• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Зупиночний комплекс з урною для сміття (місцевий бюджет)

ТПКВКМБ 6030

Торги не відбулися

675 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 750.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2020 16:59 - 20.03.2020 18:00
Вимога
Вирішена

Вивіска с назвою «назва зупинки» з LED підсвіткою (1000х250х60 мм). Вимагаємо внести уточнення до тендерної документації.

Номер: 7bdf99ce9f9349b18b22b146de536570
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b10
Назва: Вивіска с назвою «назва зупинки» з LED підсвіткою (1000х250х60 мм). Вимагаємо внести уточнення до тендерної документації.
Вимога:
Вивіска с назвою «назва зупинки» з LED підсвіткою (1000х250х60 мм). З яких саме матеріалів вона повинна бути? Чи можна просто наклеїти плівку на лист металу, зробити підсвітку і сказати що це вивіска? Куди слід вивести кабель Провід ПВС 2х0.75 – 5 м.п. ДЕ розташувати блок живлення? Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та чітко зазначити всі характеристи так, щоб не виникало більше описаних вище запитань.. я не совсем до конца понимаю из каких материалов она должна быть. Может это просто наклеить пленку на лист металла и сделать подсветку? Куда вывести кабель Провід ПВС 2х0.75 – 5 м.п.? Где расположить блок питания? В
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Надаэмо візуалізовану відповыдь на Ваше питання окремим файлом
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесіть уточнення в технічні вимоги

Номер: e382a3bae7944dfe89dcdb17cc34b2ab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b9
Назва: Внесіть уточнення в технічні вимоги
Вимога:
На зображенні, яке додається до цієї вимоги зазначено характеристики листа 4 мм. Водночас, у тендерній документації не зазначено місць розташування такого листа. Вимагаємо уточнити місця розташування зазначеного листа 4 мм. - 3,125 кв.м
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Надаємо візуалізовану відповідь на Ваше питання в окремому файлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

1.2. Детальна інформація про товар, а саме: найменування, асортимент, кількість, комплектація та ціна товару зазначається у специфікації, рахунку-фактурі та видатковій накладній.

Номер: 5ef98b855ebc4ae8a6e291ed9de6a403
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b8
Назва: 1.2. Детальна інформація про товар, а саме: найменування, асортимент, кількість, комплектація та ціна товару зазначається у специфікації, рахунку-фактурі та видатковій накладній.
Вимога:
проект договору 1.2. Детальна інформація про товар, а саме: найменування, асортимент, кількість, комплектація та ціна товару зазначається у специфікації, рахунку-фактурі та видатковій накладній. Вимагаємо зазначити, чи є специфікація, рахунок фактура, видаткова накладна додатками до проекту договору в контексті вимоги подати проект договору разом з усіма додатками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Найменування, асортимент, кількість, комплектація та ціна товару потрібно зазначати у специфікації, рахунку-фактурі та видатковій накладній. Додатком до договору є специфікація, яка необхідна для юридичної реєстрації договору в органах ДКСУ. Для оплати товару Замовнику необхідно надати рахунок-фактуру та видаткову накладну.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Технічні (якісні) вимоги до товару Предмет закупівлі (товар): ДК 021:2015 код 44210000-5 Конструкції та їх частини (Зупиночний комплекс з урною для сміття). Кількість – 15 комплексів

Номер: af26adfc878e404ca241012b485e956d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b7
Назва: Технічні (якісні) вимоги до товару Предмет закупівлі (товар): ДК 021:2015 код 44210000-5 Конструкції та їх частини (Зупиночний комплекс з урною для сміття). Кількість – 15 комплексів
Вимога:
Технічні (якісні) вимоги до товару Предмет закупівлі (товар): ДК 021:2015 код 44210000-5 Конструкції та їх частини (Зупиночний комплекс з урною для сміття). Кількість – 15 комплексів вимагаємо виправити описку в числі "15"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

1. Учасник повинен надати відсканований оригінал сертифікату відповідності (якщо такий передбачено надавити законодавством

Номер: f386e43ca4454f59b03a6d2b9ce2baae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b6
Назва: 1. Учасник повинен надати відсканований оригінал сертифікату відповідності (якщо такий передбачено надавити законодавством
Вимога:
Вимагаємо виправити описку в слові "надавити"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

- копія наказу на призначення керівника; - копія виписки з протоколу засновників про заснування та призначення керівника підприємства;

Номер: 958ef3745a9441088102dabd7abc695c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b5
Назва: - копія наказу на призначення керівника; - копія виписки з протоколу засновників про заснування та призначення керівника підприємства;
Вимога:
Вимагаємо зазначити в тендерній документації , що такі документи повинні подавати виключно юридичні особи-учасники
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Термін поставки товару – протягом квітня 2020 року.

Номер: 6d1373ac599f4ff781a909b758b6b8ac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b4
Назва: Термін поставки товару – протягом квітня 2020 року.
Вимога:
Цивільний кодекс України Стаття 251. Поняття строку та терміну 1. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. 2. Терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. 3. Строк та термін можуть бути визначені актами цивільного законодавства, правочином або рішенням суду. Стаття 252. Визначення строку та терміну 1. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. 2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Таким чином, термін поставки товару встановлений з порушенням норм цивільного законодаства, а саме не є визначений календарною датою, або вказівкою на подію. Вимагаємо чітко зазначити строк (у дня) або термін (календарною датою) поставки товару у тендерній документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);

Номер: 409ce1bf9f7f4f039c6cbd47f29d47b5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b3
Назва: копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
Вимога:
Умова є дискримінаційною, оскільки фізичні особи-підприємці, які не є платниками податку на додану вартість не зможуть виконати вимоги тендерної документації Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та зазначити, що учасники які не є платниками податку на додану вартість можуть не подавати - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;

Номер: da00638013514050b9159b82fffa2df5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b2
Назва: Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;
Вимога:
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником; Відповідно до чинного законодавства України - фізичні особи-підприємці (ФОПи) не мають установчих документів. Установчі документи мають тільки юридичні особи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, де зазначити, що учасники фізичні особи-підприємці не зобов'язані подавати документи, які не передбачені для них нормами чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Антиконкурентні умови проекту договору. Строк на виготовлення зупинок 1 день?!!!

Номер: 45c0f24d353944d5aebe3bac278d3aff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003979-b.b1
Назва: Антиконкурентні умови проекту договору. Строк на виготовлення зупинок 1 день?!!!
Вимога:
Проект договору: 4.1. Постачальник зобов’язується передати товар Покупцю протягом 1 (одного) календарного дня з дати отримання відповідної заявки від Покупця. Пункт постачання товару: вул.П.Сагайдачного, 30, м.Боярка Київської області. Проектом договору штучно обмежено кількість можливих учасників та порушується вільна конкуренція в торгах, оскільки Замовник має право одразу пілся підписання договору направити відповідну заявку Постачальнику, а Постачальник зобов'язаний буде виготовити 16 автобусних зупинок за один день. Повідомляємо Вас про те, що виготовити 16 автобусних зупинок за один календарний день та поставити їх Покупцю - фізично неможливо. Виконати такі умови договору можна тільки тоді, якщо Постачальник має вже готові виготовлені зупинки, та знаходиться на території населеного пункту Замовника. В умовах карантину - учасники з інших областей України не матимуть змоги доставити товар вчасно, і Замовник заздалегідь про це знає, прописавши в проекті договору всього один день. Більше того, виникають сумніви щодо прозорості самого тендеру, оскільки такі умови могли бути прописані "під власного постачальника", який точно знає, що може поставити зупинки за один день. З метою встановлення розумних та справедливих умов, забезпечення рівності прав усіх можливих учасників, Вимагаємо - встановити строк виготовлення та поставки автобусних зупинок не менше 20 календарних днів, що відповідає діловій практиці у сфері виготовлення металевих конструкцій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено