-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова паливні хвойних порід
Торги відмінено
950 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 752.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 752.00 UAH
Період оскарження:
17.03.2020 13:45 - 28.03.2020 23:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та як наслідок неправомірни визначення переможця закупівлі
Номер:
5dfc196d57194446ac7cece954a83f6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-000735-c.a6
Назва:
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції та як наслідок неправомірни визначення переможця закупівлі
Скарга:
СКАРГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ОСТЕРСЬКОЮ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНОЮ ЧАСТИНОЮ (РАЙОНУ) було оголошено відкриті торги UA-2020-03-17-000735-c на закупівлю товару “ДК 021:2015 – 03410000-7. Деревина (дрова паливні хвойних порід).
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції надали наступні учасники:
1) ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП (надалі - Скаржник)
2) ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГСЕРВІС-2001"
3) ФОП АНДРІШАК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
4) ТОВ "ТЕД"
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерну пропозицію Скаржника було відхилено Замовником 12 червня 2020 року. Переможцем Процедури закупівлі визначено ФОП АНДРІШАК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Повідомлення про намір укласти договір з Переможцем оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 25 червня 2020 року.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями діями Замовника та вважає їх такими, що порушують його права та інтереси, а також такими, що порушують норми Закону України “Про публічні закупівлі”, у т. ч. порушують один з основних принципів здійснення закупівель - “об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій”, що встановлений у ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції, виходячи з наступного:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.06.2020 р. №72 підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало наступне: "...тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до cтaттi 16, а саме відповідно до пункту 2 Додатку 5 тендерної документації...” згідно якого замовником вимагається від Учасника надати документи у складі тендерної пропозиції на підтвердження даного кваліфікаційного критерію, зокрема вимагається:
“- Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення транспортних та вантажо - розвантажувальних робіт.
Учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, для підтвердження наявності в нього матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії технічних паспортів на механізми і автомобілі, а також дозвільні документи (дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою тощо). У разі якщо матеріально-технічна база залучається Учасником на договірних засадах: додатково надати копії відповідних договорів/копії договорів, згідно яких використовується техніка, у яких обов’язково повинен бути визначний весь перелік технічної бази, що залучається. Разом із договорами Учасник повинен надати копії технічних паспортів механізмів та свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.”
та Замовник зазначає, що в складі тендерної пропозиції ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП надано:
1). Довідку (від 01.04.2020 №236/22), що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення транспортних та вантажо - розвантажувальних робіт для виконання зобов’язань з постачання товару -“ДК 021:2015 – 03410000-7. Деревина (дрова паливні хвойних порід)”, в якій зазначено транспорт, що обладнаний краном маніпулятором, а саме ЗИЛ 131
2) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу / технічний паспорт СХХ 559479 на автомобіль ЗИЛ 131 реєстраційних номер СВ1588АЕ
3) Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу з фото автомобіля
4) Керівництво використання гідроманіпулятора
Проаналізувавши дані документи Замовник, ОСТЕРСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА (РАЙОНУ), зробив свій суб'єктивний та помилковий висновок, що даним транспортним засобом не можливо транспортувати деревину та прийшов до хибного висновку, що наявність одної одиниці матеріально технічної бази не є достатньою.
Вищезазначені твердження та висновки Замовника є хибними, необ’єктивними та упередженими, оскільки Учасник надав усі необхідні документи та згідно вимог пункту 2 Додатку 5 тендерної документації від учасників вимагалося лише надання:
1) Довідки, складеної у довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для здійснення транспортних та вантажо - розвантажувальних робіт
та
2) Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії технічних паспортів на механізми і автомобілі, а також дозвільні документи (дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою тощо)
та ніяких вимог щодо кількості транспортних засобів не було, а також не було конкретних вимог до технічних характеристик таких засобів і способу доставки. Слід, зауважити, що учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП", є офіційним державним виробником деревини та лісопродукції та має багаторічний професійний досвід у виготовлені, продажу та поставці лісопродукції та запевняє, що зазначена технічна база є цілком достатня враховуючи те, що Замовник ОСТЕРСЬКЕ КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА (РАЙОНУ) (код ЄДРПОУ 07807645) та Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП" (код ЄДРПОУ 14304732) знаходяться в одному і тому самому населеному пункті — селищі міського типу Десна (17024, Чернiгiвська область, Козелецький район) і про ніякі проблеми технічного характеру щодо обсягу поставки чи про неможливість вкластися в строки поставки — і мови не може йти, а це все лише надумані, помилкові висновки Замовника та його навмисні неправомірні дії, які спрямовані лише на відхилення пропозиції Скаржника, який до-речі, вже раз довів таку неправомірність дій Замовника в попередній скарзі UA-2020-03-17-000735-c.c2, що підтверджено рішенням органу оскарження № 8919-р /пк-пз від 07.05.2020, але Замовник і надалі продовжує порушувати вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” та без будь-якого правового підґрунтя відхиляє економічно-найвигіднішу пропозицію ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВО "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП". Причому, слід зауважити, що відповідно до умов п. 4 розділу І тендерної документації визначено, що видом предмету закупівлі є Товар, а не Послуги, і умовами даної закупівлі не передбачено окремих чи спеціалізованих умов або технічних вимог до способу транспортування деревини, а тому це вже особиста професійна справа постачальника доставити товар в необхідній кількості в передбачений строк до Замовника, що без проблем може здійснити Учасник, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП", та який на виконання кваліфікаційних вимог пункту 2 Додатку 5 тендерної документації надав всі необхідні документи, що передбачені її умовами, зокрема надано:
1). Довідку у довільній формі, як того вимагалося у тендерній документації, а саме довідку за вих. №236/22від 01.04.2020 (детальніше слід дивитись стр. 2 файлу — “Додаток-5_до_ТП_(Кваліфікаційна частина).pdf”), що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та якою підтверджує наявність власного всього необхідного обладнання та відповідну матеріально-технічну базу (у т. ч. склад, транспорт, техніку) для здійснення транспортних та вантажо - розвантажувальних робіт / для виконання зобов’язань з постачання товару -“ДК 021:2015 – 03410000-7. Деревина (дрова паливні хвойних порід)” – 1600,0 куб. м., згідно відповідних вимог зазначених Замовником у тендерній документації, чим підтверджує свою відповідність кваліфікаційним критеріям установленим п. 1 Додатку 5 тендерної документації. В довідці зазначено про наявність спеціалізованого вантажного транспортного засобу (ТС - ЗИЛ 131, номер та серія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХХ 559479 та на звороті номер техпаспорту СХХ 559479), зі встановленим краном маніпулятором PALM, та окрім цього, на виконання вимог п. 2 Додатку 5 тендерної документації надано відповідні документи:
2). Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу реєстраційний номер СВ 1588 АЕ — СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ВАНТАЖНОГО ТС (детальніше слід дивитись стр. №1 файлу — “4 Свідоцтво на авто.pdf”) та технічний паспорт СХХ 559479 (детальніше слід дивитись стр. №2 файлу — “4 Свідоцтво на авто.pdf”), які були наведені у даній довідці;
3) Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу з фото автомобіля, яким підтверджується технічна справність вантажного автомобіля ЗИЛ 131 (детальніше слід дивитись файл — “Док щодо техстану авто.pdf”);
4). Керівництво користувача гідроманіпулятора.
Також, слід зазначати, що у складі тендерної пропозиції Скаржника на виконання вимог пункту 2 Додатку 5 тендерної документації та п. “є” приміток Додатку 6 ТД, п. 1 розділу ІІІ ТД, -надано письмове пояснення за вих. №236/24 від 01.04.2020 (детальніше слід дивитись стр. 4-5 файлу — “Додаток-5_до_ТП_(Кваліфікаційна частина).pdf”) щодо ненадання у складі тендерної пропозиції дозвільних документів (дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою тощо), яким доведено до відома Замовника, що згідно ч. 4 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних осіб у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно чинного законодавства України не передбачено при перевезені товару -“ДК 021:2015 – 03410000-7. Деревина (дрова паливні хвойних порід)” мати дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, а тому такий документ не надається у складі пропозиції. Причому згідно умов тендерної документації предметом закупівлі є товар, а не роботи. Також проінформовано, що наразі свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та технічний паспорт є рівнозначним документом. Окрім цього, згідно умов п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації, а також, згідно умов цього ж пункту розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що в разі неможливості надання заявлених документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерній документації, Учасник має надати письмове пояснення про їх відсутність, у зв'язку з чим та на виконання чого ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП" надало дане письмове пояснення за вих. №236/24 від 01.04.2020.
Підсумовуючи вищезазначене, можемо з упевненістю стверджувати, що:
- Замовник вимагав надати довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази – Учасник надав відповідну довідку (детальніше слід дивитись стр. 2 файлу — “Додаток-5_до_ТП_(Кваліфікаційна частина).pdf”), чим виконав таку вимогу,
- Замовник вимагав надати копії документів (свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, копії технічних паспортів на механізми і автомобілі) – Учасник надав відповідні документи (детальніше слід дивитись стр. №1-2 файлу — “4 Свідоцтво на авто.pdf”, “Техпаспарт на авто з маніпулятором.pdf”,“Док щодо техстану авто.pdf”), які були наведені у даній довідці, чим виконав таку вимогу,
- Замовник вимагав надати дозвільні документи (дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою тощо) – Учасник надав відповідні документи, а саме письмове пояснення за вих. №236/24 від 01.04.2020 (детальніше слід дивитись стр. 4-5 файлу — “Додаток-5_до_ТП_(Кваліфікаційна частина).pdf”) чим виконав вимоги пункту 2 Додатку 5 тендерної документації та п. “є” приміток Додатку 6 тендерної документації, п. 1 розділу ІІІ ТД, оскільки згідно ч. 4 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних осіб, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних осіб у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
А, отже учасник, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП", надав усі документи відповідно вимог тендерної документації та відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником, згідно зі статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Згідно зі статтею 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, а також беручи до уваги той факт, що учасник процедури закупівлі надав необхідні кваліфікаційні документи, - ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП" не порушило умови Документації в цій частині, а тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної причини в протоколі засідання тендерного комітету від "12" червня 2020 року №72. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП АНДРІШАК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ.
А отже, Замовник порушив ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП", адже цей Учасник та його тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Закону та умовам тендерної документації, що підтверджується наявними у ній поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та наявні всі документи з відповідною інформацією.
Окрім цього, наявність порушених прав також обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником даної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найбiльш економічно вигідної та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного рику лісозаготівлі (ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП" є виробником лісопродукції (основним видом діяльності згідно КВЕД є 02.20. Лісозаготівля; 02.10. Лісівництво та інша діяльність у лісовому господарстві).
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника .
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП" зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від "12" червня 2020 року №72 та скасувати рішення замовника про визначення переможцем ФОП АНДРІШАК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ зазначене у протоколі від "25" червня 2020 року №77.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Довідка-підтвердження від 17.06.2020 №353 про наявність на балансі підприємства ЗІЛ-131 СВ 1588 АЕ з маніпулятором Palms P670, що має можливість перевезення деревини.
3. Письмове пояснення від 01.04.2020 р. №236/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_Скарга до АМКУ.pdf 26.06.2020 12:51
- 2_Платіжне_доручення-887_5000.pdf 26.06.2020 12:51
- рішення від 30..06.2020 № 12735 +лист Замовнику.pdf 30.06.2020 21:17
- Інформація про перенесення розгляду скарги №10247 .pdf 16.07.2020 22:27
- Інформація про перенесення розгляду скарги №10473 .pdf 17.07.2020 22:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2020 №13944 .pdf 21.07.2020 20:31
- рішення від 20.07.2020 №13944 .pdf 23.07.2020 20:42
- UA-2020-03-17-000735-с, пояснення pdf 03.07.2020 14:35
- UA-2020-03-17-000735-с, пояснення docx 03.07.2020 14:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.06.2020 12:51
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2020 21:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.07.2020 20:43
Дата виконання рішення Замовником:
17.08.2020 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скаргу задоволено, рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
0fda20ee47204f3997b6b1d3462223cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-000735-c.a5
Назва:
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, додається окремим файлом.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1_Скарга до АМКУ.pdf 22.06.2020 22:50
- 2_Платіжне_доручення-887_5000.pdf 22.06.2020 22:50
Дата подачі:
22.06.2020 22:51
Вирішення:
Шановний учаснику! Враховуючи вимоги до предмету закупівлі, а саме розмір деревини по довжині, слід зазначити, що транспортування короткомірного сортименту (деревини до 1,9 м) вказаним Вами у тендерній пропозиції транспортом не є можливим, навіть при залученні до роботи причепа – розпуску (на який в тендерній пропозиції відсутні документи). Також слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про залучення іншої матеріально – технічної бази. Для постачання (транспортування, вантажо – розвантажувальних робіт та штабелювання) вказаної кількості деревини (1600м3) та в зазначені строки не достатньо однієї одиниці матеріально – технічної бази.
Також слід зазначити Додатком 3 (Технічне завдання) тендерної документації передбачена вимога Замовника щодо постачання пунктами:
3. Умови постачання: Вимогою замовника є постачання учасником – переможцем деревини паливної безпосередньо до місця її зберігання та з обов'язковим її штабелюванням.
4. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування незаконных рішень замовника
Номер:
afd8a48ea0034f238ae88d4b03266c49
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-000735-c.a4
Назва:
Вимога про скасування незаконных рішень замовника
Вимога:
Замовник порушив ч. 1 ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП", адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Закону та умовам тендерної документації, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та наявні всі документи з відповідною інформацією. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП АНДРІШАК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП" зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №60 від «08» квітня 2020 року та рішення про визначення переможцем ФОП АНДРІШАК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ зазначене у протоколі №62 від «09» квітня 2020 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2020 23:48
Вирішення:
Шановний Учасник! Ви не виконали умови вказані в тендерній документації Замовника. Робити подібні висновки Ваше право. Кожний захищається як може. Крім того, подана скарга. Чекаємо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога, згідно абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер:
958929a24360472ca01fce49e4446b90
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-000735-c.b3
Назва:
Вимога, згідно абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Шановний замовнику, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” звертаємося до Вас з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника ДП "ОСТЕРСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП". У разі ненадання обгрунтованих пояснень та зазначення конкретних переваг або їх формальність (несуттєвість), будемо вимушені звернутися зі скаргою до ДАСУ та інших відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2020 23:42
Вирішення:
Шановний Учаснику! Вся інформація стосовно переваг пропозиції переможця торгів над Вашою вказані в протоколах тендерного комітету, які оприлюднені в електронній системі закупівель даної процедури, де розписані обґрунтовані пояснення та причини відхилення Вашої пропозиції. Інформація знаходиться у вільному доступі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
3e5cfb1c3e314daab31c94510c90b044
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-000735-c.c2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, додається окремим файлом.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2_Платіжне_доручення-618_5000.pdf 19.04.2020 23:33
- 1_Скарга до АМКУ.pdf 19.04.2020 23:33
- Скарга до АМКУ.docx 19.04.2020 23:33
- Рішення від 24.04.2020 № 7816 +лист Замовнику .pdf 23.04.2020 17:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2020 № 8919.pdf 08.05.2020 17:12
- Рішення від 07.05.2020 № 8919.pdf 13.05.2020 20:47
- UA-2020-03-17-000735-с, пояснення 30.04.2020 18:26
- UA-2020-03-17-000735-с, пояснення 30.04.2020 18:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.04.2020 23:33
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2020 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2020 20:48
Дата виконання рішення Замовником:
05.06.2020 20:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скаргу задоволено, рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
8e84f2a6b0d24ae1858fa56aea2a7c44
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-000735-c.b1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації, Замовником вимагається надання Учасником забезпечення
тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії
(безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої
відповідно до вимог постанови Правління Національного банку
України 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі
виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу,
відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення
тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
При цьому, гарантія має містити умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії.
Звертаємо увагу тендерного комітету, що банківська гарантія ФОП Андріашака Володимира Володимировича не містить умов щодо зменшення/збільшення суми гарантії. Більше того, зі змісту гарантії ФОП Андріашака В. В., у письмовій вимозі про сплату коштів Замовник зобов'язаний зазначити, які саме обов'язки порушив Принципал. Таким чином, банківська гарантія учасника містить умову про зазначення причин сплати коштів, а відповідно до вимог тендерної документації гарантія повинна бути безумовною.
З огляду на це, тендерна пропозиція ФОП Андріашака В. В. не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до цієї Документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2020 19:29
Вирішення:
Шановний Учасник!
Щодо першого питання Вашої вимоги, а саме, що банківська гарантія ФОП Андрішака Володимира Володимировича не містить умов щодо зменшення/збільшення суми гарантії.
Одним з пунктів в тендерній документації де вказано, що повинна містити гарантія є:
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії;
В банківській гарантії № 1842-20 від 23.03.2020 виданої ФОП Андрішаку Володимиру Володимировичу на цей пункт прописано, що "Сума гарантії залишається незмінною"
Стосовно питання безумовної гарантії. Читаємо, що таке безумовна гарантія, та робимо логічний ланцюжок.
Безумовна гарантія — гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Вимоги прописані в банківській гарантії для того, щоб Банк-Гарант, мав чіткі відомості настання причин сплати вказаної суми Гарантії.
З цього випливає, що при настанні факту виплати Бенефіціар надсилає листа- вимогу Банку-Гаранту з вказанням зобов'язань, які не виконав Принципал. Банк-гарант в свою чергу сплачує кошти Бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
От Вам і безумовна гарантія. Читаємо. Думаємо. Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено