• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання(проектор, інтерактивна дошка)

Завершена

79 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 395.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2020 17:38 - 24.03.2020 17:50
Вимога
Вирішена

Звернення до Замовки з приводу неправомірної дискваліфікації Учасника ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Номер: 99a7c15fba12457ca17a19294a94821f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-004007-b.c3
Назва: Звернення до Замовки з приводу неправомірної дискваліфікації Учасника ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
Вимога:
Відповідно до Протоколу № 30 засідання тендерного комітету Комунального закладу «Ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Патріот» Харківської обласної ради було прийнято рішення про відхилення економічно вигіднішої пропозиції Учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”. Учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника та надає наступну інформацію: 1. Відповідно до Протоколу №30 Замовника причиною відхилення стало те, що учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” не надав - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо підпису документів пропозиції. На що повідомлюєио наступне: в тендерні документації Учасника присутні такі доменти як — 17. Копія наказу про призначення. 18. Копія Протоколу зборів Засновників. 19. Копія Статуту. Саме ці документи і є документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо підпису документів пропозиції. Відхилення даного Учасника з наведеної підстави не допускається. Керівники підприємств здійснюють свої повноваження відповідно до законодавства або установчих документів. Відповідно до ч. 5 ст. 65 ГК України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. В той же час повноваження керівника може бути обмежено відповідно до установчих документів підприємства. Інформація про обмеження також відображається в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (копія , якого також присутня в тендерній документації Учасника!). У випадку відсутності обмежень керівник здійснює від імені юридичної особи всі повноваження на забезпечення діяльності підприємства в тому числі і підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю. По першому пункту відхилення є неправомірним! 2. Наступна причина невідповідності ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”, Відповідно до Протоколу №30 Замовника , є відсутність інформаційної довідкою про відповідність продукції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Повідомляємо наступне: Учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” надав велику кількість документів та довідок, що дійсно підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: 11.ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК. Вказано всі технічні характеристики обладнання, що пропонується , вказані виробники цього обладнання та їх кількість. Також як і на інтерактивні дошки так і на проектори надані сертифікати якості, що підтверджують якість цього обладнання! Тому дискваліфікація за цим пунктом також є неправомірною. 3. Згідно Додатку № 4 Технічної документації «Угода про рівень послуг» надати  інформацію про систему електронних заявок користувачів, назву та характеристики системи, формат та склад заявок. По-перше, ні де в документації і вимогах Замовника не було згадано, якою повинна бути система електронних заявок користувачів. По-друге, учасники повинні були надати тільки ІНФОРМАЦІЮ. Учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” повідомляє, що всі заявки від користувачів вони отримують через сайт, електронну адресу або телефон, про що надана була довідка — 16. Інформаційний лист. Тобто нами інформація надана, заявки від користувачів ми приймаємо і формат та склад заявок описаний на сайті (надали посилання). За даним пунктом тендерна пропозиція Учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” не може бути відхилена! Натомість Ви обираєте пропозицію ТОВ "АВАНГАРД 2019" переможною, не враховуючи велику кількість недоліків, а саме: 1. Замовник вимагає наступну інформацію : 1. Наявність працівникІВ відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації Учасника, які мають необхідні знання та досвід, за участі яких буде здійснюватися обіг предмету закупівлі. Вимога вказана в множині (наявність працівникІВ, а не працівника), тобто повинна бути інформація, як мінімум, про 2-х осіб. На підтвердження, просимо переглянути позитивне рішення Колегії Антимонопольного комітету України №10380-р/пк-пз від 09.10.2018 року , номер оголошення: UA-2018-08-21-001411-c. В довідці Учасника ТОВ "АВАНГАРД 2019" “Інформаційна довідка про досвід роботи” - присутня інформація лише про одну особу. Тобто вимога не виконана, Учасника повинні були відхилити. 2. Згідно вимог Замовника “ Всі працюючі у Учасника працівники, повинні мати стаж роботи за вказаними посадами не менше п’яти років на останньому місці роботи”. Учасник ТОВ "АВАНГАРД 2019" надає довідку, де чітко написано, що Петренко Олег Анатолійович, має стаж роботи на останьому місці — 1 рік! Це ще одна причина для відхилення. 3. Згідно вимог Замовника потрібно було підтвердити: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: а) аналогічний договір, що підтверджує досвід постачання Учасником предмету закупівлі до бюджетних установ. Учасник ТОВ "АВАНГАРД 2019" надає аналогічний договір на постачання ноутбуків, але предмет закупівлі взагалі не ноутбуки, в документації Замовника на сторінці 1 вказано: 3.1. Найменування предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання(проектор, інтерактивна дошка). Ноутбук не являється предметом закупівлі, а пропозиція ТОВ "АВАНГАРД 2019" підлягає відхиленню! Виходячи з вищепереліченої інформації наданої Учасником ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” Замовнику Комунальний заклад «Ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Патріот» Харківської обласної ради, просимо: 1. Відмінити кваліфікацію переможцем Учасника ТОВ "АВАНГАРД 2019" та відмінити повідомлення про намір укласти договір. 2. Повернути на розгляд економічно вигідну пропозицію Учасника ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ”. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені залишити негативні відгуки про закупівлю, звернутись до відповідних органів, а саме Державної аудиторської служби України з проханням перевірити дану закупівлю, та для правової оцінки дій замовника. Також будемо змушені звернутися до ЗМІ для висвітлення неправомірних дій замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу по тендеру №5486159 "код ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання(проектор, інтерактивна дошка)", за результатами розгляду якої повідомляємо наступне. Дійсно, ТОВ «АВАНГАРД 2019» за результатами торгів було визнано переможцем, згідно до протоколу № 30 від 31.03.2020 р., у зв’язку з тим, що дане підприємство запропонувало хоч і ціну на 2(дві) гривні вище, ніж запропонована Вашим підприємством, але переможцем дотримані всі кваліфікаційні вимоги, визначені замовником у тендерній документації. Ваша пропозиція була відхилена з причин, визначених у протоколі № 30 від 31.03.2020 р. Тендерна пропозиція ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не містить документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо підпису документів пропозиції. До тендерної пропозиції наданий статут підприємства в редакції від 03.06.2019 р., протокол № 08 від 03.06.2019 р., наказ № 52-К від 03.06.2019 р. щодо призначення керівником ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» Глушан О.В. Слід зазначити, що вказані документи містять інформацію станом на 03.06.2019 р. та не відображають актуальну інформацію станом на 27.03.2020 р. – на день подання тендерної пропозиції. Витяг з ЄДРЮОФОПГФ станом на 21.01.2020 р., а документи долучались 27.03.2020 р. Протягом 2 місяців могла бути змінена інформація щодо керівника юридичної особи, тому встановити актуальні дані станом на день подання тендерної пропозиції не було можливим. Замовник позбавлений фактичної можливості замовляти за свій рахунок відповідний витяг та перевіряти дані щодо учасника публічних торгів. В тендерній пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» відсутня інформаційна довідка про відповідність продукції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що стало ще однією підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника. Дійсно, учасник ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” надав документи та довідки із зазначенням інформації щодо відповідних характеристик предмета закупівлі. Але, в умовах тендерної документації чітко визначено, що має бути подана саме інформаційна довідка про відповідність продукції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, яка не була подана учасником. Тому, дана вимога тендерної документації також не дотримана ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ». Згідно Додатку № 4 Технічної документації «Угода про рівень послуг» надати інформацію про систему електронних заявок користувачів, назву та характеристики системи, формат та склад заявок. Технічна документація є складовою тендерної документації та опубліковувалась замовником під час розміщення оголошення про проведення публічної закупівлі та була відкритою для всіх учасників аукціону. Тому, учасник ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не надав дану інформацію і це стало ще однією підставою щодо невідповідності кваліфікаційним вимогам. З огляду на все викладене, у замовник мав всі підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника, що передбачено частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з усім вищенаведеним, керуючись нормами діючого законодавства та вимогами тендерної документації, Ліцей правомірно відхилив Вашу тендерну пропозицію та визначив переможцем іншого учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Шановний замовнику!

