-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (ящик кабельний, колійний, трансформаторний) (власні кошти)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
360 486.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 408.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 408.00 UAH
Період оскарження:
19.03.2020 09:56 - 05.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Розділення предмету закупівлі на лоти.
Номер:
aefa45e182cc4faaa5cd7042c0381860
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-19-000129-c.a1
Назва:
Розділення предмету закупівлі на лоти.
Вимога:
Продукція, що передбачена до закупівлі в Додатку №1 виробляється декількома виробниками. Ми вітчизняне підприємство-виробник, маємо змогу виготовляти та постачати продукцію, яка пропонується до закупівлі, а саме ту, що вказана в п. 2 Додатку №1 до Тендерної документації, а саме:ящик колійний КЯ
В п3.Додатку 5Тендерної документації зазначено:
Якщо учасник не є виробником товару, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником:
а) договір з виробником який підтверджує його статус як дилера, дистриб’ютора продукції;
або
б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
або
в) лист виробника про представництво його інтересів учасником;
або
г) інший документ (документи), що підтверджує зв’язки учасника з виробником товару, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції
Зазначена вимога та обєднання продукції в один лот не надає можливоссті здійснити поставку продукції жодному виробнику, в тому числі нашому підприємству в частині передбаченої продукції в п.1, п.3 Додатку №1 до Тендерної документації не маючи стосунки з іншим виробником. Наявність дилерських повноважень від декількох виробників для посередників також підпадає під сумнів.
Таким чином, наявне у тендерній документації об’єднання предметів закупівлі у один ЛОТ, унеможливлює подачу пропозиції з боку виробників самостійно, що провокує необґрунтоване збільшення ціни для замовника через посередників.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454.. З огляду на викладене, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону.
ВИМАГАЄМО: : Замовнику внести у тендерну документацію зміни та розділити закупівлю на 2 (два) окремих лоти. ЛОТ №1 (позиція 1,3), ЛОТ №2 (позиції 2)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2020 10:10
Вирішення:
Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено