-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля свіжа продовольча
Картопля свіжа продовольча
Завершена
8 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2020 11:02 - 17.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – про допущення до аукціону Учасників
Номер:
c8ee0bfbcb314802abc300790c0a50b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-001215-b.a5
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – про допущення до аукціону Учасників
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ФУД ПОСТАЧ»
53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
ЄДРОПУ 41505858
тел. 068-588-55-55
вих. № 222-ю
Від 29.04.2020
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ»
(код ЄДРПОУ 41505858)
Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2
електронна пошта: 41505858@ukr.net
телефон 0685885555
Замовник:
Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (код ЄДРПОУ 41220556)
Адреса: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул. Святошинська, 27
Телефон: +380442073630
E-mail: yzdr@ukr.net
Інформація про закупівлю
ID: 6ab853f4cd064f9a80eaa3275ff9ebc5
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-20-001215-b
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника –
24.04.2020 року
Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
про допущення до аукціону Учасників
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-20-001215-b) 20.03.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою – Картопля свіжа продовольча (кошти Державного бюджету України) Fresh potatoes are food (state Budget of Ukraine) - ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля на очікувану вартість - 8 000 000 грн (з ПДВ).
24 квітня 2020 року на електронному майданчику закупівель відповідно до протоколу прекваліфікації Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації та допущенні до участі у закупівлі наступні Учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ";
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП.
Але, після огляду завантажених документів учасників даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерних пропозиціях ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ", на які Замовник взагалі не звернув увагу.
Так, пропозиція ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації з наступних причин, -
1. Відповідно до частини 1 пп 13.1 п 13 Додатку 2 Тендерної документації Замовник зокрема вимагає надати в складі своїх пропозицій копії медичних книжок згідно із постановою КМУ від 23.05.2001 року №559 та Наказом МОЗ України від 21.02.2013 року №150, що завірені Учасником.
В своїй діяльності тендерний комітет зобов’язаний керуватися нормами чинного законодавства України.
Так, перш за все слід зазначити, що Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 зокрема віднесені працівники харчової та переробної промисловості, підприємств продовольчої торгівлі, в тому числі дрібнороздрібної, а також ті, що розташовані на території ринків, зокрема вантажники, водії, що зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), працівники складів, експедитори.
В складі пропозиції вище зазначеного учасника відсутні медичні книжки на вантажників, водіїв, працівників складі, експедиторів тощо. Таким чином Учасником не додержано вимог Тендерної документації щодо надання в складі своєї пропозиції копії медичних книжок згідно із постановою КМУ від 23.05.2001 року №559, а саме відсутні медичні книжки на вантажників, водіїв, працівників складів, експедиторів тощо.
По-друге, відповідно до чинного законодавства України, а саме Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 року № 150, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194, що визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації «Особиста медична книжка» № 1-ОМК (далі - форма № 1-ОМК). У пунктах 2 – 4.6 зазначеної Інструкції містяться вимоги до ведення Форми № 1-ОМК, в яких зазначено, що Форми № 1-ОМК видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності, вона заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
У складі тендерної пропозиції Учасника подано лише перші сторінки особових медичних книжок працівників, що не містять жодної відмітки про проходження медичного огляду, а лише дату проходження медичного огляду та дату проходження наступного медичного огляду. При дослідженні вищезазначених документів жодної відмітки про результати проходження медичного огляду у лікарів не має. У зв’язку із визначенням в тендерній документації Замовника вимоги щодо надання копій медичних книжок у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства, тендерний комітет не міг прийняти до розгляду медичні довідки, що не містять відмітки про проходження медичного огляду.
У зв’язку з вищезазначеним, з урахуванням вимог чинного законодавства України, відсутність в медичній книжці інформації, зазначеної як обов’язкова в Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» суперечить кваліфікаційним критеріям, які Замовник встановив на підставі ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Відповідно до п 17 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагав надати в складі своїх пропозицій документи, які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів, що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійсненні їх реалізації: протоколи випробувань, тощо).
Замовник привів приклад документу, що підтверджує ведення учасником заходів контролю ГМО у продуктах харчування – протокол випробувань. Аналогічним документом також може бути експертний висновок або довідка про лабораторне дослідження.
Тобто Учасник мав надати в складі своєї пропозиції будь-який з наведених документів.
В складі пропозиції відсутній будь-який з наведених документів, в тому числі відсутній й протокол випробувань.
Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ" також підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації з наступних причин, -
1. Відповідно до частини 1 пп 13.1 п 13 Додатку 2 Тендерної документації Замовник зокрема вимагає надати в складі своїх пропозицій копії медичних книжок згідно із постановою КМУ від 23.05.2001 року №559 та Наказом МОЗ України від 21.02.2013 року №150, що завірені Учасником.
В своїй діяльності тендерний комітет зобов’язаний керуватися нормами чинного законодавства України.
Так, перш за все слід зазначити, що Переліком професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559 зокрема віднесені працівники харчової та переробної промисловості, підприємств продовольчої торгівлі, в тому числі дрібнороздрібної, а також ті, що розташовані на території ринків, зокрема вантажники, водії, що зайняті транспортуванням харчової продукції (на всіх видах транспорту), працівники складів, експедитори.
В складі пропозиції вище зазначеного учасника відсутні медичні книжки на вантажників, водіїв, працівників складі, експедиторів тощо. Таким чином Учасником не додержано вимог Тендерної документації щодо надання в складі своєї пропозиції копії медичних книжок згідно із постановою КМУ від 23.05.2001 року №559, а саме відсутні медичні книжки на вантажників, водіїв, працівників складів, експедиторів тощо.
По-друге, відповідно до чинного законодавства України, а саме Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 року № 150, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194, що визначає порядок заповнення форми первинної облікової документації «Особиста медична книжка» № 1-ОМК (далі - форма № 1-ОМК). У пунктах 2 – 4.6 зазначеної Інструкції містяться вимоги до ведення Форми № 1-ОМК, в яких зазначено, що Форми № 1-ОМК видається особі у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності, вона заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
У складі тендерної пропозиції Учасника подано лише перші сторінки особових медичних книжок працівників, що не містять жодної відмітки про проходження медичного огляду, а лише дату проходження медичного огляду та дату проходження наступного медичного огляду. При дослідженні вищезазначених документів жодної відмітки про результати проходження медичного огляду у лікарів не має. У зв’язку із визначенням в тендерній документації Замовника вимоги щодо надання копій медичних книжок у порядку та згідно з вимогами чинного законодавства, тендерний комітет не міг прийняти до розгляду медичні довідки, що не містять відмітки про проходження медичного огляду.
У зв’язку з вищезазначеним, з урахуванням вимог чинного законодавства України, відсутність в медичній книжці інформації, зазначеної як обов’язкова в Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» суперечить кваліфікаційним критеріям, які Замовник встановив на підставі ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Відповідно до п 17 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагав надати в складі своїх пропозицій документи, які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів, що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійсненні їх реалізації: протоколи випробувань, тощо).
Замовник привів приклад документу, що підтверджує ведення учасником заходів контролю ГМО у продуктах харчування – протокол випробувань. Аналогічним документом також може бути експертний висновок або довідка про лабораторне дослідження.
Тобто Учасник мав надати в складі своєї пропозиції будь-який з наведених документів.
В складі пропозиції відсутній будь-який з наведених документів, в тому числі відсутній й протокол випробувань.
Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Учасники мали надати в складі своїх пропозицій «Відомості про Учасника». Відповідно до примітки, яка позначена -*- відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори про надання банківських послуг та всіх відкритих рахунків.
Учасником, відповідно до довідки щодо відомостей про учасника №1504-01 від 15 квітня 2020 року, було зазначено відомості лише щодо банківської установи ПАТ «Державний ощадний банк України». Хоча банківська гарантія була надана банківською установою АТ «Альпарі банк». Таким чином Учасником не було додержано вимоги Тендерної документації в цій частині.
Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Відповідно до п.п. 15.6 п. 15 Додатку 2 Тендерної документації замовник вимагав від Учасників надати в складі своїх пропозицій довідку у довільній формі з описом заходів які здійснює оператор ринку харчових продуктів (Учасник процедури) у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання учасником цих Заходів.
Учасником не надано в складі своєї пропозиції документи, що встановлюють порядок виконання заходів у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів.
Вище викладене свідчить про те, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, вказаним у тендерної документації, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Державну установу «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції скасувати рішення щодо допущення до аукціону ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНІНТЕРТЕХНОЛОГІЯ";
2. Зобов’язати Державну установу «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції більш ретельно розглянути пропозиції учасників та у разі їх невідповідності відхилити їх як такі, що не відповідають вимогам Тендерної документації.
Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» _Сенін М.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Фуд постач картошка.pdf 29.04.2020 17:33
- платежка фуд постач.pdf 29.04.2020 17:33
- рішення від 05.05.2020№8661+лист замовнику.pdf 05.05.2020 23:38
- Інформація про перенсення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-03-20-001215-b.a5.pdf 13.05.2020 21:54
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.04.2020 № UA-2020-03-20-001215-b.a5.pdf 15.05.2020 00:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2020№9681.pdf 19.05.2020 19:48
- рішення від 18.05.2020 №9681.pdf 21.05.2020 20:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 17:35
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2020 23:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.05.2020 20:37
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога Замовнику
Номер:
695c9dda3a94488c8eca3232cb3770c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-001215-b.b2
Назва:
Вимога Замовнику
Скарга:
Державній установі «Генеральної дирекції
Державної кримінально-виконавчої служби
України» Міністерства юстиції
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
24 квітня 2020 року на електронному майданчику закупівель відповідно до протоколу прекваліфікації Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації без зазначення підстав прийняття такого рішення.
На виконання вимог Закону України « Про публічні закупівлі» метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, прошу Вас надати додаткову розгорнуту інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти невідповідості умовам тендерної документації..
Відповідь просимо надати в найкоротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 24.04.2020 16:02
- Протокол 28.04.2020 15:01
- рішення від 28.04.2020 № 8109.pdf 29.04.2020 13:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2020 16:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2020 13:11
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
37211e07e65143c085fd11e4ff1a4c5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-001215-b.b4
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Державній установі «Генеральної дирекції
Державної кримінально-виконавчої служби
України» Міністерства юстиції
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
24 квітня 2020 року на електронному майданчику закупівель відповідно до протоколу прекваліфікації Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації без зазначення підстав прийняття такого рішення.
На виконання вимог Закону України « Про публічні закупівлі» метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, прошу Вас надати додаткову розгорнуту інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти невідповідості умовам тендерної документації..
Відповідь просимо надати в найкоротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 24.04.2020 16:08
- Протокол 28.04.2020 15:04
Дата подачі:
24.04.2020 16:09
Вирішення:
«Доброго дня! З приводу ваших звернень надаємо додаткову інформацію.
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Підпунктом 7.2. Пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником копії паспорту особи (осіб) уповноваженої (-них) на підписання договору (Для учасників - юридичних осіб), довідка в довільній формі, за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про вартість чистих активів учасника (юридичної особи) станом на кінець попереднього кварталу, документ, що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано копії паспорту особи уповноваженої на підписання договору, рішення від 13.04.2020 № 12 що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю та бухгалтерську довідку від 15.04.2020 № 22 про вартість чистих активів на кінець IV кварталу 2019 року станом на 31 грудня 2019.
При цьому інформація про вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» відсутня.
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам підпункту 7.2. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 10 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано лист-згоду на обробку персональних даних таких працівників товариства, а саме: Дуров М.Й., Мінакул Т.І., Абрамович О.О., Кондратенко Н.Д., Калінчук А.В., Кондратенко Я.М., Лялін О.В., Момот В.І., Піцик В.В., Сенін М.В. та Тімарвський Е.Ю.
При цьому не надано лист-згоду на обробку персональних даних від Кондратенко Р.М., який також є учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ». Його підписом було засвідчено рішення від 06.11.2019 № 9 про призначення на посаду директора Сеніна М.В. та рішення від 13.04.2020 № 12 про надання згоди на вчинення значних правочинів директором Сеніном М.В.
Отже тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимогами підпункту 15.2 пункту 15 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання Учасником копій документів, щодо змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано процедуру Методика управління невідповідною продукцією. Відповідно до змісту цієї методики вона встановлює порядок управління продукцією та послугами, які не відповідають встановленим вимогам.
Згідно із методикою при виявленні невідповідностей здійснюється реєстрація цього випадку реєстраційним записом «Акт невідповідності» форма якого встановлена Додатком 1 до цієї методики. Виходячи із змісту наданої в складі тендерної пропозиції методики ведення інших реєстраційних записів нею не передбачено.
У той же час в складі тендерної пропозиції надано Журнал реєстрації браку в якому міститься інформація щодо виявлення комірником товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» в період з 10.01.2020 р. по 02.04.2020 р. невідповідної продукції при прийманні та в процесі зберігання. Але в складі тендерної пропозиції не надано реєстраційного запису, а саме Акту невідповідності, складеного за цей період (останні 3 місяці) відповідно до вимог методики управління невідповідною продукцією.
Також в складі тендерної пропозиції не надано пояснень стосовно ненадання цього реєстраційного запису.
В складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано процедуру Робоча інструкція Боротьба зі шкідниками. Відповідно до змісту цієї процедури метою її застосування є визначення заходів для здійснення боротьби зі шкідниками та запобігання їх поширення на території підприємства.
Використання дератизаційних засобів та наявність шкідників на підприємстві можуть нести ризик загрози безпечності харчових продуктів що зберігаються та реалізуються.
Згідно із інструкцією перевірка наявності шкідників проводиться щоквартально, результати перевірки та заходів боротьби зі шкідниками реєструються у журналі «Результати перевірки дератизаційних засобів», форма якого встановлена Додатком 1 до інструкції.
Крім того, кожен дератизаційний засіб, який використовується для боротьби і може нести ризик безпечності харчових продуктів реєструється в формі Розташування, перелік пасток встановленій Додатком 2 до інструкції.
Ведення інших реєстраційних записів вимогами процедури робоча інструкція Боротьба зі шкідниками не передбачено.
Але в складі тендерної пропозиції не надано реєстраційних записів Результати перевірки дератизаційних засобів та Розташування, перелік пасток за останні 3 місяці і не надано пояснень стосовно ненадання цих реєстраційних записів, що свідчить про відсутність впровадження та використання процедури Боротьба із шкідниками на підприємстві.
При відсутності впровадження та використання вищевказаних процедур існує ризик загрози безпечності харчових продуктів при їх зберіганні та реалізації.
Всупереч вимогам тендерної документації реєстраційних записів за останні 3 місяці до методики управління невідповідної продукції та робочої інструкції боротьба зі шкідниками в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не надано. Не надано документального підтвердження впровадження та використання процедур цих процедур на підприємстві, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам підпункту 15.2. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
6e8b97280bdf4ff3bca36b42518cda65
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-001215-b.b3
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
Державній установі «Генеральної дирекції
Державної кримінально-виконавчої служби
України» Міністерства юстиції
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
24 квітня 2020 року на електронному майданчику закупівель відповідно до протоколу прекваліфікації Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації без зазначення підстав прийняття такого рішення.
На виконання вимог Закону України « Про публічні закупівлі» метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, прошу Вас надати додаткову розгорнуту інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти невідповідості умовам тендерної документації..
Відповідь просимо надати в найкоротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 28.04.2020 15:03
Дата подачі:
24.04.2020 16:07
Вирішення:
«Доброго дня! З приводу ваших звернень надаємо додаткову інформацію.
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» встановлено:
а) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема:
Підпунктом 7.2. Пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником копії паспорту особи (осіб) уповноваженої (-них) на підписання договору (Для учасників - юридичних осіб), довідка в довільній формі, за власноручним підписом керівника або уповноваженої особи та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про вартість чистих активів учасника (юридичної особи) станом на кінець попереднього кварталу, документ, що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано копії паспорту особи уповноваженої на підписання договору, рішення від 13.04.2020 № 12 що підтверджує повноваження керівника учасника або уповноваженої особи на вчинення правочину на укладання договору про закупівлю та бухгалтерську довідку від 15.04.2020 № 22 про вартість чистих активів на кінець IV кварталу 2019 року станом на 31 грудня 2019.
При цьому інформація про вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» відсутня.
Як наслідок тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам підпункту 7.2. пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 10 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні данні яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано лист-згоду на обробку персональних даних таких працівників товариства, а саме: Дуров М.Й., Мінакул Т.І., Абрамович О.О., Кондратенко Н.Д., Калінчук А.В., Кондратенко Я.М., Лялін О.В., Момот В.І., Піцик В.В., Сенін М.В. та Тімарвський Е.Ю.
При цьому не надано лист-згоду на обробку персональних даних від Кондратенко Р.М., який також є учасником товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ». Його підписом було засвідчено рішення від 06.11.2019 № 9 про призначення на посаду директора Сеніна М.В. та рішення від 13.04.2020 № 12 про надання згоди на вчинення значних правочинів директором Сеніном М.В.
Отже тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам пункту 10 Додатку 2 до тендерної документації.
Вимогами підпункту 15.2 пункту 15 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання Учасником копій документів, щодо змісту обов`язкових процедур та реєстраційних записів Учасника за останні 3 місяці, які підтверджують що Учасник розробив, запроваджує та використовує постійно діючі процедури які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. (по одному екземпляру стосовно кожної процедури).
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано процедуру Методика управління невідповідною продукцією. Відповідно до змісту цієї методики вона встановлює порядок управління продукцією та послугами, які не відповідають встановленим вимогам.
Згідно із методикою при виявленні невідповідностей здійснюється реєстрація цього випадку реєстраційним записом «Акт невідповідності» форма якого встановлена Додатком 1 до цієї методики. Виходячи із змісту наданої в складі тендерної пропозиції методики ведення інших реєстраційних записів нею не передбачено.
У той же час в складі тендерної пропозиції надано Журнал реєстрації браку в якому міститься інформація щодо виявлення комірником товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» в період з 10.01.2020 р. по 02.04.2020 р. невідповідної продукції при прийманні та в процесі зберігання. Але в складі тендерної пропозиції не надано реєстраційного запису, а саме Акту невідповідності, складеного за цей період (останні 3 місяці) відповідно до вимог методики управління невідповідною продукцією.
Також в складі тендерної пропозиції не надано пояснень стосовно ненадання цього реєстраційного запису.
В складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано процедуру Робоча інструкція Боротьба зі шкідниками. Відповідно до змісту цієї процедури метою її застосування є визначення заходів для здійснення боротьби зі шкідниками та запобігання їх поширення на території підприємства.
Використання дератизаційних засобів та наявність шкідників на підприємстві можуть нести ризик загрози безпечності харчових продуктів що зберігаються та реалізуються.
Згідно із інструкцією перевірка наявності шкідників проводиться щоквартально, результати перевірки та заходів боротьби зі шкідниками реєструються у журналі «Результати перевірки дератизаційних засобів», форма якого встановлена Додатком 1 до інструкції.
Крім того, кожен дератизаційний засіб, який використовується для боротьби і може нести ризик безпечності харчових продуктів реєструється в формі Розташування, перелік пасток встановленій Додатком 2 до інструкції.
Ведення інших реєстраційних записів вимогами процедури робоча інструкція Боротьба зі шкідниками не передбачено.
Але в складі тендерної пропозиції не надано реєстраційних записів Результати перевірки дератизаційних засобів та Розташування, перелік пасток за останні 3 місяці і не надано пояснень стосовно ненадання цих реєстраційних записів, що свідчить про відсутність впровадження та використання процедури Боротьба із шкідниками на підприємстві.
При відсутності впровадження та використання вищевказаних процедур існує ризик загрози безпечності харчових продуктів при їх зберіганні та реалізації.
Всупереч вимогам тендерної документації реєстраційних записів за останні 3 місяці до методики управління невідповідної продукції та робочої інструкції боротьба зі шкідниками в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не надано. Не надано документального підтвердження впровадження та використання процедур цих процедур на підприємстві, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимогам підпункту 15.2. пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації.»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
про незаконну вимогу тендерної документації
Номер:
80e75d2f804c4fd9a7f95719229d1991
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-20-001215-b.b1
Назва:
про незаконну вимогу тендерної документації
Вимога:
доброго дня!
у тендерній документації у додатку 2 пункті 12.1 міститься вимога надати копію акта перевірки, стосовно додержання оператором ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин № 2042-VIII від 18.05.2017 р. Однак така вимога суперечить чинному законодавству, оскільки Наказом Міністрества аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447, Зареєстрованому в Мінюсті України від 23.08.2019 за №963/33934 3. Визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42 "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року за N 358/30226. Отже, дану вимогу тендерної документації необхідно виключити з переліку документівна підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам ЗУ "про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 10.04.2020 16:22
Дата подачі:
08.04.2020 10:35
Вирішення:
Доброго дня! З приводу Вашого звернення повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання акту перевірки, стосовно додержання оператором ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановлених Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 р. жодним чином не суперечить вимогам діючого законодавства.
Наказом Міністрества аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447 затверджено форму акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, в тому числі гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановлених Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
У той же час Наказом Міністрества аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447 визнано таким що втратив чинність з 13.09.2019 р. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42 "Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами".
Таким чином, вимогами тендерної документації встановлено що Учасник процедури повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю, який підтверджує додержання Учасником – оператором ринку гігієнічних вимог встановлених Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, а саме:
- у разі проведення у Учасника заходу державного контролю до 13.09.2019 р., Учасник повинен надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами форму якого затверджено Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року N 42;
- у разі проведення у Учасника заходу державного контролю після 13.09.2019 р., Учасник повинен надати акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин форму якого затверджено Наказом Міністрества аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №447.
Статус вимоги:
Відхилено