• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021-2015 - 51700000-9 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско – налагоджування в ЗДО № 694, проспект Академіка Корольова, 12Д, Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації)»

Завершена

879 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 397.50 UAH
Період оскарження: 17.03.2020 10:55 - 27.03.2020 23:00
Вимога
Відхилено

дискрімінаційні вимоги

Номер: 37b1f8ea9c174339a09d4bb0f5999831
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-000618-a.b2
Назва: дискрімінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, ви вимагаете від нас 1.9. Копію страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі. Страхувати можливо все що завгодно: здоров’я, риск що ти не виграєш або програєш в тендері, транспортування обладнання або виконання робіт. АЛЕ!!! Здравий глузд підказує нам те, що страхувати треба подію котра на 100% відбудеться - ти живий і страхуєш здоров’я (не мертвий, живий), ти граєш в тендері та можеш програти або виграти (але ти в ньому береш участь), ти пересилаєш обладнання та страхуєш доставку (пересилаєш а не мрієш про те що ти щось комусь відправиш), ти підписуєш договір та страхуєш його виконання. ВИ маєте бажання щоб ми застрахували те, чого може не відбутись. Чому ми повинні вкладати гроші в те чого не потрібно на етапі подачі пропозицій? Сформулюйте ваше бажання в страхуванні відповідальності після підписання договору або після визнання переможцем якогось з учасників. ХІБА ЦЕ НЕ СПРАВЕДЛИВО???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 25.03.2020 20:56
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України , враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Відповідно до норм чинного законодавства, а саме Закону України «Про страхування», постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці", Цивільного кодексу України, інформація про суму страхового платежу не відноситься до комерційної таємниці. Вказана вимога зазначена для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, акцентуємо увагу, що страховий поліс не містить назву конкретного об’єкту чи підприємства на якому виконуються чи плануються виконуватись роботи, а підтверджує його наявність, та про те, що страховий поліс вже діє на підприємстві при виконанні робіт та в свою чергу гарантує забезпечення відшкодування в разі нанесення збитків завданих життю, здоров’ю або майну в процесі виконання взятих на себе зобов’язань працівниками Учасника не зважаючи на мету його використання, чи для участі в тендерній закупівлі, чи для заключення договору, чи при виконанні робіт на об’єктах різного цільового призначення. Тому вимога щодо його наявності в Учасника вказана саме при взятті участі у тендерній закупівлі, а не при підписанні Договору. Також зазначаємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» всі документи тендерної пропозиції Учасника подаються і можуть вимагатися Замовником до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, а не на будь-якому етапі закупівлі. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, вказана вимога залишається не змінною.
Вимога
Відхилено

дискримінація

Номер: 1ca98a1592b9409e83c3c7f497f56c5c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-17-000618-a.b1
Назва: дискримінація
Вимога:
Шановний замовник звертаємо увагу, що діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ДСТУ ISO. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852, встановлений вичерпний перелік, вимог та критеріїв щодо Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаних сертифікатів порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. На підставі вищевикладеного, - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пунктів, котрі передбачають надання потенційними учасниками зазначених вище сертифікатів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2020 11:33
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику! Під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципом добросовісної конкуренція серед учасників та їх недискримінації. Умова щодо надання сертифікатів ISO не є дискримінаційною та не обмежує права Учасників. Застосування Учасниками у своїй діяльності стандарту ISO/ISE 37001 передбачає впровадження антикорупційних систем управління, посилення поточного контролю, а також сприяє зниженню ризику хабарництва та надає можливість виявити і запобігти корупційним діям, а також є мірою профілактики корупційних правопорушень. Наявність Сертифікату ISO 45001:2018 забезпечує належний рівень безпеки на робочому місці, впровадження заходів з охорони праці та техніки безпеки. Таким чином, Замовник прагне співпрацювати з Учасником, який піклується про безпечні умови праці, що дає можливість отримати якісні та безпечні послуги. Дякуємо за звернення.