-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Олія рафінована та код відповідно до ДК 021:2015: 15420000-8 (Рафіновані олії та жири).
Олія рафінована та код відповідно до ДК 021:2015: 15420000-8 (Рафіновані олії та жири).
Завершена
22 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 226.80 UAH
мін. крок: 1% або 226.80 UAH
Період оскарження:
19.03.2020 12:29 - 23.03.2020 17:00
Вимога
Вирішена
Замовником порушено вимоги ст.ст.2,3, 5, 22 Закону "Про публічні закупівлі" , які є обов'язковими для замовників ДОПОРОГОВИХ закупівель
Номер:
018e4cf5f4e949c39e6d2a89b62a431e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-000994-a.b2
Назва:
Замовником порушено вимоги ст.ст.2,3, 5, 22 Закону "Про публічні закупівлі" , які є обов'язковими для замовників ДОПОРОГОВИХ закупівель
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) встановлений принцип «недискримінація учасників», який забороняє замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, що обмежують конкуренцію.
Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) визнано дискримінаційними вимоги замовника про подання учасниками:
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного у певному році (роках);
3) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною).
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону та РІШЕННЯМИ АМКУ, ЯКІ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ ВСІХ ВИДІВ ЗАКУПІВЕЛЬ, у т.ч. ДОПОРОГОВИХ, привести умови тендерної документації щодо аналогічних договорів у відповідність до вимог Закону та рішень АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2020 15:18
Вирішення:
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція). Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна умова - надання аналогічних договорів за 2018-2019 рік.
Номер:
e047ee2d8168434fbcd87ca21bf3f141
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-000994-a.b1
Назва:
Дискримінаційна умова - надання аналогічних договорів за 2018-2019 рік.
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В пп.12 п.4 тендерної документації встановлено умову про подання «Довідку про укладені аналогічні договори у 2018-2019 рр із зазначенням дати,номеру та ЄДРПОУ організації, з якою укладено договір, а також контактні дані організації (для можливості перевірки зазначеної інформації)». Умова про надання інформації більше ніж про один аналогічний договорі та до того ж укладений лише в 2018-2019 році є дискримінаційною, доказом чого є наступне:
1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) замовникам заборонено вимагати від учасників :
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного у певному році (роках);
3) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною).
Такі вимоги визнані АМКУ порушенням ст.3, 5, 22 Закону (обмеження конкуренції та ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників) та зобов’язано замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання а) більше ніж одного аналогічного договору, б) обмежувати дати укладення аналогічних договору.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовник може встановити лише такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто ч.2 ст.16 Закону не дозволяє замовнику 1) вимагати більше одного аналогічного договору; 2) обмежувати аналогічний договір роком їх укладання чи виконання.
Частиною ч.4 ст.22 Закону передбачено - тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації щодо аналогічних договорів у відповідність до вимог Закону та рішень АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.03.2020 12:23
Вирішення:
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні