• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

41. Послуги з технічної інвентаризації об’єктів державної власності розташованих за адресою: м. Київ, пров. Музейний, 10А та пров. Музейний, 12 з виготовленням технічних паспортів

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2020 16:38 - 21.03.2020 16:35
Вимога
Відхилено

Незаконне визначення переможця

Номер: 3d8293c1da4047d985e0646978fe1ad8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-003637-b.b2
Назва: Незаконне визначення переможця
Вимога:
. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ" не має права виконувати даний вид послуги ,оскільки програма в якій він працює заборонено використовувати на території України. Ліцензія (сертифікат ) надано на іноземній мові без завіреного перекладу. Кошторис та калькуляції розроблені без урахування змін Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26.07.2018 року №186
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1.Відповідно до п3. в розділі 4 тендерної документації по закупівлі встановлено, що «Учасник повинен надати довідку за підписом директора (уповноваженої особи) про наявність технологічного обладнання, обчислювальної, розмножувальної техніки, оргтехніки, відповідного програмного забезпечення, необхідного для виконання технічної інвентаризації, із зазначенням місця знаходження, права власності або іншого права (довгострокова оренда), їх стану (характеристика)». ТОВ «БТІ М» було подано довідку №163/20 від 23.03.2020, чим виконано вимогу закупівлі. Використання програмного забезпечення, що є безоплатним (як вбачається зі змісту самої скарги), не тотожне поняттю «закупівлі», тобто переказу коштів в обмін на товар, роботу або послуг, оскільки відсутній сам факт «закупівлі» у резидента Російської Федерації, що унеможливлює застосування ЗУ «Про санкції» за відсутності економічної (фінансової) складової (окрім того, посилання на норму закону в скарзі неправильне). Порушення українського законодавства про санкції не вбачається, оскільки ТОВ «БТІ М» є резидентом України, 100% статутного капіталу належать фізичній особі, що зареєстрована і Україні (як вбачається з поданих учасником документів та доступних реєстрів, у тому числі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Під час даної закупівлі предметом є послуга з технічної інвентаризації нерухомості, що виконується українським постачальником. Окрім того, діючим законодавством про технічну інвентаризацію нерухомого майна не передбачено наявність специфічного сертифікованого на території України програмного забезпечення для виконання інвентаризації взагалі і учасники можуть використовувати будь-яке програмне забезпечення, що дає їм можливість виконати вимоги договору, не порушуючи авторських та інших прав розробників програмного забезпечення. 2. Відповідно до ст.12 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, затвердженою Наказом Міністерства юстиції України № 127 від 24.05.2001, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.07.2001 (в чинній редакції від 15.01.2019.) передбачено, що складовими частинами матеріалів технічної інвентаризації є: оцінювальний акт (пп.11,12,14), тож претензія щодо помилковості калькуляції є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: cfb79a5cf13b4841b215b37fc3a1a4c2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-003637-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
19.03.2020 року Тендерним комітетом Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі–Замовник) було опубліковано (оголошено) закупівлю UA-2020-03-19-003637-b (далі - закупівля) у PROZORRO: Послуги з технічної інвентаризації об’єктів державної власності розташованих за адресою: м. Київ, пров. Музейний, 10А та пров. Музейний, 12 з виготовленням технічних паспортів (ДК 021: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою). За результатами аукціону від 25.03.2020 пропозиція ТОВ «АКРОПРОМ» в 4900,00 грн була визнана системою найбільш вигідною по ціні, а Рішенням про визначення переможця від 30.03.2020 даного учасника було визнано переможцем закупівлі. Ретельно вивчивши вимоги тендерної документації Замовника по закупівлі та подані для участі у закупівлі документи ТОВ «АКРОПРОМ», ми прийшли до висновку про невідповідність його тендерної пропозиції вимогам закупівлі з наступних підстав: 1. ТОВ «АКРОПРОМ» не надав витяг з реєстру платників ПДВ або витяг платника єдиного податку, надавши Довідку про систему оподаткування №999/5 в якій зазначив, що є платником податку на загальних підставах, що підтверджується довідкою за формою 4-ОПП. Довідка за формою 4-ОПП учасником не подана взагалі. Окрім того, у Кошторисі, що був поданий учасником на підтвердження вартості послуг за результатами аукціону 27.03.2020 зазначена вартість з урахуванням сплати єдиного податку. Відтак ТОВ «АКРОПРОМ» зазначив недостовірні дані у своїй комерційні пропозиції, оскільки документи суперечать один одному (оподаткування або на загальній системі здійснюється, або за єдиним податком відповідно до Податкового кодексу України) та не надав жодного документа з ДФС, чим порушив вимогу Замовника по закупівлі (п.4 документації). 2. ТОВ «АКРОПРОМ» не надав документи, що підтверджують повноваження директора на представництво учасника в процедурах закупівель та підписання документів для участі та за результатом закупівель: не було подано Статуту чи іншого документа учасника, який уповноважував би директора на такі дії. У поданих протоколах про заснування Учасника та наказі про призначення директора не відображено повноважень керівника, що дає підстави вважати, що діяльність Учасника з публічних закупівель може бути обмежена Загальними зборами (що є органом управління Учасника відповідно до поданої ним Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців від 04.02.2020). 3. ТОВ «АКРОПРОМ» не надав у складі своєї комерційної пропозиція підтвердження наявності ліцензованого програмного забезпечення для надання послуг з технічної інвентаризації (порушення п.3 Вимог 4 закупівлі). Зазначення у довідці учасника №999/9.5 «власне програмне забезпечення (ПЗ) AutoCAD LT 2019» не відповідає дійсності, оскільки ТОВ «АКРОПРОМ» не є власником чи навіть розробником вказаного програмного забезпечення, а його правомірне використання повинне бути підтверджено договором/видатковою накладною/дозволом/сертифікатом тощо розробника ПЗ. Тобто фактично ТОВ «АКРОПРОМ» не надав частину документації про відповідність вимогам по закупівлі, чим порушив вимоги Замовника по закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, пропозиція ТОВ «АКРОПРОМ» не відповідає вимогам закупівлі, що є підставою для його дискваліфікації. Таким чином, на підставі вищевказаного, керуючись чинним законодавством України про публічні закупівлі, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати Рішенням про визначення переможця від 30.03.2020 про визнання ТОВ «АКРОПРОМ» переможцем закупівлі UA-2020-03-19-003637-b. 2. Визнати пропозицію ТОВ «АКРОПРОМ» такою, що не відповідає вимогам закупівлі UA-2020-03-19-003637-b та дискваліфікувати учасника. 3. Перейти до кваліфікації наступного учасника з найнижчою ціною пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення буде прийнято відповідне рішення, у разі, якщо таке буде мати місце.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 01.04.2020 10:34