• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050539 Обхід с. Володимирівка на ділянці км 0+000 - км 3+100»

Завершена

1 179 340.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 17 690.11 UAH
Період оскарження: 20.03.2020 09:41 - 25.03.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення дискримінаційних вимог

Номер: e7f658c5cf514165b6a6fbdfa4cbeeb9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-20-000460-b.c1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Додаток 4 ТД містить вимогу «До відомостей про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання закупівлі додаються копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг кожного спеціаліста, не менше двох осіб, які (або один з яких) будуть безпосередньо залучені до виконання робіт (послуг), з документально підтвердженим досвідом здійснення технічного нагляду за будівництвом та/або капітальним та/або поточним ремонтом автомобільних доріг загального користування (державного значення або місцевого значення) не менше одного року (досвід кожного спеціаліста підтверджується окремо). Документальне підтвердження - це копії договору(ів) на здійснення технічного нагляду (укладених в період 2018 - 2019 р.), та актів прихованих робіт, та форм КБ 2 договору підрядних робіт, та акту виконаних робіт надання послуг з технічного нагляду, та наказу підприємства (організації) про призначення відповідального інженера технічного нагляду.» Відповідно до статті 17 Закону України "Про архітектурну діяльність": «Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил.» Тобто роботи згідно закупівлі має право виконувати інженер технічного нагляду, який має чинний сертифікат, що дозволяє виконувати роботи за будівництвом автомобільних доріг. Кваліфікаційні сертифікати, що видаються Всеураїнською громадською організацією «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» не вказують на розмежування в частині видів автомобільних доріг, обмеження стосуються лише класу наслідків об’єктів будівництва. А зазначена вимога значно звужує коло потенційних учасників та призводить до дискримінації учасників. Також Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком про здійснення допорогових закупівель встановлено, що під час здійснення закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед Учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, на підставі викладеного просимо звернути увагу на вищенаведений факт. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо зазначену вимогу викласти в наступній редакції «До відомостей про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання закупівлі додаються копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг кожного спеціаліста, не менше двох осіб, які (або один з яких) будуть безпосередньо залучені до виконання робіт (послуг), з документально підтвердженим досвідом здійснення технічного нагляду за будівництвом та/або капітальним та/або поточним ремонтом автомобільних доріг не менше одного року (досвід кожного спеціаліста підтверджується окремо). Документальне підтвердження - це копії договору(ів) на здійснення технічного нагляду (укладених в період 2018 - 2019 р.), та актів прихованих робіт, та форм КБ 2 договору підрядних робіт, та акту виконаних робіт надання послуг з технічного нагляду, та наказу підприємства (організації) про призначення відповідального інженера технічного нагляду.» Також з метою уникнення різночитання та враховуючи зазначену вище інформацію вимагаємо внести зміни до Тендерної документації в частині визначення «аналогічного договору» та викласти вимогу щодо надання підтвердження наявності досвіду з виконання аналогічних договорів в такому вигляді «Для документального підтвердження надається скан-копії: - виконаного Учасником аналогічного договору (копія договору про надання послуг технічного нагляду за поточним або капітальним ремонтом автодоріг); - листа – відгуку від замовника до наданого договору.» Зауважимо, що зазначені зміни не призведуть до зниження якості виконуваних робіт та не будуть протирічити діючим нормам законодавства в сфері публічних закупівель та будівництва.
Вирішення: Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації (далі – ТД) інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Згідно з ч.3 ст. 22 Закону, ТД може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищевикладене, вимоги ТД та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Відхилено