Номер: e7ebd461fc174299a06785ef574eb204
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-004007-b.c2
Назва: Шановний замовнику!
Вимога:
Рекумендуємо додати вимогу про обовʼязкового надання «Гарантійного листа від виробника інтерактивного обладнання та програмного забезпечення про проведення виробником майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення.” Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою, прийняв рішення відхилити вимогу з метою уникнення дискримінації Учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін

Номер: bec6c5e8391f4615949f584f5816748e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-004007-b.c1
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Шановний Замовнику, у Таблиці 1 зазначено, що інтерактивна дошка повинна мати оптичну технологію. Зазначена Вами технологія є застарілою та містить безліч недоліків, тому все більше виробників відмовляються від виготовлення дошок, в основі яких лежить така технологія, оскільки у випадку несправності хоча б однієї з чотирьох цифрових камер, які лежать в її основі, виводиться з ладу вся дошка. Зазначена Вами вимога надає можливість участі у даних торгах лише одному конкретному Постачальнику, що пропонує дошки з оптичною технологією. На сьогоднішній день існують дошки з іншими технологіями, які за функціональними характеристиками відповідають Вашим вимогам та є навіть кращими, в тому числі, підтримують дотики пальцем, маркером і будь-яким непрозорим об’єктом. Не обмежуйте коло Учасників, які можуть запропонувати Вам більш якісне обладнання для кращої організації навчального процесу. , До того ж, жоден з Наказів МОН, не містить вимог до технології інтерактивної дошки та не надає перевагу хоча б одній з них. Таким чином, з метою уникнення дискримінації Учасників вимагаємо внести зміни до Таблиці 1 та видалити вимогу щодо технології дошки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! За вимогою Учасника було прийнято рішення внести зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено