• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області

Завершена

3 028 455.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 028.46 UAH
Період оскарження: 17.03.2020 16:56 - 05.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c347496f89bc4b60a4d7b865b78f31f9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003953-b.c6
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері закупівель 17 березня 2020 р., на веб-сайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-03-17-003953-b (cb8cce73d0e54c26bce2a760a2b11a10) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області. Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Однак, тендерний комітет Замовника безпідставно та необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху». У зв’язку з чим, звертаємось за захистом до Антимонопольного комітету України та вважаємо за необхідне вказати наступі факти, які підтверджують протиправність дій замовника: По-перше. Пунктом 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області», затвердженої Протоколом тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 27 квітня 2020 року № 168 визначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо. Також учасником обов’язково в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «Дорекс-Безпека руху» надано в складі тендерної пропозиції наступні документи, а саме: - Договір про надання транспортних послуг № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. з ФОП Сарнацьким А.В., на автогідропідіймачі Nissan Capstar та Mercedes-Benz 311 CDI та додаткові угоди до даного договору. Також, на виконання вимог тендерної документації надано лист-підтвердження ФОП Сарнацького А.В. № 27 від 04.05.2020 року в якому вказано наступне: «ФОП Сарнацький А.В., iдентифiкацiйний номер 2775919596, не заперечує проти використання машин, механiзмiв i технiки, що належать менi та знаходяться у користуваннi Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «ДОРЕКС - Безпека руху» за договорами про надання транспортних послуг №05/16-ДБР вiд 05.01.2016 р., №05/19-ДБР вiд 03.01.2019 р., №05/01/2 вiд 05.01.2018 р. та № 03/17/1 вiд 11.09.2017 р. (з додатковими угодами) для надання послуг (виконання робiт) за предметом закупiвлi: Реконструкцiя системи вуличного освітлення с. Максимовичi, Полiського району Київської областi у випадку перемоги ТОВ «ДОРЕКС - Безпека руху» як учасника процедури закупівлі». Проте, Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 591 від 22 червня 2020 року, тендерну пропозицію – ТОВ «Дорекс-безпека руху» відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на те, що Договір про надання транспортних послуг № 05/16-ДБР від 05.01.2016 року з ФОП Сарнацьким А.В. припинив свою дію у 2018 році. Вказаний висновок, тендерного комітету не відповідав фактичним обставинам справи, адже у складі тендерної пропозиції містився: - PDF-файл під назвою «12. НАЯВНІСТЬ МТБ-1-25», на 21 сторінці якого розміщена Додаткова угода № 4 від 27.12.2019 року до Договору № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. з ФОП Сарнацьким А.В., в якій чітко зазначено, що строк дії Договору № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. продовжено до 31 грудня 2020 року. Додатковій угоді № 4 від 27.12.2019 року., тендерний комітет не надав оцінки та внаслідок цього прийняв протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дорекс-Безпека руху». З огляду на вищеописані обставини справи, 25 червня 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» звернулося до Замовника торгів із вимогою надати пояснення про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» умовам тендерної документації. 01 липня 2020 року Замовник надав відповідь на вказану Вимогу, в якій фактично визнав протиправність своїх дій по відхиленню тендерної пропозиції з причини закінчення строку дії договору про надання транспортних послуг № 05/16-ДБР від 05.01.2016 року з ФОП Сарнацьким А.В. та вказав з цього приводу наступне: «….Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне. Дійсно, під час підготовки протоколу розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", було допущено механічну помилку та не вірно вказано підставу для відхилення вашої тендерної пропозиції. Разом з тим, згідно підпункту абз. 9 п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що в складі тендерної пропозиції має міститися гарантійний лист, що Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, однак у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" вищезазначена довідка відсутня». Водночас, з викладеного обґрунтування вбачається, що Замовник торгів у відповіді на вимогу фактично визначив абсолютно нову причину для відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - відсутність гарантійного листа про те, що невраховані у загальній ціні витрати не будуть оплачуватись замовником окремо. По-друге. Нова причина відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", також є абсолютно безпідставною, що підтверджується співставленням вимог закріплених в абз. 9 п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та складом документів тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху". Так, відповідно до абз. 9 п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися замовником окремо не будуть, про що в складі тендерної пропозиції має міститися гарантійний лист. Замовник стверджує, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" не надало гарантійний лист передбачений абз. 9 п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції». Проте, цей висновок суперечить дійсним обставинам справи тому, що у складі тендерної пропозиції наявний файл під назвою: «31. ГЛ ПРО ВИТРАТИ 2.pdf». У вказаному файлі міститься гарантійний лист, про який йдеться у відповідь Замовника на вимогу. Дані обставини, підтверджується наступним витягом з тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху": Отже, вищеописані обставини справи доводять той факт, що Замовник торгів безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Дорекс-безпека руху» та при цьому, порушив цілий ряд законодавчих норм. Зокрема, частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність. Відповідно до ст. 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частина 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. В силу описаних вище фактичних та правових обставин справи, вважаємо що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дорекс-безпека руху» замовник порушив наступні приписи здійснення закупівель, встановлені ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій - максимальна економія та ефективність Допущені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції порушення призвели до неправомірного акцепту пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент " та визнання його переможцем, що в свою чергу має наслідком порушення прав ТОВ «Дорекс-безпека руху», чия тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 8 Конституції України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорекс-безпека руху», яке оформлено протоколом № 591 від «22» червня 2020 року засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "І. Б. К. Девелопмент". Додатки: 1. докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету; З повагою, Директор ТОВ «Дорекс-безпека руху» Скобченко Є.В
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2020 11:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.07.2020 21:07
Дата виконання рішення Замовником: 31.07.2020 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконане замовником
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", Сарнацький Андрій 380672091880 sa200709@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 7acf0806be8e44b9ac399259126d68b7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003953-b.c5
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" ідентифікаційний код 34892518 № __ від __________ року. Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ, 04119 ВИМОГА 17 березня 2020 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-03-17-003953-b (cb8cce73d0e54c26bce2a760a2b11a10) про проведення процедури відкритих торгів на Закупівлю «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області». Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Відповідно до п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області», затвердженої Протоколом тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 27 квітня 2020 року № 168 визначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо. Також учасником обов’язково в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «Дорекс-Безпека руху» надано в складі тендерної пропозиції наступні документи, а саме: - Договір про надання транспортних послуг № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. з ФОП Сарнацьким А.В., на автогідропідіймачі Nissan Capstar та Mercedes-Benz 311 CDI та додаткові угоди до даного договору. Також, на виконання вимог тендерної документації надано лист-підтвердження ФОП Сарнацького А.В. № 27 від 04.05.2020 року в якому вказано наступне: ФОП Сарнацький А.В., iдентифiкацiйний номер 2775919596, не заперечує проти використання машин, механiзмiв i технiки, що належать менi та знаходяться у користуваннi Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «ДОРЕКС - Безпека руху» за договорами про надання транспортних послуг №05/16-ДБР вiд 05.01.2016 р., №05/19-ДБР вiд 03.01.2019 р., №05/01/2 вiд 05.01.2018 р. та № 03/17/1 вiд 11.09.2017 р. (з додатковими угодами) для надання послуг (виконання робiт) за предметом закупiвлi: Реконструкцiя системи вуличного освітлення с. Максимовичi, Полiського району Київської областi у випадку перемоги ТОВ «ДОРЕКС - Безпека руху» як учасника процедури закупівлі. Однак, Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 591 від 22 червня 2020 року, тендерну пропозицію – ТОВ «Дорекс-безпека руху» відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на те, що Договір про надання транспортних послуг № 05/16-ДБР від 05.01.2016 року з ФОП Сарнацьки А.В. припинив свою дію у 2018 році. Вказаний висновок, тендерного комітету ТОВ «Дорекс-Безпека руху» вважає безпідставним, з огляду на наступне: - у складі тендерної документації наявний файл під назвою «12. НАЯВНІСТЬ МТБ-1-25», на 21 сторінці якого розміщена Додаткова угода № 4 від 27.12.2019 року до Договору № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. з ФОП Сарнацьким А.В., в даній угоді чітко зазначено - що строк дії Договору № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. продовжено до 31 грудня 2020 року. Додатковій угоді № 4 від 27.12.2019 року., тендерний комітет не надав правової оцінки та внаслідок цього прийняв протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дорекс-Безпека руху». На підставі вищевикладених фактичних та правових обставин справи, звертаємось до Вас із вимогою: 1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» умовам тендерної документації. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», яке оформлено протоколом № 591 від «22» червня 2020 року засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації. 3. Повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху». Директор ТОВ «Дорекс-безпека руху» Скобченко Є.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне. Дійсно, під час підготовки протоколу розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", було допущено механічну помилку та не вірно вказано підставу для відхилення вашої тендерної пропозиції. Разом з тим, згідно підпункту абз. 9 п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що в складі тендерної пропозиції має міститися гарантійний лист, що Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть, однак у складі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" вищезазначена довідка відсутня.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 56fec4e6f62145679bdcc11bda173d6e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003953-b.c4
Назва: Вимога
Вимога:
17 березня 2020 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-03-17-003953-b (cb8cce73d0e54c26bce2a760a2b11a10) про проведення процедури відкритих торгів на Закупівлю «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області». Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Відповідно до п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області», затвердженої Протоколом тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 27 квітня 2020 року № 168 визначено, що для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази: - довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання замовлення. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо. Також учасником обов’язково в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На виконання даної вимоги тендерної документації ТОВ «Дорекс-Безпека руху» надано в складі тендерної пропозиції наступні документи, а саме: - Договір про надання транспортних послуг № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. з ФОП Сарнацьким А.В., на автогідропідіймачі Nissan Capstar та Mercedes-Benz 311 CDI та додаткові угоди до даного договору. Також, на виконання вимог тендерної документації надано лист-підтвердження ФОП Сарнацького А.В. № 27 від 04.05.2020 року в якому вказано наступне: ФОП Сарнацький А.В., iдентифiкацiйний номер 2775919596, не заперечує проти використання машин, механiзмiв i технiки, що належать менi та знаходяться у користуваннi Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «ДОРЕКС - Безпека руху» за договорами про надання транспортних послуг №05/16-ДБР вiд 05.01.2016 р., №05/19-ДБР вiд 03.01.2019 р., №05/01/2 вiд 05.01.2018 р. та № 03/17/1 вiд 11.09.2017 р. (з додатковими угодами) для надання послуг (виконання робiт) за предметом закупiвлi: Реконструкцiя системи вуличного освітлення с. Максимовичi, Полiського району Київської областi у випадку перемоги ТОВ «ДОРЕКС - Безпека руху» як учасника процедури закупівлі. Однак, Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 591 від 22 червня 2020 року, тендерну пропозицію – ТОВ «Дорекс-безпека руху» відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на те, що Договір про надання транспортних послуг № 05/16-ДБР від 05.01.2016 року з ФОП Сарнацьки А.В. припинив свою дію у 2018 році. Вказаний висновок, тендерного комітету ТОВ «Дорекс-Безпека руху» вважає безпідставним, з огляду на наступне: - у складі тендерної документації наявний файл під назвою «12. НАЯВНІСТЬ МТБ-1-25», на 21 сторінці якого розміщена Додаткова угода № 4 від 27.12.2019 року до Договору № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. з ФОП Сарнацьким А.В., в даній угоді чітко зазначено - що строк дії Договору № 05/16-ДБР від 05.01.2016 р. продовжено до 31 грудня 2020 року. Додатковій угоді № 4 від 27.12.2019 року., тендерний комітет не надав правової оцінки та внаслідок цього прийняв протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дорекс-Безпека руху». На підставі вищевикладених фактичних та правових обставин справи, звертаємось до Вас із вимогою: 1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» умовам тендерної документації. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», яке оформлено протоколом № 591 від «22» червня 2020 року засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації. 3. Повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не вірно подані документи
Дата скасування: 25.06.2020 18:19
Скарга
Залишено без розгляду

оскарження рішення Замовника

Номер: 366c70708eb1492ebf6ec6e7101ae949
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003953-b.c3
Назва: оскарження рішення Замовника
Скарга:
Прийняте рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, протокол №538 від 15 червня 2020 року, про відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.4 ч. 1 ст. Закону «Про публічні закупівлі» тому що: Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі робіт «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області».
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.07.2020 14:15
Автор: МПП «ЕНЕРГІЯ», Мале приватне підприємство "Енергія" +380456564253 energiya-fastiv@list.ru
Скарга
Відхилено

оскарження рішення Замовника

Номер: af2067e93afa4e37aa1eb83852b7670a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003953-b.c2
Назва: оскарження рішення Замовника
Скарга:
Прийняте рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, протокол №538 від 15 червня 2020 року, про відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.4 ч. 1 ст. Закону «Про публічні закупівлі» тому що: Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі робіт «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області».
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2020 13:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.07.2020 20:17
Автор: МПП «ЕНЕРГІЯ», Мале приватне підприємство "Енергія" +380456564253 energiya-fastiv@list.ru
Вимога
Є відповідь

щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 588679c3f98e4993ac0a1c614703ff65
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-003953-b.a1
Назва: щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Мале приватне підприємство «Енергія» просить надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації щодо закупівлі робіт «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області». Вважаємо недостатню аргументацію щодо відхилення тендерної пропозиції так, як довідка, яку ми надали згідно п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації. Форма таблиці більш розширена, чим передбачена умовами тендерної документації, і в ній відображені відповіді на всі питання що вимагалися умовами тендерної документації, а саме формою таблиці. Нами додатково вказана кваліфікаційна група з електробезпеки до і понад 1000В та колонка щодо відомостей про документ, що підтверджує кваліфікацію та спеціалізацію персоналу, а колонка де відображений досвід роботи містить відомості з трудових книжок персоналу. Копії посвідчень про кваліфікаційну групу, допуски до роботи, копії трудових книжок виробничого персоналу: робітників, майстрів виконавчого директора, які безпосередньо будуть зайняті на виконанні робіт по даному об’єкту, є в тендерній пропозиції. Оскільки технічне завдання на виконання робіт на об’єкті «Реконструкція системи вуличного освітлення с. Максимовичі, Поліського району Київської області» не передбачає виконання проектних робіт, копії трудових книжок Холявко Дмитра Ігоровича, Ващіліної Тамари Федорівни та Терещенко Валентина Олександровича не надані, але виписки з трудової відображені в таблиці в колонці «Досвід роботи, років». Не надання копій трудових книжок працівників, які мають досвід виконання проектних робіт, не вплине на результативність виконання робіт на об’єкті. Вважаємо рішення тендерного комітету не аргументованим та чекаємо відповіді на нашу вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Умовами тендерної документації чітко зазначено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, потрібно надати "Довідку учасника завірена підписом уповноваженої особи, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ". Це означає, що згідно умов документації учасники вносять інформацію в довідку про працівників, які будуть залучені для виконання робіт згідно технічного завдання, тому ізобов'язані на підтвердження інформації зазначеній в довідці надати документи передбачені тендерною документацією.(копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.) Отже, Учасник Мале приватне підприємство "Енергія" згідно умов тендерної документації надали інформацію про працівників які будуть залучені для виконання замовлення, але не підтвердили наявність правовідносин Учасника з усіма працівниками, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено