• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція магістрального водогону Таврійського ЕЦВВ КП «Облводоканал» ЗОР (впродовж автодороги м. Дніпрорудне – ПАТ «ЗЗРК») від насосної станції III підйому (с. Мала Білозерка, вул. Героїв, 1а) в сторону автодороги Р37 Василівка-Енергодар» 1-а та 2-а черги

Роботи

Завершена

17 476 564.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 382.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2020 16:44 - 30.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування протоколу

Номер: ade6a6782d4c4bc5bfd54bb66549c28a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-003734-b.b4
Назва: Вимога про скасування протоколу
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація визначеним переможцем ТОВ «Леман-Бетон» не відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, містить суперечності, що ставить під сумнів надійність даного учасника та достовірність поданої ним інформації. 1. Відповідно до п.4 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. В даному випадку Замовником не враховано того факту, що Розпорядженням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 лютого 2018 року № 2-р було розпочато розгляд справи № 04-26-01/2018 за наявністю в діях ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50 та визначеного пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (у процедурі закупівлі ідентифікатор доступу в системі Prozorro UA-2017- 09-08-001699-с), справа №55/23-2018/04-26-01/2018. Дана інформація знаходиться у відкритому доступі в Реєстрі судових рішень - http://reyestr.court.gov.ua/Review/88113096# (справа №200/13112/19-а). Відтак, вважаємо, що Замовником не враховано вищезазначеної обставини, яка є суттєвою для визначення переможця торгів. Товариство розуміє, що на даний момент інформація про притягнення даного Учасника до відповідальності ще не розміщена в реєстрі, проте, звертаємо увагу на те, що надмірний формалізм під час вирішення питання про визначення переможцем ТОВ «Леман-Бетон», як такого, що відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, суперечить принципу верховенства права та позбавляє ПрАТ «Фірма»Нафтогазбуд» на розгляд поданої тендерної пропозиції, а у разі відповідності встановленим критеріям, і на подальше укладення договору. 2. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації розділ «Інші документи», учасником ТОВ «Леман-Бетон» надано Протокол №3 від 22.04.2019 року, яким надано згоду директору Товариства Сушкову Артему Сергійовичу на вчинення значних правочинів протягом 2019 року. Проте, як на момент можливого укладення договору так і на момент подання тендерної документації мав місце 2020 рік. Відтак, вказаний документ є таким, що не відповідає тендерній документації. 3. Крім того, варто зауважити, що подані учасником ТОВ «Леман-Бетон» документи викликають сумніви у їх достовірності з огляду на наступне: - Протокол №6 Загальних зборів учасників від жовтня 2018 року не містить дати складання, що є обов’язковим реквізитом для документу даного виду; - Протокол №7 Загальних зборів учасників від 20 жовтня 2018 року зазначає про призначення директора на посаду і в той же день 20.10.2018 року Сушков А. С. виніс наказ про призначення на посаду директора №39-К. З даної послідовності дій викликає сумнів законність призначення Сушкова А. С. на посаду та допустимість Протоколу №7 та наказу №39-к. Так, загальновідомо, що не пізніше ніж за день до прийняття працівника на роботу, юридична особа повинна повідомити орган податкової служби у встановленій формі (в якій зазначається, зокрема й підстава прийняття, в даному випадку наказ). Відповідно, у видку прийняття в один і той же день обидвох документів позбавляє юридичну особу належним чином повідомити податковий орган за день до цієї події, що в свою чергу ставить під сумнів достовірність вказаних документів. - Якщо взяти до уваги той факт, що Протокол №6 Загальних зборів учасників був складений у жовтні 2018 року (припускаємо що до 20.10.2018 року), а згідно поданого Витягу ТОВ «Леман-Бетон» від 17.01.2020 року у розділі «дані про реєстраційні дії» остання відомість містить інформацію наступного змісту: «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;08.11.2018 12721050018000372; Петрукович Руслан Васильович;Виконавчий комітет Лиманської міської ради Донецької області; інші зміни, зміна складу або інформації про засновників». Тобто, реєстрація змін щодо зміни засновника була проведена лише 8 листопада 2018 року, тобто більш як 2 тижні після складення Протоколу №7 та наказу №39-к про призначення нового директора Сушкова А. С. Відповідно до ч.1 ст. 210 ЦКУ, правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації. Відтак, лише з моменту вчинення державної реєстрації змін щодо засновника ТОВ «Леман-Бетон», засновник Сушков А. С. мав повноваження складати Протокол про призначення себе директором та виносити відповідний наказ. Дані обставини свідчать про те, що Протокол №7 та наказ №39-к були прийняті особою, яка не мала на це відповідних повноважень. З огляду на зазначені обставини, вважаємо, що в Замовника є достатні підстави для скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Леман-Бетон».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь надана у файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про скасування протоколу

Номер: 285ae02b2c4943349ba70906fe009499
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-003734-b.b3
Назва: Вимога про скасування протоколу
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація визначеним переможцем ТОВ «Леман-Бетон» не відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, містить суперечності, що ставить під сумнів надійність даного учасника та достовірність поданої ним інформації. 1. Відповідно до п.4 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. В даному випадку Замовником не враховано того факту, що Розпорядженням адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 15 лютого 2018 року № 2-р було розпочато розгляд справи № 04-26-01/2018 за наявністю в діях ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» та ТОВ «ЛЕМАН-БЕТОН» ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50 та визначеного пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (у процедурі закупівлі ідентифікатор доступу в системі Prozorro UA-2017- 09-08-001699-с), справа №55/23-2018/04-26-01/2018. Дана інформація знаходиться у відкритому доступі в Реєстрі судових рішень - http://reyestr.court.gov.ua/Review/88113096# (справа №200/13112/19-а). Відтак, вважаємо, що Замовником не враховано вищезазначеної обставини, яка є суттєвою для визначення переможця торгів. Товариство розуміє, що на даний момент інформація про притягнення даного Учасника до відповідальності ще не розміщена в реєстрі, проте, звертаємо увагу на те, що надмірний формалізм під час вирішення питання про визначення переможцем ТОВ «Леман-Бетон», як такого, що відповідає критеріям встановленим статтею 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації, суперечить принципу верховенства права та позбавляє ПрАТ «Фірма»Нафтогазбуд» на розгляд поданої тендерної пропозиції, а у разі відповідності встановленим критеріям, і на подальше укладення договору. 2. Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації розділ «Інші документи», учасником ТОВ «Леман-Бетон» надано Протокол №3 від 22.04.2019 року, яким надано згоду директору Товариства Сушкову Артему Сергійовичу на вчинення значних правочинів протягом 2019 року. Проте, як на момент можливого укладення договору так і на момент подання тендерної документації мав місце 2020 рік. Відтак, вказаний документ є таким, що не відповідає тендерній документації. 3. Крім того, варто зауважити, що подані учасником ТОВ «Леман-Бетон» документи викликають сумніви у їх достовірності з огляду на наступне: - Протокол №6 Загальних зборів учасників від жовтня 2018 року не містить дати складання, що є обов’язковим реквізитом для документу даного виду; - Протокол №7 Загальних зборів учасників від 20 жовтня 2018 року зазначає про призначення директора на посаду і в той же день 20.10.2018 року Сушков А. С. виніс наказ про призначення на посаду директора №39-К. З даної послідовності дій викликає сумнів законність призначення Сушкова А. С. на посаду та допустимість Протоколу №7 та наказу №39-к. Так, загальновідомо, що не пізніше ніж за день до прийняття працівника на роботу, юридична особа повинна повідомити орган податкової служби у встановленій формі (в якій зазначається, зокрема й підстава прийняття, в даному випадку наказ). Відповідно, у видку прийняття в один і той же день обидвох документів позбавляє юридичну особу належним чином повідомити податковий орган за день до цієї події, що в свою чергу ставить під сумнів достовірність вказаних документів. - Якщо взяти до уваги той факт, що Протокол №6 Загальних зборів учасників був складений у жовтні 2018 року (припускаємо що до 20.10.2018 року), а згідно поданого Витягу ТОВ «Леман-Бетон» від 17.01.2020 року у розділі «дані про реєстраційні дії» остання відомість містить інформацію наступного змісту: «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи;08.11.2018 12721050018000372; Петрукович Руслан Васильович;Виконавчий комітет Лиманської міської ради Донецької області; інші зміни, зміна складу або інформації про засновників». Тобто, реєстрація змін щодо зміни засновника була проведена лише 8 листопада 2018 року, тобто більш як 2 тижні після складення Протоколу №7 та наказу №39-к про призначення нового директора Сушкова А. С. Відповідно до ч.1 ст. 210 ЦКУ, правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації. Відтак, лише з моменту вчинення державної реєстрації змін щодо засновника ТОВ «Леман-Бетон», засновник Сушков А. С. мав повноваження складати Протокол про призначення себе директором та виносити відповідний наказ. Дані обставини свідчать про те, що Протокол №7 та наказ №39-к були прийняті особою, яка не мала на це відповідних повноважень. З огляду на зазначені обставини, вважаємо, що в Замовника є достатні підстави для скасування Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.04.2020 та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Леман-Бетон».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не прикріпились документи
Дата скасування: 28.04.2020 10:21
Вимога
Є відповідь

Вимога на дії Замовника

Номер: 7479340de91b4f5cb48fb9868b0dd8cd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-003734-b.a2
Назва: Вимога на дії Замовника
Вимога:
13 квітня 2020 року о16 год. 19 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Замовником, Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації, було розміщено, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13 квітня 2020 року, згідно якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ Вивчивши вищезазначений протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» висловлює свою незгоду з підставами відхилення своєї тендерної пропозиції з наступних причин: ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» 03/04/2020 о 15 год.22хв. під час завантаження документів тендерної пропозиції до веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик «Zakupivli24», керуючись вимогами тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», було накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції директора ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» Режко Андрія Васильовича. У якості КЕП уповноважена особа скористався електронно-цифровим підписом, який був сформований АЦСК АТ «ПРИВАТБАНК» та містив в собі підпис та печатку. 08/04/2020 підчас час завантаження оновленої пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» до веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель надало лист роз’яснення від 08/04/2020 № 437 щодо накладеного КЕП (ЕЦП), а також відповідь - роз’яснення авторизованого електронного майданчику «Zakupivli24» від 07/04/2020. З приводу вищезазначеного Учасник процедури не може впливати на процес передачі інформації та її зчитування веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель 1) У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» було надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зазначена довідка містить інформацію щодо власного та залученого персоналу підприємства, яка наведена у вигляді відповідної таблиці (частина 1 таблиці - інформація щодо наявності інженерно-технічного персоналу та частина 2 таблиці - інформація щодо наявності робітників робочих професій) В частині другій таблиці, наданої довідки ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ», кількість робітників робочих професій - 17 (сімнадцять), з них з них кількість власного персоналу для робочих професій складає 10 (десять) осіб. В довідці чітко визначені робітники, які працюють за штатом підприємства (позначка - «за штатом»), та які залучені за договорами цивільно-правового характеру (позначка «за договором ЦПХ») Також до довідки надано лист-роз’яснення по працівникам, які працевлаштовані на підприємстві, копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за лютий 2020 року, документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та копії наказів про прийняття на роботу до Учасника) та копії договорів ЦПХ по залученим працівникам ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ» виконав всі вимоги тендерної документації щодо надання інформації в довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації - та відобразив інформацію про обов’язкову кількість робітників робочих професій, яка перевищує 15 осіб, з них кількість власного персоналу для робочих професій складає 10 осіб. На підставі вищенаведеного ВИМОГАЄМО: 1. Скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 13 квітня 2020 року, згідно якого була відхилена пропозиція ТОВ «БУДМОНТАЖСНАБ». 2. Визнати переможцем за процедурою закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Реконструкція водопостачання с. Кінські Роздори Пологівського району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь надається у файлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника щодо результату розгляду тендерної пропозиції

Номер: c2c78fb7cd0748dcb81576e0a682ab4e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-003734-b.c1
Назва: Вимога до Замовника щодо результату розгляду тендерної пропозиції
Вимога:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу у файлі
Статус вимоги: Відхилено