-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби (Лікарські засоби для профілактики та лікування опортуністичних інфекцій п. 3.4)
Завершена
5 127 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 273.60 UAH
мін. крок: 1% або 51 273.60 UAH
Період оскарження:
17.03.2020 12:51 - 13.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти).
Номер:
f630f64b238e45c3ad8796aeec72dab6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-17-001295-a.b1
Назва:
Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти).
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації планується закупити 21 найменування лікарських засобів в одному лоті. Медико-технічним вимогам до деяких запланованих до закупівлі лікарських засобів, що зазначено в Додатку 4 до тендерної документації, відповідає лише один зареєстрований в Україні лікарський засіб, що підтверджується інформацією з Державного реєстру лікарських засобів України http://www.drlz.com.ua/. Наприклад, запланований до закупівлі лікарський засіб за порядковим №19: Цефіксим, таблетки, що диспергуються, 400мг, №10, представлений на території України лише одним лікарським засобом: СУПРАКС® СОЛЮТАБ®
таблетки що диспергуються, по 400 мг; по 5 таблеток у блістері; по 1 або 2 блістери в картонній коробці; по 1 або по 7 таблеток у блістері; по 1 блістеру в картонній коробці; реєстраційне посвідчення № UA/11912/01/01; виробник- А. Менаріні Меньюфекчуринг Лоджистикс енд Сервісіз С.р.л., Італія; заявник - Астеллас Фарма Юроп Б.В., Нідерланди. Об’єднання в один лот всіх запланованих до лікарських засобів призводить до обмеження конкуренції та порушення вимог п.4 ст.22 та ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до здорожчання всього предмету закупівлі. В даній процедурі закупівлі зможуть взяти участь обмежене коло учасників, що можуть запропонувати до закупівлі весь перелік лікарських засобів по лоту. Неможливість запропонувати хоча б один лікарський засіб (в тому числі, що представлені на території України лише одним виробником) призведе до відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. В свою чергу дана ситуація ставить у привілейоване становище компанії, що мають договірні відносини з виробниками/дистриб’юторами лікарських засобів, що заплановані до закупівлі та представлені на території України лише одним виробником.
Звертаємо вашу увагу на те, що згідно спільного листа Міністерства економічного розвитку України та Міністерства охорони здоров’я України №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 з метою дотримання принципів закупівлі, що зазначені в Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та з метою створення умов для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель замовникам при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн. та які містять два та більше лікарських засобів з різними МНН, рекомендується визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) щодо кожного окремого МНН за умови, що вартість кожної окремої частини предмета закупівлі (лота) дорівнює або перевищує 50 тис. грн. Під час визначення предмета закупівлі лікарського засобу та його характеристик замовникам рекомендовано вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та МНН лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торгівельної назви.
Враховуючи вищезазначене та керуючись п.4 ст.22 та ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо вас розділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти) щодо кожного окремого МНН (1 МНН = 1 Лот). В свою чергу поділ предмету закупівлі на окремі лоти за принципом 1 МНН = 1 Лот дасть змогу більшій кількості потенційних учасників прийняти участь в процедурі закупівель (в тому числі й виробникам), що в свою чергу призведе до збільшення конкуренції серед учасників та зменшення ціни на лікарські засоби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.04.2020 11:16
Вирішення:
Відповідно до абз. 7 п.1 розділу ІІ “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016р. № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" під час здійснення закупівлі лікарських засобів “замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів”, проте, не зобов'язаний цього робити, оскільки, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) – це право, а не обов’язок замовника.
Тендерний комітет не вбачає необхідності та доцільності для визначення окремих лотів за даним предметом закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено