-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір санітарно-гігієнічного призначення
Завершена
317 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 635.58 UAH
мін. крок: 0.2% або 635.58 UAH
Період оскарження:
18.03.2020 16:12 - 28.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження результату тендеру у зв язку з порушенням процедури. Необ єктивне оцінювання учасників.
Номер:
a1c25b33abe94b33b2a2d92223a46d9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-002373-a.b3
Назва:
Оскарження результату тендеру у зв язку з порушенням процедури. Необ єктивне оцінювання учасників.
Вимога:
Протоколом №39 від 27.04.2020р. засідання тендерного комітету було прийняте рішення про визнання переможцем процедури закупівель ТОВ «Чистий Київ», з вартістю пропозиції 282000грн.
При цьому в своїй тендерній пропозиції за №01.04.2020-1 від 01.04.2020р., що зареєстрована в системі закупівель, ТОВ «Чистий Київ» надало вартість пропозиції 298900грн., що відрізняється від вартості вказаної в протоколі №39 від 27.04.2020р.
Пропозиції вартістю 282000грн. не була зареєстрована в системі закупівель до кінечного терміну подання тендерних пропозицій.
У відповідності до положень ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» : «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції». Таким чином відбулось порушення процедури закупівель, що вимагає скасування результату тендеру.
В пропозиції ТОВ «Борей-Трейд» вартість закупівлі складає 204998грн з ПДВ, що робить його переможцем за ціновим критерієм оцінки. Різниця між переможцем тендеру складає 93903грн., або 31% в бік ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД».
Формальним приводом до дискваліфікації ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» стала відсутність ЕЦП, що відбулось в результаті технічного збою і може бути надано миттєво. При цьому якісні характеристики товару задовольнили тендерний комітет. В умовах бюджетного дефіциту нашої країни формальна відсутніть файлу ЕЦП не може бути формальним приводом для закупівлі товару на третину дорожче у іншого учасника.
Вимагаємо скасування результатів тендера та об єктивного оцінювання пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2020 17:30
Вирішення:
Шановний ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД»! Дякуємо, за Вашу участь у процедурі закупівлі – папір туалетний (надалі - Товар) (ідентифікатор закупівлі – UA-Р-2020-02-03-012447-a).
Керуючись ч. 3 ст. 12 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року №922 - під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” від 22 травня 2003 року №851. Закон “Про електронні документи та електронний документообіг” визначає, що створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису (далі – ЕЦП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може накласти ЕЦП на тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає підстави не проставляння такого ЕЦП.
Накладення ЕПЦ або лист пояснення обов’язково повинні бути додані Учасником під час подання тендерної пропозиції. ЕЦП або лист-пояснення додані до складу тендерної пропозиції після кінцевого строку подання пропозицій буде розцінюватись як не відповідність вимогам тендерної документації.
Згідно п.1 Змісту і способу подання тендерної пропозиції Розділу Інструкції з підготовки тендерної документації затвердженої тендерним комітетом Управління від 18 березня 2020 року №20, Учасники подають тендерні пропозиції у формі електронного документа, на який необхідно накласти ЕЦП або надати лист пояснення щодо неможливості накладення ЕЦП, який обов’язково повинен бути доданий Учасником під час подання тендерної пропозиції. ЕЦП або лист-пояснення додані до складу тендерної пропозиції після кінцевого строку подання пропозицій буде розцінюватись як не відповідність вимогам тендерної документації.
З огляду на те, що Ваша тендерна пропозиція не підписана ЕЦП, а також в ній відсутній лист-пояснення щодо неможливості накладення ЕЦП, керуючись п.4 частини першої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року №922 Ваша тендерна пропозиція була відхилена.
Щодо цінової пропозиції ТОВ «Чистий Київ» на суму 282 000,00 грн. повідомляємо, що Переможець протягом п'яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подає (через електронну систему закупівель) тендерну пропозицію, змінену за результатами аукціону згідно Додатку 6.
Вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Прекращайте бухать!!! Проводите оценку пропозиций на трезвую голову!!!
Номер:
f8594f51cde842498046ec20f07ad6a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-002373-a.b2
Назва:
Прекращайте бухать!!! Проводите оценку пропозиций на трезвую голову!!!
Вимога:
Уважаемый заказчик, почему в тендерных отделах работают одни алкоголики и наркоманы? Почему Вы набухаетесь , обкуритесь и начинаете анализировать пропозиции вместе с галюнами и белками??!!! Можно как-то по трезвой это делать? Протрезвейте и посмотрите, что на самом деле написано у нас в техчасти, это не товар делается по дсту а материал из которого он сделан. Глаза блядь откройте и посмотрите!!!!! Вообщем до встречи в антимонопольном!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2020 12:41
Вирішення:
Шановний, ТОВ «МІКОНТ»! Дякуємо, за Вашу участь у процедурі закупівлі – папір туалетний (надалі - Товар) (ідентифікатор закупівлі – UA-Р-2020-02-03-012447-a).
Згідно технічного завдання (Додаток 3) тендерної документації учасник повинен запропонувати туалетний папір згідно ДСТУ 4267:2003 «Рулончики паперу туалетного із макулатури» та надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) на цей Товар.
У тендерній пропозиції учасника ТОВ «МІКОНТ» надана довідка «Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі» на поставку товару – папір туалетний «Деста-100» згідно ДСТУ 4267:2003, а висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) наданий учасником на рулончики паперу туалетного виготовленого у відповідності із ТУ У 17.2-30477405-002:2016, що не відповідає вимогам Замовника.
Крім того, відповідно до довідки від 31.03.2020 року №31/17-07 учасник погодився надати протягом 2-х робочих днів, не пізніше ніж до 15:00 другого дня надати Замовнику зразок Товару, що є предметом закупівлі, проте не надав Замовнику зразок Товару, у відповідності до п.5 Додатку 3 тендерної документації на закупівлю Товару.
На підставі вищевикладеного Ваша тендерна пропозиція була відхилена.
Додатково необхідно зазначити, що відповідно тендерній документації, та після неодноразових дзвінків та ігнорування звернень по електронній пошті про надання зразку товару, Ви так і не надали зразок товару, який Ви готові постачити, що не підтвердило Вашу вищезазначену довідку про згоду надати зразок товару. В подальшому це ставить під сумнів, як надійного постачальника, який може гарантувати, що товар буде доставлятись протягом року згідно графіку до проекту договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу
Номер:
2bbba804c1714db5af560101aaca438b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-002373-a.a1
Назва:
Оскарження протоколу
Вимога:
ПОГ Криворізьке УВП УТОС не згодне з рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції на підставі не відповідності вимогам тендерній документації, оскільки у складі тендерної пропозиції надано усі необхідні документи з яких виготовляються рулончики паперу туалетного «КЛАС», а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.09.2015 р. №05.03.02-03/39086 (обгортка);
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 05.08.20009 р. №05.03.02-04/48206 (основа);
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2016 р. №05.03.02-04/89 (упаковка).
Просимо переглянути рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та визнати ПОГ Криворізьке УВП УТОС переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 22.04.2020 08:33
Дата подачі:
22.04.2020 08:33
Вирішення:
Шановний Учаснику ПОГ «Криворізького УВП УТОС» Дякуємо за Вашу участь у процедурі закупівлі – папір туалетний (надалі - Товар) (ідентифікатор закупівлі – UA-Р-2020-02-03-012447-a). Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України звертає Вашу увагу, що Вами надано документи з яких Ваше підприємство виготовляє рулончики паперу туалетного «КЛАС», а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 01.09.2015 р. №05.03.02-03/39086 (обгортка);
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 05.08.2009 р. №05.03.02-04/48206 (основа);
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2016 р. №05.03.02-04/89 (упаковка).
Відповідно абз.3 п.1 Додатку 3 Тендерної документації Учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) на найменування Товару, що закуповується. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) на найменування Товару – папір туалетний “КЛАС”, який Ви пропонує постачати, відсутній у Вашій тендерній пропозиції, що є порушенням вимог Додатку 3 цієї тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, а саме відсутністю Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕС) на папір туалетний “КЛАС”, Замовник відхилив пропозицію Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено