-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі "Поліклініки" І-блок (ремонт покрівлі, заміна вікон та дверей) за адресою: Київська обл., м. Cлавутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, буд. 5
Завершена
7 552 395.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 552.40 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 552.40 UAH
Період оскарження:
19.03.2020 13:10 - 28.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ДІОРО"
Номер:
cb8418e130f24c44a20f8a7822ffae1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-001831-b.c2
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ДІОРО"
Вимога:
Згідно протоколу № 437 від 02 червня 2020 року тендерним комітетом Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДІОРО». Дане відхиленням є надуманим, необґрунтованим, дискримінуючим та необ’єктивним.
По-перше, Технічним завданням (Додаток 2 до тендерної документації) не визначено розмір та метод визначення кошторисної заробітної плати. Відповідно до тендерної документації, розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимагалося надати розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний на підставі Порядку розрахунку кошторисної заробітної плати, який враховується при визначанні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016р. №281 зі змінами (далі – Порядок).
ТОВ «ДІОРО» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок, складений відповідно до Порядку. Ви, в свою чергу, відхиляєте нашу пропозицію, через врахований у розрахунку розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01.01.2019. При цьому пунктом 5 Порядку встановлено: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.».
Звертаємо Вашу увагу, що Порядком НЕ ВИЗНАЧЕНО та не затвердженого жодного методу визначення кошторисної заробітної плати в якому було б зазначено, що при розрахунку необхідно виходити саме з прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 01 січня календарного року (на 2020 рік).
ТОВ «ДІОРО» визначено заробітну плату виходячи із заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, у суворій відповідності до Порядку, так як і вимагалось тендерною документацією.
Відхилення пропозиції з вищенаведеної причини є неправомірним, так як у тендерній документації та додатках до неї не встановлено жодних вимог щодо МЕТОДУ розрахунку суми кошторисної заробітної плати.
По-друге, на Вашу думку, у складі ціни тендерної пропозиції ТОВ «ДІОРО» вартість експлуатації машин і механізмів визначена не у відповідності до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
Вкотре звертаємо Вашу увагу, що розрахунки складені у відповідності до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві. Тендерна документація не містила вимог щодо надання розрахунку вартості прямих та непрямих витрат у складі вартості експлуатації однієї маш-год власної будівельної техніки учасника. При цьому, у нашій тендерній пропозиції не міститься інформації, що вартість маш-год прийнята за усередненими показниками.
Відхилення тендерної пропозиції з вищенаведеної причини є беззаперечно незаконним, таким, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Адже дана причина, обґрунтована лише власними висновками Замовника та не підтверджена жодним пунктом тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» (через відсутність відповідних вимог у ТД, а тому і відсутність документального підтвердження у тендерній пропозиції).
Пропозиція ТОВ «ДІОРО» повністю відповідає вимогам тендерної документації, ЗУ «Про публічні закупівлі» та є найнижчою у даній процедурі закупівлі, на підставі чого вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 437 від 02 червня 2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.06.2020 15:01
Дата подачі:
12.06.2020 15:02
Вирішення:
Доброго дня! На Вашу вимогу надаємо наступну інформацію.
1. Відповідно до п.6 технічного завдання розрахунок кошторисної заробітної плати виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами),(далі Порядок), відповідно до якого п.5 визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництві. При цьому слід зазначити, що Порядком не встановлено метод чи приклад в якій саме формі необхідно надати розрахунок. Тобто, учаснику надається право самостійно вибрати метод розрахунку заробітної плати, але це не означає, що можна порушувати законодавство. Учасник, на свій розсуд, вибрав розрахунок заробітної плати, яку він планує отримувати на даному об’єкті, виходячи з розміру прожиткового мінімуму. Керуючись діючими нормативами, а саме: Відповідно до «Закону про держбюджет» на 2020 рік розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць становить станом на 1 січня 2020 року - 2102грн., але учасник необґрунтовано застосував показник 1921грн, що є невідповідністю вище зазначеному показнику. При цьому учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку вих.№40 від 22.04.2020р «Що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (далі Довідка) в якій зазначив, про те, що договірна ціна складена у відповідності до діючих національних стандартів України з ціноутворенні у будівництві. Однак показник застосований при розрахунку вартості заробітної плати суперечить змісту Довідки, та призвело до не правильного розрахунку вартості складових договірної ціни, а саме прямих витрат.
2. При складанні тендерної пропозиції були застосовані усередненні показники вартості машино-годин, які використовуються при складані інвесторської кошторисної документації, визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013. Відповідно вимог технічного завдання учасником надано imd файл у програмному комплексі АВК-5, з метою перевірки в повному обсязі всіх розрахунків. В зазначеному файлі, та на підтвердження в розрахунку Т2, ні одна із складових вартості 1 машино-годин не змінено відносно усередненних показників вартості машино-годин, які можна застосовувати лише при складані інвесторської кошторисної документації, коли підрядник ще не визначений. Оскільки техніка є власна, про що зазначено в довідці, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів зазначається в поточних цінах з урахуванням п.6.2, п.6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційна вимога щодо аналогічних Договорів
Номер:
6d5de4ad6199478a89bd772c7ec2c9e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-001831-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо аналогічних Договорів
Вимога:
Доброго дня! Вимогами тендерної документації на закупівлю: "Реконструкція будівлі "Полікліники" І-блок (ремонт покрівлі, заміна вікон та дверей)за адресою: Київська обл., м. Cлавутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, буд. 5 п. 5 (Кваліфікаційні критерії до Учасників, та вимоги установлені Ст.17 Закону) п.п. В (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) вимагається надати Довідку учасника завіреною підписом уповноваженої особи про наявність договору на виконання робіт з будівництва/реконструкції/ капітального ремонту закладів охорони здоров`я. Учасник торгів має досвід виконання аналогічних договорів згідно предмету закупівлі,подібних робіт та вважає, що вимога наявності відповідного досвіду саме на об`єктах "закладів охорони здоров`я" є дискрімінаційною, оскільки суттєво обмежує коло Учасників. Тому Учасників торгів звертається з проханням видалити чи замініти даний пункт Тендерної Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2020 12:07
Опис причини скасування:
Надали відповідь на вимогу у питаннях
Дата скасування:
01.04.2020 08:57