-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50110000-9 (Лот 1 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів; Лот 2 - Послуги мийки автомобілів та хімічної чистки салону автомобілів; Лот 3 – Послуги шиномонтажу)
Завершена
3 584 080.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 37.92 UAH
мін. крок: 0% або 37.92 UAH
Період оскарження:
18.03.2020 17:42 - 30.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
7c9d560b2bd7499b9c2b4dc19fee0519
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-004037-b.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Вих. № 47
05.06. 2020 р.
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР»
02660, м. Київ, вул. Крайня,1
206-26-26, yurist@auto-life.com.ua
Замовник:
Державний науково-дослідний експертно-
криміналістичний центр МВС України
Юридична адреса: 01024, м. Київ вул. Богомольця 10
Поштова адреса: 03170, м.Київ, вул.Велика Кільцева, 4
Місцезнаходження: 08130, Київська область, КиєвоСвятошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
Скарга
на рішення Державного науково-дослідного експертно-
криміналістичного центру МВС України
про визнання переможцем за Лотом 1 ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» та рішення про намір укласти договір з ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» на закупівлю «Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50110000-9 (Лот 1 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів).
ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» бере участь у Відкритих торгах: Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50110000-9 (Лот 1 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів).
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/5259662
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-18-004037-b
ID e3e96dba8c6b48c89138f32f5e5e5e36
Згідно Протоколу Замовника від 26.05.2020 року, переможцем за Лотом 1 обрано ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» та винесено рішення про намір укласти договір з ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» на закупівлю «Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50110000-9 (Лот 1 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів).
ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» не погоджується із таким рішенням Замовника з наступних підстав:
1. Згідно пп.10, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України.(стор. 5-6 ТД)
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» подає у складі своєї тендерної пропозиції «Інформаційну довідку щодо наявності інформації в єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», в якій зазначає, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація … про кінцевого бенефіціарного власника учасника. Однак, згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданого ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», - така інформація відсутня.
Отже, відповідно до умов пп.10, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» повинно було надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а не довідку про наявність такої інформації, як це зробив ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», чим порушив вказані вище вимоги Тендерної документації.
2. Згідно пп.12, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами (стор.6 ТД).
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» у складі тендерної пропозиції подає банківську гарантію, видану АТ «РВС БАНК», в якій чітко зазначено, що ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» є клієнтом цього банку (перша строчка тексту гарантії). За таких обставин, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» у складі тендерної пропозиції мав подати довідку, видану АТ «РВС БАНК», про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами.
Однак, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в порушення пп.12, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, такої довідки не подав, що є недотриманням вимог тендерної документації.
3. Згідно пп.9, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, та розрахунок ціни тендерної пропозиції, підготовлений у відповідності з вимогами Додатку 1.1 до тендерної документації у залежності від обраного лоту (стор.4 ТД). Згідно п. 4 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пропозиції, дійсні на коротший термін, відхиляються замовником як такі, що не відповідають умовам тендерної документації.
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» у складі тендерної пропозиції подає Форма «Тендерна пропозиція», згідно п.14 якої згодні дотримуватись умов своє пропозиції 90 днів. Тобто, не 90 робочих днів (як вимагає Замовник), а 90 календарних днів (коротший термін, порівняно із вимогами Замовника).
Замовник, керуючись п. 4 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, приймає рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Рішенням № 9495-р/пк-пз від 15.05.2020 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) вирішила, що пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» була неправомірно відхилена Замовником, оскільки документація не містить окремих вимог щодо необхідності документального підтвердження, що пропозиції учасників вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів.
Керуючись цим рішенням Замовник відмінив рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД».
Згідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо скаргу задоволено (повністю або частково) замовник зобов’язаний відновити процедуру з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії. Отже, Замовник мав повернутись до розгляду пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», а розглянувши, відхили її, з огляду на підстави, викладені вище.
Крім того, повертаючись до розгляду Форми «Тендерна пропозиція» ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», Замовник мав встановити, що вона не тільки не відповідає умовам тендерної документації (про що йшлося в Рішенні № 9495-р/пк-пз від 15.05.2020 року колегії), а й порушує один із перших принципів здійснення закупівель (ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі») – добросовісна конкуренція серед учасників.
Так, згідно пп.9, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, учасник подає заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, та розрахунок ціни тендерної пропозиції, підготовлений у відповідності з вимогами Додатку 1.1 до тендерної документації у залежності від обраного лоту. Учасники мали розрахувати ціну тендерної пропозиції із врахуванням умови, що їх пропозиція буде дійсна протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Ці вимоги є однаковими і рівним для всіх учасників.
