необґрунтованої та неправомірної дискваліфікації учасника "B2B СОЛЮШНЗ"
Вимога:
На підставі Протоколу Замовника розгляду тендерних пропозицій №1 від 17.04.2020 року учасника ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною, було НЕОБГРУНТОВАНО та НЕПРАВОМІРНО дискваліфіковано як переможця у даній закупівлі через невідповідність нашої Пропозиції технічним вимогам ТД, а саме технічним вимогам Товару. Наголошуємо, що згідно з ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, може повторно звернутися до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Зауважимо, що ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" були виконані всі вимоги відповідно до ТД Замовника та не відрізняється від менш економічно вигідної пропозиція наступного учасника, якого визнано переможцем у даній закупівлі. На підставі вищевикладеного, наполягаємо Рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" як переможця у закупівлі скасувати. У випадку, якщо вимога ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" не буде задоволена, то Замовником відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде порушено основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип недискримінації учасників й принцип об’єктивної та неупередженої оціни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. В п. 2 була вимога 2.1. Довідку про досвід виконання не менш ніж 2-х договорів, з наданням виконаних аналогічних договорів, та позитивного листа – відгуку від контрагентів, яким здійснювалася поставка товару за наданими договорами. Учасник надає довідку про досвід на інтерактивну панель та аналогічний договір, яка саме й вказана в технічних вимогах, але відгуку на Інтерактивна панель Promethean ActivPanel 65" 4K WiFi +комп'ютерний модуль OPS немає. Довідку про досвід виконання аналогічних договорів надається на "Відеостіна 2x2 на базі панелей LG (LG 55LV75D)", яка зовсім не має співвідношення до закупівлі. 2. Ми вимагали, щоб в інтерактивній панелі був встановлений пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки. Цим вимогам відповідає лише програмне забезпечення Microsoft Office. ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" запропонував Libre Office - це ПЗ безкоштовне, але воно не відповідає вимогам: - не має україномовної підтримки та україномовного інтерфейсу (всі програми на російській мові); - не підтримує роботу з електронною поштою (https://ru.wikipedia.org/wiki/LibreOffice — вказаний повний перелік можливостей). Оскільки ТОВ В2В СОЛЮШНЗ запропонував безкоштовне ПЗ, ціна його пропозиції виявилась найнижчою, хоча вимогам тендерної документації вона не відповідає. 3.Запропонована інтерактивна панель Promethean Activ Panel 65ʼʼ не відповідає вимогам в частині контрастності. У запропонованої моделі контрастність 4000:1, що менше, ніж хотів замовник (у вимогах вказана контрастність 5000:1). Оскільки предметом закупівлі є товар з конкретним набором характеристик, якщо пропонується аналог, його технічні характеристики мають бути не гірші, ніж ті, що вимагає замовник. Тут же якраз ця вимога не дотримана. Показник контрастності в інтерактивних панелях дуже важливий, адже, чим вища контрастність, тим краще видно деталі зображення, воно реалістичніше та чіткіше, немає ефекту "приглушеності" чи "розмитості". В результаті знижується втомленість очей під час роботи з таким дисплеєм, адже не треба придивлятися, щоб розгледіти деталі. Оскільки обладнання купується для учбових цілей та буде використовуватись при роботі з дітьми, всі ці моменти є дуже суттєвими.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: f2924518acd141f5855fbf43c0494356
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-001232-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовник! Щодо надання сертифікату, який підтверджує те, що сервісні центри мають діючу авторизацію від виробника та сертифікату офіційного представника, дилера, дистриб’ютора на території України. Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні. Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю. Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та виключити вищезазначені умови з ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Було внесено зміни. Виправлено
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: fe5bfa2b63a14c16b7e1ebf177147f38
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-001232-b.c2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 3 до Тендерної документації, Ви передбачаєте право Учасників подавати на торги аналоги. Однак, відповідно до заявлених Вами технічних характеристик, Контрастність 5000:1 мають лише панелі IntBoard GT65, решта панелей на ринку мають контрастність 4000:1. Таким чином, встановлена Вами вимога обмежує конкуренцію, не дає можливості іншим Учасникам взяти участь у закупівлі та надає перевагу лише одному Учаснику - Постачальнику панелей IntBoard GT65. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", основним із принципів здійснення закупівель є недискримінація Учасників. Виходячи з цього, з метою усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та зазначити наступне: Контрастність панелі - не менше 4000:1.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В проекті вказана саме ця модель,отже якість та технічні характеристики повинні бути не гірше ніж в цій торговій марці Згідно ст. 22 Про публічні закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.04.2020 12:54
Вимога
Залишено без розгляду

Шановний Замовнику, керуючись своїм правом передбаченим ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з Вимогою щодо внесення змін до Тендерної документації.

Номер: a511113f9c6c45b5ba75804578873b6d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-001232-b.b1
Назва: Шановний Замовнику, керуючись своїм правом передбаченим ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з Вимогою щодо внесення змін до Тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовнику, керуючись своїм правом передбаченим ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з Вимогою щодо внесення змін до Тендерної документації. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом - максимальна економія та ефективність. Запланованої суми закупівлі – 149 458 грн. достатньо, щоб закупити Інтерактивні панелі з Дискретною відеокартою, що набагато краща за Інтегровану відеокарту. Тому вимагаємо внести наступні зміни в Додаток № 2 Тендерної документації: « GPU - тип – дискретна, тип власної відеопам'яті – не нижче GDDR5, об'єм власної відеопам'яті – не менше 2 ГБ ». Вищезазначені зміни дозволять безперешкодно працювати із спеціалізованим програмним забезпеченням, відповідно до технічних вимог Замовника. Процесор вбудованого виробником не гірше Intel Core i5 8-го покоління, ARM Cortex Якість захисної поверхні Захист екрану – матове антиблікове загартоване скло, твердiсть скла повинна мати не меньше 7 одиницъ по шкалi MOHS. Захист дисплею пристрою вид вигорання, вказати назву технології для можливості перевірки функціоналу. Наказом МОН № 704 від 22.06.2016 року (зі змінами) встановлено вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Базове програмне забезпечення Вбудовані «OFFLINE» (використання ПЗ у внутрішній мережі без посилання на зовнішні сервіси (інтернет, хмарні сервіси, зовнішні мере-жі) Конструктор інтерактивних уроків з українською локалізацією з підтримкою документів MS Office Програмне забезпечення для дистанційного управління інтерактивною панеллю зі смартфона або планшета на базі Android або iOS Програмне забезпечення з фунціоналом запису звуку та відео з екрану інтерактивної панелі, з вбудованим редактором відео, без обмеження сроку дії ліцензії на користування. Програмне забезпечення для бездротового управління, що дозволяє підключати до 5 пристроїв до інтерактивної панелі одночасно, об'єднувати їх в групи, передавати екран на підключені пристрої, використовувати єдиний екран, відображувати декілька екранів підключених пристроїв; Для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального вмісту; сумісне з операційною системою інтерактивної панелі; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони; містить функціонал автоматичного оновлення; містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою; містить інтерактивні інструменти для створення тестів; містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 3-х років. В іншому випадку, за ці ж кошти шановний Замовник, Вам в Тендері будуть запропоновані Інтерактивні панелі, що мають набагато гірші технічні характеристики, ніж ті що можуть бути Вами закуплені Додатком № 2 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога щодо Інтерактивної панелі: Наказом МОН № 704 від 22.06.2016 року (зі змінами) встановлено вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Згідно Таблиці 1 вищезазначеного Наказу операційна система повинна мати такі мінімальні характеристики: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; ОС Windows 10 Pro - з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в пункт « Операційна система » Тендерної документації Замовника та викласти його в наступній редакції: « Операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; Android версії не нижче ніж 8.0 з українською локалізацією. » Також просимо доукомплектувати інтерактивний комплекс Документ камерою • Розширення Full HD 1080р (1920×1080) • Частота кадрів 30 к/с • Область сканування 273×364 мм • Автоматичне налаштування фокусної відстані • Цифровий зум 8× Внесення вищезазначених змін відповідатиме загальним вимогам Наказу МОН № 704 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів » від 22 червня 2016 року (зі змінами).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Є проект у якого є автор,згідно чого робиться закупівля. Без згоди автора зміни неможливі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.04.2020 12:54