• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09210000-4 Мастильні засоби (Мастила, гальмівна рідина та змащувальна рідина)

Обсяг закупівлі - 20 найменувань: 1906 штук та 25 400 літрів

Торги не відбулися

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2020 14:33 - 02.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога надання документів замовнику

Номер: 5f4ef5a13eae4190b564e1259c76bd8f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-001527-a.b5
Назва: Вимога надання документів замовнику
Вимога:
Просимо вас видалити вимогу,яка не стосується системи закупівель "PROZORRO".А саме, "Подання здійснюється особисто або поштою за адресою: 14034, м. Чернігів, вул. 1 Травня, 173, КП «АТП-2528» . Документи отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розглядаються, вважаються замовником такими, що не надані та повертаються учаснику. Кінцевий строк отримання замовником за адресою: 14034, м. Чернігів, вул. 1 Травня, 173, КП «АТП-2528» , документів є 5 день та 10 день (відповідно до вище наведених вимог) до 17:00 з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.17 "Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті."
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні показники п/п №19

Номер: 9feea1d58931472fbe988096a8b69a4c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-001527-a.a4
Назва: Технічні показники п/п №19
Вимога:
В Додатку3 ,№ п/п 19 "Моторна олива Valvoline All-Fleet Extra Le Sae 15W-40 або еквівалент (бочка 208 літрів)"просимо замість чітких значень технічних показників(В’язкість,Індекс в’язкості,Загальна потужність,Температура застигання,Температура спалаху,),що,судячи по всьому,взяті із паспорту якості окремої партії товару,зазначити допустимий діапазон значень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, самостійно зазначаючи вираз "еквівалент" у разі якщо таке посилання є необхідним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Посилання на ТУ

Номер: b3b7caf37ed94e1c9fbcbafef14b1981
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-001527-a.b3
Назва: Посилання на ТУ
Вимога:
В Додатку 3 просимо васвказати конкретні технічні характеристики товару,що вимагаються Замовником.Посилання на ТУ не є допустимим,оскільки даний нормативний документ не міститься у вільному доступі,що унеможливлює можливість потенційних учасників ознайомитись із ним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Крім того, доступ до ТУ є вільним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Визначення аналогічного договору

Номер: 1cf9d9658f794de5a0b1cd70b851f826
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-001527-a.a2
Назва: Визначення аналогічного договору
Вимога:
Просимо змінити визначення "Аналогічним вважається договір щодо постачання мастила, гальмівних рідин та змащувальних рідин" на "Аналогічним вважається договір щодо постачання мастильних засобів" відповдно до предмету закупівлі .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 26.03.2020 13:22
Підтвердження вирішення: У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Комунального підприємства «АТП-2528» ЧМР (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та ін. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Чинним законодавством не визначено поняття «аналогічний договір». На підставі ч.3 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Встановлена в тендерній документації вимога щодо «аналогічного договору на постачання мастила, гальмівних рідин та змащувальних рідин» відноситься до кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та не являється дискримінаційною, оскільки Замовник в тендерній документації зазначає інформацію про спосіб підтвердження кваліфікаційним вимогам у відповідності до предмету закупівлі, на основі ключових видів найменувань предмета закупівлі, які безпосередньо стосуються предмету закупівлі, згідно технічного завдання на закупівлю. Вказана вимога в тендерній документації є необхідною для запобігання виникнення в подальшому негативних наслідків, тому не є дискримінаційною. З урахуванням вищезазначеного складена Тендерна документація з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Вимога
Відхилено

Дискримінацінавимога "складські приміщення на території м.Чернігова".

Номер: b0117dfcc27c40be96d3103050432b90
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-001527-a.a1
Назва: Дискримінацінавимога "складські приміщення на території м.Чернігова".
Вимога:
Добрий день,шановний замовник. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу стсовно місця розташування,що міститься у п.1Додатку2 "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, в якій зазначається перелік власного обладнання, матеріально-технічної бази та складські приміщення на території м.Чернігова".Даною вимогою замовник обмежує коло потенційних учасників,складські приміщення,яких розташовані за межами м.Чернігів Згідно п3.Додатку 3"Поставка Товару здійснюється партіями, протягом дії договору на умовах DDP"-тому жодного значення для поставки товару не має значення місце розташування складських приміщень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Комунального підприємства «АТП-2528» ЧМР (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та ін. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. На підставі ч.3 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Встановлена в тендерній документації вимога щодо "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, в якій зазначається перелік власного обладнання, матеріально-технічної бази та складські приміщення на території м.Чернігова" відноситься до кваліфікаційного критерію та не являється дискримінаційною, оскільки Замовник в тендерній документації зазначає інформацію про спосіб підтвердження кваліфікаційним вимогам у відповідності до технічного завдання на закупівлю. Вказана вимога в тендерній документації є необхідною для запобігання виникнення в подальшому негативних наслідків для нашого підприємства, оскільки поставка товару має здійснюватися протягом одного дня від дати замовлення. З урахуванням вищезазначеного складена Тендерна документація з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Статус вимоги: Відхилено