-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом піску з кар'єру на Інгульську шахту
Торги не відбулися
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2020 14:28 - 02.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
4af5c5863b214708976c7938afb1f6bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-000726-c.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
щодо дискримінаційних вимог
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державне підприємство «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (вказати повне найменування Замовника) було оголошено закупівлю ID UA-2020-03-19-000726-c на Перевезення спеціалізованим автомобільним транспортом піску з кар'єру на Інгульську шахту (класифікатор ДК021: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У розділі Кваліфікаційні критерії в п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, встановлена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника. Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, лізінг тощо.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіж доручення.pdf 01.04.2020 16:28
- Скарга АМКУ.pdf 01.04.2020 16:28
- ТД_перевез піску на ІНГ ш_зі змінами.docx 01.04.2020 16:28
- sign.p7s 01.04.2020 16:29
- Рішення від 03.04.2020 № 6436.pdf 06.04.2020 15:56
- Про перенесення розгляду UA-2020-03-19-000726-c.b4 + ЗАПИТ СКАРЖНИКУ.pdf 17.04.2020 18:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2020 №7568.pdf 22.04.2020 18:04
- рішення від 21.04.2020 № 7568.pdf 24.04.2020 19:44
- пояснення до №UA-2020-03-19-000726-с 08.04.2020 07:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2020 16:28
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2020 15:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.04.2020 19:44
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови закупівлі: Дискримінаційне положення Тендерної документації
Номер:
d8d44812f50b497bbc1482eadea1e558
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-000726-c.b3
Назва:
Вимога на умови закупівлі: Дискримінаційне положення Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, положеннями п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, встановлена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника.
Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, тощо.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»).
Таким чином, положення п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, якою закріплена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника, є таким що містить вимоги які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників дискримінаційною.
На підставі вище викладеного керуючись ст. ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та посилаючись на Лист (роз’яснення) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 , просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2020 12:26
Вирішення:
Метою проведення процедури є укладання договору про надання послуг перевезення вантажу (піску).
Договір про перевезення вантажів - двостороння угода між перевізником, вантажовідправником чи вантажоодержувачем, що є юридичним документом, яким регламентуються обсяг, термін та умови перевезення вантажів, права, обов'язки та відповідальність сторін щодо їх додержання.
Замовник у цьому випадку має право вимагати укладання договору на умовах коли його виконання залежить від лише від сторін які підписують договір.
У випадку залучення Виконавцем до виконання договору транспорту, який йому не належить , а залучається на підставі договорів Виконавця з третіми особами (за договорами найму, оренди, прокат, тощо) отримання послуг замовником ставиться в залежність від третіх осіб, які не є учасниками процедури, що недопустимо.
Отже вимога, щодо укладання договору виключно з власником транспорту, яким ця послуга буде надаватися не є дискримінаційною, а навпаки є вимогою яка покликана захистити законні інтереси Замовника.
Залучення третіх осіб (навіть на умовах оренди транспорту) до виконання послуг, зазначених у тендерній документації не передбачено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2020 19:47
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Сплатіть заборгованість!!!!
Номер:
e76a77581c3c4ae0ade9ad60476c4fbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-000726-c.b2
Назва:
Сплатіть заборгованість!!!!
Вимога:
Шановний замовник, може ви заспокойтесь та закінчите пошук донорів, існує безліч судових справ згідно яких ДП «Східний гірничо-збагачувальний комбінат», не виконує свої зобов’язання за договорами постачання, та справ згідно з якими маючи заборгованість перед постачальником ви маєте совість звертатися до суду, для стягнення 20 відсотків штрафу за не своєчасне постачання товару або виконання робіт, ваша поведінка схожа на державній рекіт, сплатіть борги постачальникам за 2019 рік, потім укладайте інші, ось справи за якими ви маєте борги: №904/246/20, № 904/4553/19, № 904/5610/19, №904/4934/19, № 904/4645/19,№ 904/4239/19, № 904/4238/19, № 904/4369/19, №904/2052/19
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2020 18:33
Вирішення:
Шановний Учаснику! Система електронних закупівель призначена для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та надання інформації щодо укладених договорів. Ваша інформація не стосується проведення процедур торгів.
Стосовно вказаного Вами переліку судових справ слід зауважити, що при укладанні підприємством в 2019 році більше ніж 2000 договорів, - інформація про наявність 9 судових спорів з приводу неналежного виконання умов 9 договорів (0,5% від загальної кількості укладених договорів), взагалі не свідчить про невиконання ДП «СхідГЗК» своїх зобов’язань.
Також, звертаємо увагу Учасника на те, що у разі дотримання умов договору та своєчасного поставки ТМЦ чи виконання робіт ДП «СхідГЗК» не має правових підстав для застосування відносно своїх контрагентів штрафних санкцій визначених Господарським кодексом України.
Наявність спорів між суб’єктами господарювання з приводу виконання договірних зобов’язань, які розглядаються в господарських судах свідчить про рівність сторін перед законом і судом, гласність судового процесу, відкритість інформації про справи, тобто про дотримання основних принципів господарського судочинства.
Вся інформація по вказаним Учасником справам є у вільному доступі в Єдиному державному реєстрі судових рішень за посиланням: http://www.reyestr.court.gov.ua, також інформація про стан розгляду справ є у відкритому доступі за посиланням: https://court.gov.ua/fair/.
Вказану «Вимогу (Скаргу)», яка взагалі не стосується предмету закупівлі сприймаємо, як спробу штучного блокування процедури торгів, що вчиняється недобросовісними Учасниками.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2020 19:47
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційне положення Тендерної документації
Номер:
1b38ada5da844b4b8777f19e3259f4b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-000726-c.b1
Назва:
Дискримінаційне положення Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, положеннями п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, встановлена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника.
Встановлення Замовником вище наведеної кваліфікаційної умови тендерної документації, фактично обмежує участь у Процедурі закупівлі Учасників, які можуть не мати у власності необхідної кількості автомобілів для надання послуг, що є предметом закупівлі, а володіють обумовленими автомобілями (їх кількістю) на інших правових підставах, аніж «власність», зокрема найм, оренда, прокат, тощо.
Учасники, які мають зокрема орендовані транспортні засоби необхідні для належного надання послуг, що є предметом закупівлі, не зможуть виконати наведену умову тендерної документації.
Таким чином, положення п. 2 Додатку №1 до тендерної документації, якою закріплена кваліфікаційна умова щодо наявності в учасника Процедури закупівлі саме у власності не менше 10 автомобілів самоскидів вантажопідйомністю не менше 20 т із задніми бортами, а також надання разом з цією інформацією сканкопії свідоцтв про реєстрацію автомобілів, причепів, напівпричепів власності учасника, є дискримінаційною.
На підставі вище викладеного керуючись ст. ст. 3, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.03.2020 16:25
Вирішення:
Метою проведення процедури є укладання договору про надання послуг перевезення вантажу (піску).
Договір про перевезення вантажів - двостороння угода між перевізником, вантажовідправником чи вантажоодержувачем, що є юридичним документом, яким регламентуються обсяг, термін та умови перевезення вантажів, права, обов'язки та відповідальність сторін щодо їх додержання.
Замовник у цьому випадку має право вимагати укладання договору на умовах коли його виконання залежить від лише від сторін які підписують договір.
У випадку залучення Виконавцем до виконання договору транспорту, який йому не належить , а залучається на підставі договорів Виконавця з третіми особами (за договорами найму, оренди, прокат, тощо) отримання послуг замовником ставиться в залежність від третіх осіб, які не є учасниками процедури, що недопустимо.
Отже вимога, щодо укладання договору виключно з власником транспорту, яким ця послуга буде надаватися не є дискримінаційною, а навпаки є вимогою яка покликана захистити законні інтереси Замовника.
Залучення третіх осіб (навіть на умовах оренди транспорту) до виконання послуг, зазначених у тендерній документації не передбачено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.04.2020 19:47