-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі (комплект меблів 4 ростова група)
Завершена
5 691 728.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 458.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 458.64 UAH
Період оскарження:
18.03.2020 12:20 - 20.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови закупівлі
Номер:
f075ff35f2c340eead0836a5a52704ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b16
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Скарга та докази додані
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналог. договори, відгуки.pdf 10.04.2020 20:25
- Дилерський договір.PDF 10.04.2020 20:25
- Договір з перевізником 1.PDF 10.04.2020 20:25
- Договір з перевізником 2.PDF 10.04.2020 20:25
- Лист-відповідь.pdf 10.04.2020 20:25
- Договір суборенди офісу.PDF 10.04.2020 20:25
- Лист-запит до Меблі-Техностиль.pdf 10.04.2020 20:25
- Скарга.pdf 10.04.2020 20:25
- Платіжне доручення.pdf 10.04.2020 20:25
- Штатний розпис.PDF 10.04.2020 20:26
- Лист-запит до Меблі-Техностиль-2.pdf 28.04.2020 08:29
- Лист-відповідь-2.pdf 28.04.2020 08:29
- Додаткові пояснення.pdf 28.04.2020 08:29
- 32.3 Паспорт виробу -стілець.pdf 28.04.2020 08:29
- 32.2 Паспорт виробу -парта.pdf 28.04.2020 08:29
- рішення від 14.04.2020 № 7083.pdf 15.04.2020 11:23
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 5503.pdf 28.04.2020 23:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2020 № 8294.pdf 30.04.2020 15:24
- рішення від 23.04.2020 № 8294.pdf 05.05.2020 22:50
- Відповідь АМКУ.docx 27.04.2020 09:34
- Відповідь АМКУ пдф.FR12.pdf 29.04.2020 09:24
- Протокол про внесення змін до Тендерної документації..docx 02.06.2020 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2020 20:25
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2020 11:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.05.2020 22:50
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2020 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Перелік змін до тендерної документації оприлюднено в системі окремим файлом від 02.06.2020р. відповідно до Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8294-р/пк-пз від 29.04.2020 року.
Вимога
Залишено без розгляду
Про верстати
Номер:
2e225020ca5d43a4b90f5ee7717cd716
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b15
Назва:
Про верстати
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, у вашій закупівлі дилери не можуть прийняти участь так як ви встановили дискримінаційні вимоги стосовно наявності виробничого обладнання в учасника, а саме:
«форматно-розкрійного верстату, кромко облицювального верстату, фрезерного верстату тощо, а також ручних інструментів для зборки вказаних меблів). Обовязкова наявність у учасника: станок дорновий напівавтоматичний трубозгинаючий; комплект для оснащення для згинання труби не менше двох одиниць; дорн жорсткий для згинання труби.
Надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт введення обладнання в експлуатацію»
Як дилер я маю можливість поставити продукцію яка буде повністю відповідати технічним вимогам і без наявності виробничого обладнання чи залучення субпідрядника. Але встановлюючи вимоги стосовно наявності виробничих потужностей для всіх учасників ви обмежили моє право на участь у даній закупівлі
Повідомляємо Вас, що встановлюючи такі вимоги ви свідомо обмежуєте коло потенційних учасників через наявні дискримінаційні вимоги. Тому вимагаємо виключити із ТД вимогу стосовно наявності конкретної матеріально-технічної бази. У разі невиконання я змушений буду звернутися до постійно діючої колегії АМКУ із скаргою на умови закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 09:52
Вирішення:
Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності, але й скористатись правом оренди такого обладнання. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.06.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Обладнання та субпідрядники
Номер:
32fef72665064db588e679c8814b4ab7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b14
Назва:
Обладнання та субпідрядники
Вимога:
Стосовно вашої відповіді щодо навчання персоналу ви вказали, що учасник має право залучити субпідрядні організації, з зазначенням відповідної інформації, та при умові відповідності кваліфікаційним вимогам.
Шановний Замовнику, кваліфікаційні критерії встановлені відповідно до ст 16 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» у вичерпній кількості.
По-перше Субпідрядник НЕ Є УЧАСНИКОМ закупівлі, а тому встановлювати для нього кваліфікаційний критерій є незаконним.
По-друге така вимога як «акт введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання» не віднесена Законом до кваліфікаційних критеріїв!
Будь-ласка, приведіть ТД у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні Закупівлі». Ми вимагаємо виключити вимогу «Надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання.» як таку що є дискримінаційною
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 09:51
Вирішення:
Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності, але й скористатись правом оренди такого обладнання. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.06.2020 00:02
Вимога
Відхилено
Вимога!
Номер:
764ad9d74e154c59b20f096eda0f913b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b13
Назва:
Вимога!
Вимога:
Враховуючи те, що проходить закупівля товару, а не робіт чи послуг ви свідомо в ТД ви вимагаєте технічний документ та висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи на клей який повинен відповідати ГОСТ 12.1.005-88 Система стандартов безопасности труда (ССБТ). Общие санитарно-гигиенические требования к воздуху рабочей зоны.
Інформуємо вас, що дилер чи виробник товару за закупівлею не є виробником клею, а тому відповідність цьому ГОСТ не є обов’язковою і тимпаче не є обов’язковим отримання технічного документу та висновку СЕС на клей. Жоден учасник не вправі впливати на виробника клею для отримання зазначених документів.
Тому, вимагаємо виключити зазначену вимогу з ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2020 16:57
Вирішення:
На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення товару через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що товар буде встановлений в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей, Замовника також цікавить поставка якісного та безпечного товару та у встановлені терміни, тож висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо обладнання
Номер:
af2e917db9ab4eb0b3b14f3ed1691da7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b12
Назва:
Щодо обладнання
Вимога:
Вимогами ТД встановлена Обовязкова наявність у учасника: камери полімеризації; електростатичного пістолета – розпилювач; ручного трібостатичного порошкового розпилювача; установка струминного очищення; камера напилення; адсорбційний осушувач, надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт приймання передачі обладнання.
Встановлюючи конкретні вимоги щодо наявності та кількості конкретного обладнання є дискримінаційними не тільки для дилерів, а й для виробників, так як на ринку існує більш технологічні рішення які можуть бути використані, а встановлюючи конкретні вимоги ви свідомо обмежуєте коло учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога надати підтвердження в учасника конкретного обладнання є дискримінаційною. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У свою чергу Ваша вимога обмежує участь у закупівлі лише тими учасниками, які є виробниками товару та придбали лише певний вид обладнання.
Учасники, які є виробниками, але мають інше обладнання, учасники, які є дилерами не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, що суттєво обмежує конкуренцію. При цьому наявність чи відсутність зазначеної матеріально-технічної бази не впливає на можливість поставити товар.
Додатково інформуємо ШАНОВОГО замовника, що Господарським Кодексом Украіни передбачено, що суб'єкти господарювання мають право без обмежень САМОСТІЙНО здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству.
Враховуючи наведене вимагаємо видалити із ТД вимоги про Обовязкову наявність у учасника: камери полімеризації; електростатичного пістолета – розпилювач; ручного трібостатичного порошкового розпилювача; установка струминного очищення; камера напилення; адсорбційний осушувач, надати в складі пропозиції документи, що підтверджують наявність такого обладнання власного або за договором оренди та акт приймання передачі обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2020 16:54
Вирішення:
Доброго дня, відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, одним з критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Умови тендерної документації передбачають можливість не лише мати у власності, але й скористатись правом оренди такого обладнання. Беручи до уваги зазначене вище, а також зважаючи на можливість використання учасником не лише власної матеріально-технічної бази, але й можливості її залучення на підставі договору оренди чи договору про надання послуг вважаємо що жодної дискримінаційної складової у даному випадку не має.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.06.2020 00:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо коду класифікатора
Номер:
87b722fe5797452883c88e4495789dec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b11
Назва:
Щодо коду класифікатора
Вимога:
Шановний замовнику в ТД ви вимагаєте щоб Учасник мав відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі.
Так як ТД не конкретизується який саме повинен бути зазначений вид економічної діяльності, тому є можливість двозначного тлумачення зазначеної вимоги.
Вимагаємо, з метою запобігання корупційному зловживанню, встановити в ТД конкретний виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі який ви бажаєте бачити в ТП учасника. У разі невиконання зазначеної вимоги ми вимушені будемо звернутися до відповідних громадських організації та контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.04.2020 16:53
Вирішення:
Учасник повинен мати відповідний код класифікатору виду економічної діяльності відповідно до предмету закупівлі, предмет закупівлі зазначений в п. 4.1. р. І Тендерної документації Замовника, тобто це може бути виготовлення меблів або неспеціалізована оптова торгівля, наприклад.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.06.2020 00:02
Вимога
Вирішена
Щодо представницва!
Номер:
1f8f0b877c3c436abd07602a4631f4dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b10
Назва:
Щодо представницва!
Вимога:
Відповідно до Законодавства України представництво — правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана, або має право, вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.
По-перше: таке правовідношення не встановлює обов’язку наявності офісу.
По-друге: офіційні представництва — іноземні дипломатичні, консульські, торговельні та інші офіційні представництва, що користуються імунітетом і дипломатичними привілеями.
Виходячи з цього в Закупівлі можуть прийняти тільки учасники-нерезиденти які мають офіційні представництва в м. Дніпро. Тим самим ви свідомо порушуєте вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» і обмежуєте участь дилерів чи вітчизняних виробників у закупівлі.
Виходячи з наведеного вище, ми вимагаємо видалити з ТД вимогу щодо наявності офіційного представництва в м. Дніпро.
У разі невиконання ми вимушені будемо звернутися до громадських організацій з метою надання розголосу стосовно незаконних вимог які встановлені в ТД, а також звернутися до АМКУ зі скаргою на умови закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.04.2020 10:19
Вирішення:
Шановний Учаснику, в Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо звітності
Номер:
03abca8b8ae94dd585fa4a1e98d0ed30
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b9
Назва:
Щодо звітності
Вимога:
Шановний Замовнику вимогами ТД встановлена наступна вимога: «з метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним у складі пропозиції надається копія фінансової звітності за 2018-2019 роки.»
Встановлюючи дану вимогу ви свідомо обмежуєте коло учасників та порушуєте приписи ЗУ «Про публічні закупівлі» тому що учасники які розпочали свою діяльність у 2020 році не мають змоги надати вам річну фінансову звітність, таж сама ситуація з учасниками які розпочали свою діяльність у 2019 році
Тому вимагаємо привести ТД у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі» та видалити вимогу стосовно конкретизації строку щодо фінансової звітності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 17:13
Вирішення:
На підставі ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою підтвердження наявності в Учасника основних засобів та інших активів, фінансової спроможності та надійності постачальника Замовник вимагає надання копія фінансової звітності.
У новостворених підприємств перший звітний період може бути меншим за 12 місяців, але не може бути більшим за 15 місяців (ч. 2 ст. 13 Закону № 996). Річна фінансова звітність подається не пізніше 28 лютого року, наступного за звітним (абзац перший п. 5 Порядку № 419).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо акту введення обладнання в експлуатацію та навчання!
Номер:
98585cb9c07c40ed85f28e1ef78b09da
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b8
Назва:
Щодо акту введення обладнання в експлуатацію та навчання!
Вимога:
В складі ТД вимагається надання учасником акту введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання.
Встановлюючи дану вимогу ви свідомо порушуєте приписи ЗУ «Про публічні закупівлі» обмежуючи потенційне коло учасників.
До вашого відома повідомляємо, що дилери не можуть прийняти участь у вашій закупівлі, бо по суті дилерські відносини не передбачають виготовлення матеріалу, тому у дилерів не може бути в наявності у штаті інженер який ввів обладнання в експлуатацію та пройшов навчання на базі виробника.
Додаткова інформуємо ШАНОВНОГО замовника, що виробники товару не можуть впливати на виробників обладнання для видачі конкретного документу, який не є обов’язковим, наприклад того ж сертифікату інженера, який ви вимагаєте.
Тому ми вимагаємо видалити вимоги які прописані під конкретного учасника, а саме: «акту введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером, який пройшов навчання на базі виробника обладнання, на підтвердження надати сертифікат інженера виданий виробником обладнання.»
У разі невиконання ми вимушені будемо звернутися до всіх контролюючих органів, громадських організацій з метою надати розголосу щодо даної закупівлі, та звернутися до Антимонопольного Комітету України зі скаргою на дискримінаційні умови ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2020 17:12
Вирішення:
Зважаючи на кількість закуповуваного товару, вартість, та враховуючи що закупівля здійснюється для закладів освіти, Замовник розраховує на отримання високоякісного товару, від постачальників які мають позитивний досвід та гарантують безпечність поставленого товару, з урахуванням усіх нюансів безпечності, відповідності затвердженим стандартам та вимогам ДЕСТу, що стосуються точної відповідності певним параметрам, висота парти і її сидіння, кут нахилу стільниці, відстань між спинкою і краєм стільниці. Всі параметри повинні відповідати ДЕСТу на учнівські столи та стільчики, а також таблицями ВООЗ норм росту дитини, тому акт введення обладнання в експлуатацію сервісним інженером є обов’язковою та необхідною умовою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до клею!
Номер:
41e4baca81ef495ebea5173668c0d2cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-18-001611-b.b7
Назва:
Вимоги до клею!
Вимога:
Додатком 4 ТД встановлена наступна вимога: клей на основі поліолефінів високої міцності розроблений для ламінування на МДФ та ДСП слоїв пластиків, гранульованого, з точкою плавлення не менше °C ~155 з вмістом формальдегіду не більше 0,5 мг/мᵌ відповідно ГОСТ 12.1.005-88 . Виробник клею повинен бути сертифікований відповідно до ISO 9001:2015 (для підтвердження надати технічний документ та сертифікат ISO 9001:2015 виробника та копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи).
Вимога надати технічний документ виробника та сертифікат ISO 9001:2015 виробника та копію висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на підтвердження вимоги є одночасно дискримінаційною та неможливою для виконання. Висновок СЕС на клеї не містить інформації про його термостійкість, учасники не можуть змусити своїх постачальників клею отримати якийсь конкретний вид висновку СЕС з необхідною Вам інформацію та створити технічний документ чи сертифікат ISO 9001:2015 виробника .
Ви вимагаєте ті документи, які не може надати сам учасник, а які чомусь повинні обов’язково бути у його постачальників, хоча не передбачені як обов’язкові жодним актом чинного законодавства. Такі вимоги обмежують конкуренцію та є дискримінаційними стосовно тих учасників які не можуть впливати на своїх постачальників матеріалів та вимагати їх отримати необов’язкові документи.
Тому вимагаємо видалити з ТД зазначену вимогу, в іншому випадку ми вимушені будемо звернутися до всіх контролюючих органів, в тому числі до Антимонопольного Комітету зі скаргою на умови ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2020 09:21
Вирішення:
документи необхідні для підтвердження якості та безпечності клею, який буде використовуватися для виготовлення меблів.
Статус вимоги:
Відхилено