Однак, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», подаючи пропозицію із коротшим терміном дії, розраховує ціни не на рівних умовах із усіма іншими учасниками. Так, наше підприємство ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР», ретельно оцінивши економічну ситуацію в країні, подало свою цінову пропозицію, з огляду на невтішні прогнози аналітиків (https://www.epravda.com.ua/rus/news/2020/03/30/658678/), мовою оригіналу:
«Кабинет министров обновил макроэкономический прогноз, ухудшив прогноз инфляции с 5,5% до 8,7%, среднегодового курса гривни – с 27 гривень за доллар до 29,5 гривни за доллар и прогноз ВВП с роста на 3,7% до падения на 3,9%.
Об этом написал премьер-министр Денис Шмыгаль в Telegram.
Номинальный ВВП прогнозируется на уровне 4 трлн грн, тогда как ранее он оценивался в 4,51 трлн грн.
Прогноз безработицы ухудшен с 8,1% до 9,4%, а среднемесячной зарплаты – с 12,5 тыс. грн до 11 тыс. грн, что с учетом инфляции соответствует уровню 2019 года.
Как сообщает Министерство развития экономики, торговли и сельского хозяйства, правительство также пересмотрело прогноз ВВП на 2020 год.
"Прогноз ВВП Украины на этот год был пересмотрен - теперь ожидается падение на 3,9% по сравнению с ростом на 3,7%, которое прогнозировалось ранее, до начала мирового кризиса", - говорится в сообщении.
"Во время разработки изменений в госбюджет правительство обновило макроэкономический прогноз. На заседании Кабмина утвердили новые цифры. Специалисты Минэкономики в процессе подготовки нового прогноза провели ряд консультаций с экспертами Минфина, НБУ, МВФ и независимыми аналитическими организациями", - написал Шмыгаль.»
За таких обставин має принципове значення для розрахунку ціни тендерної пропозиції час, протягом якого ця пропозиція повинна бути діюча.
Так, Замовником вимагалось здійснити розрахунок ціни, враховуючи, що вона буде діюча протягом 90 робочих днів – до 14 серпня 2020 року. Однак, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» розраховував ціну за умови, що вона буде діюча лише до 05 липня 2020 року. Тобто, різниця в підході до формування ціни пропозиції з урахуванням часу її дії серед учасників, які добросовісно виконали вимоги Замовника і ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», становила більше календарного місяця! За таких умов неможливо говорити про добросовісну конкуренцію серед учасників, що є грубим порушенням одного із основоположного принципу здійснення закупівель, закріпленого законом.
Окремо зазначимо, що у Рішенні № 1950-р/пк-пз від 03.03.2018 (https://prozorro.gov.ua/attachments/2018/03/836f2dbe1e004f78aee16eafe3be46c0_5a9fdb7538ff4007813121.pdf) Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), зазначила, що не заповненння форми тендерної (цінової) пропозиції - не відповідає умовам Документації, і вказана невідповідність не може вважатись такою, що не впливає на зміст пропозиції, тому не може бути віднесена до формальних помилок і пропозиція Скаржника була правомірно відхилена.
Аналогічний підхід має зберегтись і до частково не заповненої форми «Тендерна пропозиція» (тобто не зазначення учасником слова «робочих»). Подання пропозиції, діючої 90 календарних днів, а не 90 робочих днів – це невідповідність пропозиції умовам тендерної документації, яка не може бути віднесена до формальних помилок.
4. Згідно пп.9, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити: копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів (стор. 5 ТД)
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» у складі тендерної пропозиції подає Довідку про повноваження генерального директора, Протокол № 18 від 02.04.2020 р. загальних зборів учасників, статут.
Так, Протоколом № 18 від 02.04.2020 р. визначено, що головою зборів обрано Пінчук В.В., секретарем – Бондаренка В.С. Цим протоколом надано повноваження директору товариства Бондаренко В.С. на підписання, подання пропозиції та договору. Протокол підписано: головою зборів – Бондаренко В.С. та секретарем – Пінчук В.В. В той же час, відповідно до п.11.7 Статуту ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», генеральний директор товариства не може бути одночасно головою зборів учасників.
З огляду на вищевикладене, Протокол № 18 від 02.04.2020 р. підписано головою зборів, який за статутом не має повноважень на підписання протоколу в статусі голови зборів, а отже, протокол не є дійсним і, відповідно, повноваження директора на підписання, подання пропозиції та договору не підтверджено, чим порушено вимоги пп.9, п. 1.1. розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вцілому підписана особою, повноваження на підписання якої не підтверджено!
А тому Замовник прийняв незаконне рішення про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», чим порушив права і законні інтереси ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» - скаржника. Оскільки відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», яка суперечить вимогам тендерної документації, призведе до розгляду Замовником наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною - ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР».
З огляду на вищевикладене, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» може бути захищено шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» - та зобов’язання Замовника продовжити (поновити) проведення закупівлі у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника.
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Прийняти рішення про встановлення порушення Державним науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України процедури закупівлі у відкритих торгах: Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50110000-9 (Лот 1 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів) .
- Зобов’язати Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України скасувати рішення про визнання переможцем та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД».
- Зобов’язати Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України продовжити (поновити) проведення закупівлі у відкритих торгах: Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50110000-9 (Лот 1 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів) у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника.
ДОДАТКИ:
1.Доказ внесення оплати за подачу Скарги.
Генеральний директор В.В. Водолага
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 05.06.2020 12:09
- Платіжне доручення за подання скарги 05.06.2020 12:09
- Рішення від 10.06.2020 № 11369 (+лист Замовнику).pdf 11.06.2020 14:53
- інформація про перенесення розгляду скарги від 05 червня 2020 № UA-2020-03-18-004037-b.c2.pdf 22.06.2020 22:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2020 № 12421.pdf 24.06.2020 22:40
- Рішення від 23.06.2020 № 12421.pdf 26.06.2020 20:26
- Пояснення.docx 15.06.2020 17:44
- Лист додаток (1).pdf 15.06.2020 17:44
- Пояснення.pdf 15.06.2020 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2020 12:09
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 14:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.06.2020 20:26
Скарга
Виконана замовником
Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі" під час прийняття рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ "Автолайф Центр"
Номер:
d3883f6cee5a45dcb70f4b43148aac1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-004037-b.b1
Назва:
Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі" під час прийняття рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ "Автолайф Центр"
Скарга:
СКАРГА на рішення про визначення переможцем ТОВ «Автолайф Центр» та на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в процедурі закупівлі UA-2020-03-18-004037-b.
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» вважає необґрунтованим і таким, що суперечить закону рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД та рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «Автолайф Центр» та повідомлення про намір укласти договір.
1. Замовник безпідставно встановив, що у тендерній пропозиції Скаржника відсутній строк її дії .
Замовником при оцінці тендерних пропозицій було порушено принципи здійснення публічних закупівель, що призвело до відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визнання Переможцем ТОВ «Автолайф Центр», чим було порушено права Скаржника.
2. Замовник безпідставно встановив, що Довідка Скаржника про наявність фахівців не містить інформації про їх спеціалізацію.
Замовником при оцінці тендерних пропозицій було порушено принципи здійснення публічних закупівель, що призвело до відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визнання Переможцем ТОВ «Автолайф Центр», чим було порушено права Скаржника
3. Замовником безпідставно встановлено недостовірність інформації що міститься в Довідці Скаржника про наявність фахівців .
Замовник безпідставно та незаконно встановив недостовірність інформації, що надана Скаржником в Довідці вих. № 0204-44 від 02.04.2020 р., а відтак рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним і таким, що порушує права Скаржника, а отже підлягає скасуванню.
Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
З огляду на все викладене вище, Скаржник просить орган оскарження:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про визначення переможцем ТОВ «Автолайф Центр» в закупівлі UA-2020-03-18-004037-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати його рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в закупівлі UA-2020-03-18-004037-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №3155.pdf 23.04.2020 14:10
- 5-протокол ТК_розгляд ТП_ТО авто_Лот 1.doc 23.04.2020 14:10
- Тендерна пропозиція №0204-18 від 02.04.2020.pdf 23.04.2020 14:10
- Скарга №2304-70 від 23.04.2020.pdf 23.04.2020 14:10
- 3. Довідка про фахівців зі штатним розкладом №0204-44 від 02.04.2020.pdf 23.04.2020 14:10
- 2-ТД_ТО авто_2020_портал.pdf 23.04.2020 14:10
- 4Довідка про фахівців учасника №63-Т від 30.03.2020.pdf 23.04.2020 14:10
- 2Тендерна пропозиція та кошторис №60-Т від 30.03.2020.pdf 23.04.2020 14:10
- Рішення від 27.04.2020 № 8010 (+лист Замовнику).pdf 28.04.2020 10:35
- Лист Замовнику (на заміну помилково оприлюдненому).pdf 28.04.2020 10:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2020 № 9495.pdf 18.05.2020 21:53
- Рішення від 15.05.2020 № 9495.pdf 20.05.2020 22:51
- Пояснення.docx 05.05.2020 17:27
- Пояснення.pdf 05.05.2020 17:27
- 6-протокол ТК_розгляд ТП_ТО авто_Лот 1.doc 26.05.2020 21:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2020 14:17
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.04.2020 10:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.05.2020 22:52
Дата виконання рішення Замовником:
26.05.2020 21:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Замовником скасовано рішення тендерного комітету від 13.04.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД».
2. Замовником скасовано рішення тендерного комітету від 13.04.2020 щодо обрання ТОВ «Автолайф Центр» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Код ДК 021:2015 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50110000-9 (Лот 1 - Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів; Лот 2 - Послуги мийки автомобілів та хімічної чистки салону автомобілів; Лот 3 – Послуги шиномонтаж)» за Лотом 1.