• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, папір перфорований, канцелярські товари)

Торги не відбулися

51 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 512.00 UAH
Період оскарження: 18.03.2020 16:00 - 24.03.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Обжалование решения

Номер: d5be396b7c664207906900c900cda77a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-001231-c.b1
Назва: Обжалование решения
Вимога:
Все причины указанные в решении заказчика являются не соответствующими или не значительными. 1. Исполнение аналогичных договоров есть на площадке PROZZORO, о чем предоставлена справка участником. 2. Разрешение на вид деятельности - указано в выписке 3. Данная продукция не подлежит сертификации в Украине с 2019 года, письмо прилагаю, поэтому требование сертификатов заказчиком идет в разрез законам. 4. Какие нужно указать основания ФОП на едином налоге, почему он не плательщик НДС? таких документов не существует. Прошу заказчика пересмотреть свое незаконное решение, основанное больше на домыслах и не знании законов Украины.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне: Пункт 2 другого розділу «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 передбачає розміщення в електронній системі закупівель вимог до предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв, визначених Замовником. В оголошення було визначено вимоги до кваліфікації учасників, зокрема надання аналогічного договору з документами, які підтверджують його виконання в повному обсязі, надання дозволу чи ліцензії на провадження певного виду діяльності або обґрунтування їх відсутності, документи про якість матеріалів (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості), або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо), інформації щодо обставин з посиланням на відповідні положення податкового законодавства у разі якщо учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість (тобто зазначити в Ціновій пропозиції вид оподаткування Учасника). Пункт 4 розділу другого вищезазначеної Інструкції передбачає право учасника на етапі періоду уточнень звернутися до Замовника через ЕСЗ за роз’ясненнями щодо вимог до предмета закупівлі та\або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення. Учасник свого права не використав, що свідчить про те що він згоден з умовами Оголошення і свідомо подав свою Пропозицію та засвідчив в ній згоду з усіма положеннями Оголошення (пункт 3 Цінової пропозиції). У даному випадку, враховуючи згоду з усіма вимогами Оголошення, підтвердженими Ціновою пропозицією, Учасник мав їх виконати. Натомість Учасник надав потрібні документи з порушеннями, вказаними у Рішенні про відхилення пропозиції. Враховуючи означене, Ваша вимога не задоволена. Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Обжалование решения

Номер: e87d4fe5ad194aaabcece83c75b8d278
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-18-001231-c.b2
Назва: Обжалование решения
Вимога:
Прошу Вас пересмотреть решение или отменить закупку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ваша вимога не задоволена в зв'язку з відсутністю підстав. Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні