• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (ящик кабельний, колійний, трансформаторний) (власні кошти)

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Торги не відбулися

360 486.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 408.00 UAH
Період оскарження: 19.03.2020 09:56 - 05.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Розділення предмету закупівлі на лоти.

Номер: aefa45e182cc4faaa5cd7042c0381860
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-19-000129-c.a1
Назва: Розділення предмету закупівлі на лоти.
Вимога:
Продукція, що передбачена до закупівлі в Додатку №1 виробляється декількома виробниками. Ми вітчизняне підприємство-виробник, маємо змогу виготовляти та постачати продукцію, яка пропонується до закупівлі, а саме ту, що вказана в п. 2 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме:ящик колійний КЯ В п3.Додатку 5Тендерної документації зазначено: Якщо учасник не є виробником товару, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником який підтверджує його статус як дилера, дистриб’ютора продукції; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником товару, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції Зазначена вимога та обєднання продукції в один лот не надає можливоссті здійснити поставку продукції жодному виробнику, в тому числі нашому підприємству в частині передбаченої продукції в п.1, п.3 Додатку №1 до Тендерної документації не маючи стосунки з іншим виробником. Наявність дилерських повноважень від декількох виробників для посередників також підпадає під сумнів. Таким чином, наявне у тендерній документації об’єднання предметів закупівлі у один ЛОТ, унеможливлює подачу пропозиції з боку виробників самостійно, що провокує необґрунтоване збільшення ціни для замовника через посередників. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454.. З огляду на викладене, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. ВИМАГАЄМО: : Замовнику внести у тендерну документацію зміни та розділити закупівлю на 2 (два) окремих лоти. ЛОТ №1 (позиція 1,3), ЛОТ №2 (позиції 2)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено