• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Завершена

482 570.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 965.14 UAH
Період оскарження: 18.03.2020 16:24 - 28.03.2020 23:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 9d54dc78f24b495c84898f84a36876f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-002446-a.b2
Назва: Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
18.03.2019 року Управлінням адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України (далі –Замовник) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель оголошення UA-2020-03-18-002446-a про проведення відкритих торгів послуги по технічному обслуговуванню та ремонту систем охоронної та пожежної сигналізації в адміністративних будинках на очікувану вартість 482`570.05 грн з ПДВ з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 02.04.2020 до 18:00 год Після розгляду тендерних пропозицій було автоматично сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, відповідно до якого для участі у відкритих торгах було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюються автоматично електронною системою відразу після закінчення електронного аукціону про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. 09.04.2020року Управлінням адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ПРОТОКОЛ № 28 засідання тендерного комітету Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України про відхилення пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!», вважає його незаконним, неправомірним, та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону з наступних підстав: 1)Причиною відхилення пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» згідно з протоколом № 28 стала: - згідно Додатку 1 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до Учасників та перелік документів, що підтверджують їх відповідність таким критеріям» учасником ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід. У довідці зазначено, що кількість виконавців необхідних для виконання робіт будуть залучені 3 працівники: 1 – директор , 2 – робітники. Відповідно п. 11 розділу Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), Кадрові вимоги», кількість виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння повинна становити не менше чотирьох осіб… Отже, враховуючи вищезазначене тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС» не відповідає законодавчим вимогам та запропонував відхилити тендерну пропозицію Скаржник не погоджується з відхиленням його пропозиції з наступних причин: Відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав надати: Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в штаті учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання і досвід та будуть долучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» в повному обсязі виконали вимогу замовника та надали таку довідку ( Довідка працівники Вих № 31/03/2020/555-007 від 31.03.2020 року) Зараз замовник вказує, що причиною відхилення стало те, що ми вказали в довідці 3 працівники, а не 4 працівники та аргументує свої дії п. 11 розділу Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, посилання на яку не було зазначено в тендерній документації та в тендерній документації та не було вказано скільки працівників учасники повинні вказувати в довідці. Відповідно до пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначеної замовником в тендерній документації: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинна перевищувати п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації, так як замовник у своїх вимогах не вказував скільки та яких конкретно працівників ми повинні вказати в довідці. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, так як його пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" Скаржник є реальним учасником ринку протипожежних послуг та в змозі якісно та в повному обсязі надати послуги відповідно до предмету закупівлі. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону, Скаржник просить: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 28 засідання тендерного комітету Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" зазначене у протоколі № 33 засідання тендерного комітету Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2020 19:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.05.2020 20:38
Дата виконання рішення Замовником: 14.05.2020 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вирішили скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" і оголосити переможцем закупівлі Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з ремонту і технічному обслуговуванню систем охоронної та пожежної сигналізації в адміністративних будинках) на 2020 рік, код ДК021:2015 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» учасника ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!"
Автор: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Каплунов Ігор Андрійович +380635887264 electroplus.com.ua@gmail.com
Вимога
Є відповідь

На неправомірну дискваліфікацію

Номер: 6d750ee4f35348c6af23bded61d7fc4f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-002446-a.c1
Назва: На неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовник! ТОВ Електро Плюс! не погоджуэться з Вашим рышенням про выдхилення його як учасника та заперечує проти нього. Прошу вас переглянути Вашу вимогу, а саме: Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить інформацію про наявність в штаті учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання і досвід та будуть долучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити посаду, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень, стаж роботи, досвід роботи на цій посаді). Виходячи з вашої вимоги у Вас не було жодного пункту що кількість працівників повинна відповідати . 11 розділу Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Нам не зрозуміла причина відхилення. Просимо змінити Ваше рішення, в іншому випадку ми будемо вимушіні звернутися до АМКУ. Також Учасник додатково доносить до Вашого відому що у нього є достатня кількість працівників передбачена цією постановою, так як без такої кількості ліцензія наша була б анульована.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відсутністю належної кількості працівників для надання послуг з технічного обслуговування систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових) згідно Довідки для виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року №852 Замовник відхилив пропозицію Учасника...
Статус вимоги: Відхилено